abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:45:01 #41
70990 Bas028
Are you talking to me ?!?
pi_30769580
zit het nu te kijken, maar blijf het een klote programma...

OH ! Zie dat ze nog kandidaten zoeken
pi_30769621
Oh, even kijken, heb 't nog nooit gezien.
pi_30769731
Welk net komt het op?
pi_30769797
Ah, gevonden, RTL5
pi_30769893
Prachtige vrouw.
pi_30770040
"Ik masturbeer niet, omdat ik Carolien heb."
pi_30770167
Ik ben er voor gevraagd!!!

Maar ik heb nee gezegd...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30770208
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben er voor gevraagd!!!

Maar ik heb nee gezegd...
Door wie en waarom?
pi_30770404
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Door wie en waarom?
Mijn broer kent de producent...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_30770412
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef -Marjo- het volgende:
Ow gelukkig.
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:25:44 #51
70990 Bas028
Are you talking to me ?!?
pi_30770988
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Prachtige vrouw.
Mooie ogen he ?
pi_30771055
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Bas028 het volgende:
Mooie ogen he ?
Ja, beeldschoon. En een heel mooi gezicht. Ze draagt ook de perfecte make-up voor haar gezicht.
pi_30771665
Ik heb er alleen zo'n reclame van gezien... die adviseurs:')
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:47:52 #54
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30771847
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef Aventura het volgende:
Er deden ook mensen mee aan Sex voor de Buch en dat ging heel wat verder. Hell, men krijgt zelfs een zwangere vrouw in BB. Er zijn altijd mensen die dat doen.
Dat zijn mensen die een ander referentiekader hebben denk ik. Niet iedereen vindt het belangrijk hoe de buitenwereld op hen reageert. Of men realiseert zich het domweg niet. Of men kickt er juist op.
dat ging ook heel erg ver soms ja...
maar ik zou me toch niet lenen voor zo'n (in mijn ogen) debiel programma van de commercielen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 21 september 2005 @ 11:33:02 #55
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_30785662
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, beeldschoon. En een heel mooi gezicht. Ze draagt ook de perfecte make-up voor haar gezicht.
Grappig dat smaken zo verschillen. Mijn vriendin en ik zaten ons gisteren te ergeren aan haar slechte make-up...
pi_30788121
Die manneijke therapeut is echt zo erg.. dat gedoe met die tong gister

Geloven jullie dat ze echt klaarkwam op zn hondjes..?
pi_30816658
uhmm... als ik die klok mag geloven, was die vent al iets van 25 minuten bezig, dus dan kan ze zo vast wel klaarkomen, hoor (of uitdrogen, al naar gelang de situatie )

ik d8 wel: wtf! 25 minuten!! Zit je vrouw naast je, toch vervelend als je zelf dan maar geen op-zijn-hondjes doet omdat je het anders maar 30 seconden of zo uithoudt
pi_30817280
NEE!!! My god, heel NL hoeft niet te weten hoe het er bij mij aan toe gaat in bed.
pi_30818079
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die manneijke therapeut is echt zo erg.. dat gedoe met die tong gister
[..]
inderdaad.. zou de neger zelf wel eens een vrouw gepaald hebben, want hij kwam op mij meer over als iemand van de herenliefde.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30818346
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:14 schreef Bright het volgende:
uhmm... als ik die klok mag geloven, was die vent al iets van 25 minuten bezig, dus dan kan ze zo vast wel klaarkomen, hoor (of uitdrogen, al naar gelang de situatie )
ja naja eerder omdat het eerst nooit lukte.. even op dr inpraten, een rondje door 't zwembad slepen en ze kan klaarkomen.. vond ik een beetje vreemd.
  donderdag 22 september 2005 @ 11:34:55 #61
98135 TeleluvR
pi_30818650
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

ja naja eerder omdat het eerst nooit lukte.. even op dr inpraten, een rondje door 't zwembad slepen en ze kan klaarkomen.. vond ik een beetje vreemd.
Die indruk kreeg ik ook ja... Het ging wel erg makkelijk...
  donderdag 22 september 2005 @ 11:51:18 #62
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_30819104
Ik heb er een klein stukje van gezien.. die adviseurs!!! Die man heeft iets raars met z'n mond waardoor het net lijkt of ie tig liters spuug zit door te slikken. En die vrouw begint gelijk zenuwachtig te lachen als ze een penis moet tekenen..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 22 september 2005 @ 11:53:06 #63
98135 TeleluvR
pi_30819176
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb er een klein stukje van gezien.. die adviseurs!!! Die man heeft iets raars met z'n mond waardoor het net lijkt of ie tig liters spuug zit door te slikken. En die vrouw begint gelijk zenuwachtig te lachen als ze een penis moet tekenen..
De gast haalde gewoon zijn kaken niet van elkaar bij het praten...
pi_30981653
Zweverig geneuzel.
pi_31381862
Nou dat was weer een leerzame aflevering gister. Er werd aangeraden om een sperma-maskertje te nemen en het in je haar te smeren, want het is zo zonde om het weg te gooien, al die vitaminen en mineralen! Ook lieten ze zien hoe die meid vlak voordat dr vent klaarkwam een ijsklontje in zn kont naar binnen schoof Boeiende tv weer..
pi_31381942
Nee, ik kan al neuken.
pi_31398374
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:55 schreef -Numlock- het volgende:
Nee, ik kan al neuken.
Bestaat er ook zoiets als niet kunnen neuken dan, afgezonderd van gehandicapten en andere uitzonderingen? Het is een kwestie van gradatie, en er is altijd ruimte voor verbetering.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31406564
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou dat was weer een leerzame aflevering gister. Er werd aangeraden om een sperma-maskertje te nemen en het in je haar te smeren, want het is zo zonde om het weg te gooien, al die vitaminen en mineralen! Ook lieten ze zien hoe die meid vlak voordat dr vent klaarkwam een ijsklontje in zn kont naar binnen schoof Boeiende tv weer..
En het was ook echt weer een stel dat problemen met de seks heeft ... Echt leerzaam voor mensen die er echte problemen mee hebben is het ook niet
pi_31416006
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:30 schreef Bright het volgende:

[..]

En het was ook echt weer een stel dat problemen met de seks heeft ... Echt leerzaam voor mensen die er echte problemen mee hebben is het ook niet
Niet echt nee, maar toch leuk voor mensen met een goed sexleven om wat dingen bij te leren Koppels die slechte sex hadden zijn in voorgaande afleveringen genoeg geweest, zoals een gozer die na 7 stoten (!!) al klaarkwam..
pi_31429661
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:57 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Niet echt nee, maar toch leuk voor mensen met een goed sexleven om wat dingen bij te leren Koppels die slechte sex hadden zijn in voorgaande afleveringen genoeg geweest, zoals een gozer die na 7 stoten (!!) al klaarkwam..
En wat viel er dan bij te leren? Een ijsklontje op een plek waar de zon niet schijnt? Masturberen op de achterbank? Tjonge zeg ... wat hoog verheven toch weer.
En wat is er nu eigenlijk aan die 7 stoten-problemen gedaan? Hij heeft er baat mee, maar er wordt niet goed uitgelegd wat je zelf kunt doen om zo'n probleem op te lossen... Alles wordt gewoon naar bekkenbodem verwezen. Ok, dat is ook wel belangrijk, maar pas bij de laatste keer zag je hoe je op een wat interessantere manier die spier kunt 'trainen'. Waarom niet eerder?
pi_31429711
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Heeft jouw broer een hekel aan je of zo?

Wát een vreselijk programma. Als je échte problemen hebt, dan ga je toch naar een seksuoloog of zo? Het stelletje wat ik zag (Tantra sex) was gewoon ontzettend aandachtsgeil.
pi_31429768
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 07:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

Heeft jouw broer een hekel aan je of zo?

Wát een vreselijk programma. Als je échte problemen hebt, dan ga je toch naar een seksuoloog of zo? Het stelletje wat ik zag (Tantra sex) was gewoon ontzettend aandachtsgeil.
Nee. Hij vroeg het aan me met een glimlach. Zo van: het is toch niks voor jou maar ik vraag het toch maar even...
En die producent maakt ook hele andere programma's hoor...
Woeiii - Blog
pi_31433533
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 07:38 schreef Bright het volgende:

[..]

En wat viel er dan bij te leren? Een ijsklontje op een plek waar de zon niet schijnt? Masturberen op de achterbank? Tjonge zeg ... wat hoog verheven toch weer.
En wat is er nu eigenlijk aan die 7 stoten-problemen gedaan? Hij heeft er baat mee, maar er wordt niet goed uitgelegd wat je zelf kunt doen om zo'n probleem op te lossen... Alles wordt gewoon naar bekkenbodem verwezen. Ok, dat is ook wel belangrijk, maar pas bij de laatste keer zag je hoe je op een wat interessantere manier die spier kunt 'trainen'. Waarom niet eerder?
Tja tot nu toe niet veel, maar misschien komen ze nog met iets leuks, weet jij veel. Ik vind het wel vermakelijk allemaal, ik lach me rot maar ik kijk ook niet echt om wat bij te leren, kan me op zich wel voorstellen dat anderen er misschien wat aan hebben. (wie wil nou niet dat dr vent struikelend over zn schoenen zn onderbroek probeert uit te trekken onder begeleiding van Madness )

Al die oplossingen vallen bij mij ook nogal tegen, dat mens kon niet vaginaal klaarkomen maar uiteindelijk kon ze het stiekem toch wel Ze moest alleen dr bekkenbodemspier trainen en dan zou ze het ook wel voelen.. daar heb je idd weinig aan.
pi_31448875
Die van dat masker sloeg echt alles. Iemand die het al uit heeft geprobeerd? Ik heb die aflevering niet gezien, maar m'n vriendin vertelde dat ze 't had gezien. Ik heb haar maar niet gevraagd wat ze ervan dacht.. ik moet d'r niet aan denken zeg
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_31449366
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Tja tot nu toe niet veel, maar misschien komen ze nog met iets leuks, weet jij veel. Ik vind het wel vermakelijk allemaal, ik lach me rot maar ik kijk ook niet echt om wat bij te leren, kan me op zich wel voorstellen dat anderen er misschien wat aan hebben. (wie wil nou niet dat dr vent struikelend over zn schoenen zn onderbroek probeert uit te trekken onder begeleiding van Madness )

Al die oplossingen vallen bij mij ook nogal tegen, dat mens kon niet vaginaal klaarkomen maar uiteindelijk kon ze het stiekem toch wel Ze moest alleen dr bekkenbodemspier trainen en dan zou ze het ook wel voelen.. daar heb je idd weinig aan.
Daar heb je niet weinig aan, de bekkenbodem is namelijk super belangerijk als het gaat om sexueel genot, als je darmee kan spelen kan je meestal ook vaginaal klaarkomen, probeer het maar eens

Ohhhh en wat betrefd het sperma masker, IEEEEUUUUUWWWWWWWWWW, weten ze wel hoe snel sperma goor wordt zeg????????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31450643
Ja nou, en dan vind ik een modder-masker al vadsig..

't is wel leuk spul om af te vegen met een doekje en dit dan een keer of 10. Daarna kan-ie rechtop staan
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_31450702
Nou, een normaal maskertje zeg ik geen nee tegen hoor, even voor lul lopen met dat spul op je gezicht, daarna voelt het heerlijk fris aan en ziet er hartstikke goed uit.

Daarbij brengt het altijd een hoop humor als ik een masker draag wanneer mijn zoontje nog wakker is, moet hij altijd erg om lachen, gekke mama met klei op haar gezicht
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31456431
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar heb je niet weinig aan, de bekkenbodem is namelijk super belangerijk als het gaat om sexueel genot, als je darmee kan spelen kan je meestal ook vaginaal klaarkomen, probeer het maar eens

Ohhhh en wat betrefd het sperma masker, IEEEEUUUUUWWWWWWWWWW, weten ze wel hoe snel sperma goor wordt zeg????????
Ero, kun jij een goed boek / goede site aanraden met bekkenbodemoefeningen e.d.?
pi_31458359
Jawel, ik denk van wel, maar je moet even geduld hebben, moet even de boekenkast induiken en vandaag is een haast dag
pi_31458518
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Als kijker heb je er weinig aan bedoel ik Ik dacht Ah mooi gaan ze even haarfijn uitleggen hoe ze vaginaal moet klaarkomen, maar nee Nou dan zal ik toch es aan mn kegel exercizes moeten beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')