Coke?quote:
Zo, dat verdient mijn schoonbroer in een week. Dan is ie echt duur. Want hij heeft een topsalaris..quote:
Waarom hoor ik het nu pas?? Had al eerder gemerkt dat andere mensen hier al teksten horen voordat ik het door krijgquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef amaranta het volgende:
Het is zooooow duur.... Die armband is echt duur. Een echte buda to buda... Die zijn heel duur, echt waar....weet niet hoeveel, maar wel heel duur.
echt waar
rooksignaleninternet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom hoor ik het nu pas?? Had al eerder gemerkt dat andere mensen hier al teksten horen voordat ik het door krijg![]()
Als jij 't voor Light wil betalen mag dat ook van mij hoor..quote:
Oke dan...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De opdracht heeft de naam "op eieren lopen" (of iets in die geest) denk dat ze daarom toch maar besloten hebben om ze aan de onderkant te doen![]()
20 is best veel, kan er hier goedkoper aan komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als jij 't voor Light wil betalen mag dat ook van mij hoor..
Ik kijk en luister via BBstream2005, misschien dat het daar aan ligt?quote:
Kosta?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
20 is best veel, kan er hier goedkoper aan komen
Kan jij niet een LOI cursus spelling gaan volgen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef jalla het volgende:
*** damnit, kan je niet naar een ander topic gaan?
Is dat hetzelfde als via de talpawebsite?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kijk en luister via BBstream2005, misschien dat het daar aan ligt?![]()
thank you, enjoy itquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:33 schreef amaranta het volgende:
Maareh, jalla je boft... Ik ga desperate housewives kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |