abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 15:57:34 #101
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30604779
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou als je dat allemaal opslaat, dan kan je met algoritmes weer bepaalde patronen berekenen. En als je met hackers te maken hebt, dan kan hij daar ook patronen in berekenen. En we zijn allemaal mensen op een dag maakt een hacker een klein foutje, misschien zo klein dat het door de mens niet te zien is, maar een computer filtert dat er wel uit.
En dáár ga je al de fout in.

Je kan aan een gezicht niet zien of iemand crimineel is, evenals zijn gedrag, evenals zijn surfgedrag.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 15 september 2005 @ 18:38:16 #102
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30609820
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind ook dat Donner moet opstappen. Het meest kwalijk vind ik dat hij het OM in eerste instantie in bescherming neemt. Na de uitzending van Netwerk had hij alles kunnen uitzoeken. Hij had dus kunnen weten dat het fout zat.
Zijn reactie dat er niet professioneel opgetreden is door het OM en dat er wat moet veranderen lijkt me een understeatment. Zijn geloofwaardigheid komt ook in het geding. Het blijkt dat hij de afdelingen onder zich niet onder controle heeft en niet weet wat zich daar afspeelt.
Daarnaast is Donner gewoon eindverantwoordelijke. Zoiets is zijn verantwoordelijkheid. Ook al heeft hij er misschien zelf geen debet aan. Dat is de risico van het vak ministerschap.
Schiet niet echt op als een minister elke keer moet opstappen als een ambtenaar in de fout gaat. Dan krijg je zo'n cultuur van 'we doen maar want iemand anders draait er wel voor op' die ook geen zoden aan de dijk zet. Lijkt me voldoende als die 2 kutjes van het OM veroordeeld worden voor het opzettelijk achterhouden van bewijs.
I'm nobody's sheep
  donderdag 15 september 2005 @ 18:41:18 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30609910
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:38 schreef Scandum het volgende:

[..]

Schiet niet echt op als een minister elke keer moet opstappen als een ambtenaar in de fout gaat. Dan krijg je zo'n cultuur van 'we doen maar want iemand anders draait er wel voor op' die ook geen zoden aan de dijk zet. Lijkt me voldoende als die 2 kutjes van het OM veroordeeld worden voor het opzettelijk achterhouden van bewijs.
Lijkt me wel lache als eens alle 500 verantwoordelijken in 1 keer de straat opgezet worden, en nooit meer met justitie mogen werken

Maar, dit is Nederland
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30610258
Donner gaat momenteel in het 2e kamerdebat wel diep door het stof.
En Donner heeft het er duidelijk moeilijk mee.
We zullen zien.
Hij zou van mij moeten gaan, met geheven hoofd mag..
Zijn departement heeft gefaald en een bezem is nodig.
  donderdag 15 september 2005 @ 19:02:48 #105
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30610550
De regeringsfracties zijn behoorlijk fel met hun kritiek, ook op Donner zelf. Je zou bijna verwachten dat Donner het wel kan vergeten, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het bij de regeringsfracties bij woorden blijft. Profileringsdrang, en niet de daad bij het woord voegen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30612492
Treurig hoe verschillende kamerleden niet in staat zijn uit de verschillende stukken de juiste vragen te stellen. Wilders en Nawijn voorop, Vos er achteraan.
En Donner blijft om de hete brij heen draaien. Hij is niet exact, te vaag, vind ik.
En de PvdA is daarin terecht met kritiek.
Donner zegt het met woorden "ik ben verantwoordelijk" , maar er gebeurt niets.
  donderdag 15 september 2005 @ 20:01:43 #107
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30612540
Donner zal toch nooit aftreden. De coalitie zal zich wel om hem sluiten.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 15 september 2005 @ 20:05:36 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30612645
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:02 schreef Sidekick het volgende:
De regeringsfracties zijn behoorlijk fel met hun kritiek, ook op Donner zelf. Je zou bijna verwachten dat Donner het wel kan vergeten, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het bij de regeringsfracties bij woorden blijft. Profileringsdrang, en niet de daad bij het woord voegen.
Vergeet niet dat het volk deze vorm van kontendraaierij spuug zat is.
Er is een verschil hebben en gelijk krijgen.... en Donner heeft emotioneel/visionair gezien het gelijk niet aan zijn zijde.
De zoveelste politieke steunbetuiging aan P.H. Donner is niet bevoordelijk voor het eigen electoraat (m.u.v. CDA). En de motie van wantrouwen (G.Wilders - die komt er toch weer aan), zo deze keer wel meer bijval kunnen krijgen. Maar P.H. Donner geeft aardig tegengas. Maar geeft zelf geen oplossingen of een oplossingsrichting. Die geeft hij weer in handen aan de mensen die zelf in de fout zijn gegaan bij de bewuste fout. Er komt toch echt een moment dat de minister een keer een schuursponsje moet uitreiken om het vuil van de handen van het OM weg te kunnen wassen..
En dat schuursponsje zie ik nergens
  donderdag 15 september 2005 @ 20:06:34 #109
89730 Drugshond
pi_30612681
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef Ludwig het volgende:
Donner zal toch nooit aftreden. De coalitie zal zich wel om hem sluiten.
Dat weet de coalitie ook dat ze de volgende stemronde met een behoorlijke achterstand zal beginnen.
  donderdag 15 september 2005 @ 20:09:58 #110
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30612782
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat weet de coalitie ook dat ze de volgende stemronde met een behoorlijke achterstand zal beginnen.
Is dat niet al een feit?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_30613128
Weg natuurlijk. Ik denk dat dit een vraag was waarbij het antwoord niet beargumenteerd diendt te worden of wel ?
We hebben het nog steeds leuk
pi_30616796
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef evert het volgende:

[..]

nee, maar als ik als politieman een bekentenis van iemand met dit strafblad had, dan was ik ook voor 100% op dit spoor verder gegaan.
Als de bekentenis is gedaan onder dezelfde druk als het 11 jarige slachtoffertje ook is ondervraagd mag je totaal geen waarde aan deze bekentenis geven. Uiteindelijk is deze bekentenis weer ingetrokken, dan zou er ook een belletje moeten rinkelen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_30616982
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:38 schreef Scandum het volgende:

[..]

Lijkt me wel duidelijk dat dit niet een foutje is als een klein foutje van een ambtenaar. Heb ook niet gezegd dat elke minister moet opstappen bij een fout. Deze vindt ik wel zo dat Donner moet optreden. Je 2e regel klopt niet. Donner en andere ministers hebben nou eenmaal een verantwoordelijkheid. Mag toch hopen dat je door hebt dat leidinggevende in de problemen kunnen komen door een actie van zijn mensen onder hem. Vind trouwens ook dat de baas van het OM moet opstappen. In Nova zeggen dat er nisk mis is en ondetussen een brief rondsturen waarin staat dat er wel iets mis is kan gewooon niet in zo zaak als dit.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_30617093
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:02 schreef Sidekick het volgende:
Precies. Dit gebeurt al een paar jaar. Net doen of er dualistisch gedrag van de fracties is terwijl de uitkomst van het debat al lang vast staat.

Trouwens, als Donner zelf zegt, ik ben verantwoordelijk, moet hij ook daad bij woord voegen. Maar zoals zo vaak zal hij wel blijven zitten. En zo zakt de geloofwaardigheid van de politiek verder weg..
And that is the news.''
  donderdag 15 september 2005 @ 22:21:23 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30617371
dit topic is eigenlijk hetzelfde als de mp die een beveiligde auto krijgt. er wordt teveel in paniek reacties en doemdenken gedacht. laat donner nou maar lekker het kabinetsplan uitstippelen. tuurlijk vindt ie nog wat lijken in de kast van paars, dat is inherent aan hun wanbeleid de vorige 8 jaar... verdonk ondervindt er ook nogal wat publiekelijke verontwaardiging mee. van een bepaalde groep beroepspopulariteits jankerds.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30618592
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:53 schreef Yosomite het volgende:
Donner gaat momenteel in het 2e kamerdebat wel diep door het stof.
En Donner heeft het er duidelijk moeilijk mee.
We zullen zien.
Hij zou van mij moeten gaan, met geheven hoofd mag..
Zijn departement heeft gefaald en een bezem is nodig.
Laat dat geheven hoofd maar. Ik zou die arrogante over het paard getilde blunderende graaier met alle plezier met z'n staart tussen z'n benen het Binnenhof zien verlaten, om plaats te maken voor iemand die niet wereldvreemd is en behalve de theorie vooral de praktijk kent.
pi_30618790
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Yosomite het volgende:
Treurig hoe verschillende kamerleden niet in staat zijn uit de verschillende stukken de juiste vragen te stellen. Wilders en Nawijn voorop, Vos er achteraan.
En Donner blijft om de hete brij heen draaien. Hij is niet exact, te vaag, vind ik.
En de PvdA is daarin terecht met kritiek.
Donner zegt het met woorden "ik ben verantwoordelijk" , maar er gebeurt niets.
Te vaag noem jij het. Ik heb er respect voor dat je die man waarschijnlijk nog enigszíns begrijpt. Het is voor mij complete abracadabra wat-ie uitkraamt. Nee, ik ben geen allochtoon, maar ik snap geen reet van die man. Maar ja, ik heb ook maar alleen MAVO en Donner is m.i. cum laude afgestuurd in het "slap ouwehoeren" en in het "eromheen draaien". Da's hardstikke knap, maar ik kan er geen microgram respect voor opbrengen. Weg met Piet Hein, liefst vandaag nog.
  donderdag 15 september 2005 @ 23:12:34 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30619163
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef Traffic het volgende:

[..]

Te vaag noem jij het. Ik heb er respect voor dat je die man waarschijnlijk nog enigszíns begrijpt. Het is voor mij complete abracadabra wat-ie uitkraamt. Nee, ik ben geen allochtoon, maar ik snap geen reet van die man. Maar ja, ik heb ook maar alleen MAVO en Donner is m.i. cum laude afgestuurd in het "slap ouwehoeren" en in het "eromheen draaien". Da's hardstikke knap, maar ik kan er geen microgram respect voor opbrengen. Weg met Piet Hein, liefst vandaag nog.
aha, iemand die harder schreeuwt dan de meerderheid is natuurlijk een zielig oppositie kneus. zorg maar dat jouw clubje wint de volgende keer. misschien begrijp je de taal van populisten beter...
pi_30619384
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic is eigenlijk hetzelfde als de mp die een beveiligde auto krijgt. er wordt teveel in paniek reacties en doemdenken gedacht. laat donner nou maar lekker het kabinetsplan uitstippelen. tuurlijk vindt ie nog wat lijken in de kast van paars, dat is inherent aan hun wanbeleid de vorige 8 jaar... verdonk ondervindt er ook nogal wat publiekelijke verontwaardiging mee. van een bepaalde groep beroepspopulariteits jankerds.
Deze reactie heeft niks met dit topic te maken en is alleen een populitische reactie.
And that is the news.''
  donderdag 15 september 2005 @ 23:18:28 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30619409
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Deze reactie heeft niks met dit topic te maken en is alleen een populitische reactie.
dat vind jij. en zo zal het altijd zijn tussen rivalen die het beste met de wereld voor hebben. althans ik hoop dat jij dat ook hebt...
pi_30619476
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat vind jij. en zo zal het altijd zijn tussen rivalen die het beste met de wereld voor hebben. althans ik hoop dat jij dat ook hebt...
Wat dacht je anders van een post op een forum... Kan je echt niks beter posten dan deze ongefundeerde kritiek?

(eerst kwam je hele reactie niet te zien voor mij. Alleen ''dat vindt jij''. Kam nogal arrogant over. Dat je daarna zegt dat we een andere menign hebben en toch het beste voor met de wereld siert je weer.

[ Bericht 17% gewijzigd door One_of_the_few op 15-09-2005 23:28:08 ]
And that is the news.''
  donderdag 15 september 2005 @ 23:22:15 #122
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_30619575
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:09 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Is dat niet al een feit?
Idd ze kunnen beter allemaal (Donner + Kabinet) op stappen. Het is beter voor het land en beter voor het vertrouwen van de kiezer.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 15 september 2005 @ 23:25:04 #123
89730 Drugshond
pi_30619694
Ach hij mag weer blijven.

Eerst was het alleen Groep Wilders voor een motie van wantrouwen.
Nu zijn het Groep Wilders, Groen Links en de SP.... en raad eens wie er straks in het kabinet zitten.
pi_30619769
Het ging echt zoals het altijd gaat met het kamerdebat. Flinke woorden vooraf, maar het loopt altijd met een sisser af. Iedereen komt met alles weg, omdat het een ramp zou zijn voor de coaltiepartijen als het kabinet nu zou vallen. Ik verwacht echt helemaal niets meer van dit kabinet en deze tweede kamer.
  donderdag 15 september 2005 @ 23:27:33 #125
89730 Drugshond
pi_30619797
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Idd ze kunnen beter allemaal (Donner + Kabinet) op stappen. Het is beter voor het land en beter voor het vertrouwen van de kiezer.
Laat ze maar zitten, bij tegenvallende resultaten in 2006 zal de verliesrekening nog veel groter zijn.
Laat die lamgeslagen boxer de 10e en de 11e ronde nog maar eens een paar keer vol op het gezicht geraakt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')