abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:05:05 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_31692546
Ik zou ze laten huilen als te vroeg geboren baby's

no go dus
pi_31692894
Pff vind het al zo'n dom programma!
Bedoel als je al problemen heb los je die maar op via een therapeut en niet via de tv zeg

Wat een afknapper om zo de straat nog op te gaan halloooooow
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31693057
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dat kan ik je niet zeggen, maar als het aan mij lag was ie al weggeweest
Die programma's over andermans priveleven hangt me nu wel de keel uit.
Ideetjes die uitgeknepen worden tot de laatste druppel, in een nieuw hesje worden gehesen en het begint weer vanaf voren af aan
Ik heb ook een hekel aan reality-t.v., en ik kan je een waardevolle tip geven:

Now use its power to guide you, and be gone!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31693071
Wat een volk zeg niet te geloven gewoon! Ik heb een stukje gekeken, ik moest lachen maar vooral ook huilen dat zulk volk nog bestaat. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik er gewoon van.

Die mensen moeten wel een verschikkelijke pauperbaan hebben (leek me vanaf de eerste minuut overigens ook al duidelijk) want je kan je gezicht werkelijk nergens meer vertonen.

Gingen ze een rollenspel doen, hilarisch! Die vent deed net of die een of andere monteur was: "Ja ik kom de buisjes vervangen" & "Goh mevrouw wat een speeltjes op bed, heeft u een wilde nacht gehad?" Zulk soort simpele teksten

Die kerel laat zich daarna in het programma ook nog in een lerenbroekje hijzen in een of ander touwenweb met 3 lelijke wijven (ja deze exemplaren moet je gewoon wijven noemen) om zich heen. Echt waar, verschrikkelijk. Ik bedoel of je dumpt je vrouw en zoekt een ander of je gaat er zelf voor zorgen dat je sexleven nieuwe impulsen krijg, maar zo gigantisch voor lul staan op de Nederlandse buis, no fucking way.

Wat een paupers.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 08:02:48 #95
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31694105
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan reality-t.v., en ik kan je een waardevolle tip geven:

[afbeelding]

Now use its power to guide you, and be gone!
dvd's
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_31694198
Ik heb echt met stijgende verbazing zitten kijken. Ten eerste het topic SM en dan...op TV met je snoet? Ranzig en intens triest dat zoiets op TV komt. Nog erger dan Big Brother en De Bevalling en dat gedoe op dat eiland.
Ik ben behoorlijk ruimdekend enzo en ik was benieuwd tot hoever ze zouden gaan, dus ik ben blijven kijken tot het bittere einde...voortaan zap ik wel door!
Groet, Caesar!
pi_31696203
is het programa nuttig: alleen nuttig voor de lachspieren, ik lig elke keer in een deuk als er aan de man verteld word dat hij vrolijk met zijn tong het alfabet op haar liefdesgrotje moet gaan schrijven Ubertriest hoor.

Als een vent een wanhoops poging doet tot sexy strippen terwijl hij hellemaal niet sexy is.
Een vent regelmatig zijn vriendin verteld dat ze lelijk is ... en hij gewoon nog gelijk heeft ook.. mag hij haar dat niet meer vertellen, eerlijkheid in een relatie word niet meer gewaardeerd.

Echt diep triest als de sex niet spannend meer is kan je zelf toch wel wat beters bedenken als die 2 domme mensen in huis halen met hun tantra shit. De presentatoren zijn nog wel het meest trieste aan het programa.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:12:34 #98
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_31696380
Gister was het meer een soort "Sex voor de Buch"
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_31696431
gister heb ik het niet kunnen zien ... he shit
moest naar school toe, daar leer ik nog wel wat nuttigs (hoop ik)
Mama van Isa en Ties
pi_31696624
Het is een programma waar alleen zwakzinnigen aan mee mogen doen, maar zelfs ik kwam niet door de voorrondes.
pi_31697759
Nee, dat ga je toch gewoon naar het ziekenhuis om met zo'n sexuologe te praten, waarom moet dat nou weer op tv?
pi_31697761
Afgelopen keer was nog slechter dan de voorgaande keren; ze blijven zichzelf overtreffen ...

Ik heb de laatste 10 minuten gekeken; vond ik het eerst nog jammer dat ik bijna te laat was, die gedachte was erg snel over; blij dat ik niet eerder was
pi_31697774
Lijkt me trouwens grappig als ze daarvan, net als bij idols, de voorrondes zouden uitzenden Hahaha.
pi_31699603
Dit was echt het dieptepunt van de hele serie.. ik moest gewoon af en toe wegkijken omdat ik het niet meer aankon (die rollade ja )
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:25:58 #105
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31703301
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Gister was het meer een soort "Sex voor de Buch"
Daar moest ik meteen aan denken toen ik die mensen zag.. Heb het verder niet gezien ( gelukkig blijkt achteraf dus..haha) maar wat is er met de rollade gebeurd??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_31709218
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:52 schreef Fillipe het volgende: met 3 lelijke wijven (ja deze exemplaren moet je gewoon wijven noemen)
psst: dit soort uitspraken moet je gewoon niet doen als je een foto in het fotoboek hebt staan
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  donderdag 7 september 2006 @ 00:51:59 #108
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41571469
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef elke_82 het volgende:
ddddl
Ja inderdaad nu je het zegt!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties