En ik heb een bioscoop thuis.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik werk in een bioscoop vanavond
Ik heb een TV en een stereoinstallatiequote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik heb een bioscoop thuis.
quote:
Ik vind die "tringelingeling"homo ringtone van jamba ook geweldig.. heeft iemand die?quote:
die bestel-ringtones kun je toch niet doorzenden ? mij lukt dat iig nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind die "tringelingeling"homo ringtone van jamba ook geweldig.. heeft iemand die?wil er niet voor dokken...
Die jaquote:Op woensdag 7 september 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.jamba.nl/jcw/prelisten/popup.do?parentId=1324372&doc=1327091&contentType=25
Ik heb geen zin om het via een omweg op te nemen op m'n pc en dan op m'n mobiel te zettenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef creno het volgende:
[..]
die bestel-ringtones kun je toch niet doorzenden ? mij lukt dat iig nooit
Als jullie lief zijn wijs ik jullie de plek waar het mp3'tje staatquote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het via een omweg op te nemen op m'n pc en dan op m'n mobiel te zetten
Niet voor mij dusquote:
Wonderer, van harte, zowel beterschap als ook gefeliciteerd hoor!quote:
precies mijn reactie... en er is niet veel gebeurd, ik heb een nieuwe ringtone (luister maar, een paar posts hierboven staat ie )quote:Op woensdag 7 september 2005 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai!De zielepoot hez arraivd
Nóg geen Internet!
Nou..... alweer zes pagina's vol van een nieuw topic??Is er wat gebeurd??
Ik zit luidsprekerloos op school...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef creno het volgende:
[..]
precies mijn reactie... en er is niet veel gebeurd, ik heb een nieuwe ringtone (luister maar, een paar posts hierboven staat ie )
Mja zijn gangetje....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Stroekie het volgende:
Hoi Waxxer, hoest met jouw?
inderdaad weinig schokkende zaken hier,
Stuart.Alan.Jones heeft vaochtend bekend dat hij toch een mens is in plaats van god![]()
Kappertjes zijn lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef Weemz het volgende:
Dus... Kappertje gedaan, 4 DVD's gekocht, Muziekboek gekocht...I
Shopping!
Br3ez4h-homotjes in de eerste. Walgelijk!quote:
Zijn ze allemaal al uit de kast dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Br3ez4h-homotjes in de eerste. Walgelijk!
"Ik ga lekker shoppen, ik heb ECHT een nieuwe tas nodig, oooow jesis!"
dat is de trend dit jaar blijkbaar...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal al uit de kast dan?
Geen idee.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal al uit de kast dan?
God.. waar is de tijd gebleven dat je pas rond je 20ste uit de kast kwam...?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is de trend dit jaar blijkbaar...
Sinds wanneer heb ik een vriendje?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
rocky heeft je vriendje je pijn gedaan?![]()
vanwaar die agressie?
www.watertheater.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |