Ah je opmerking verklaard je ondertitel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Lekker laten zitten zou ik zeggen. De opdracht is toch niet mislukt als ze verhongeren?
nah, dat had ze vorige week tijdens 't douchen vast al gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Marrije het volgende:
Heeft Tanja nou haar haar niet gewassen?
Inderdaad een lelijk kapsel... verder wel lekkere chickquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Natte Lie had zo mooi kunnen zijn....
Maar dat kapsel he
Haha, dat doe ik uit respect voor Lieske. Wordt dus tijd dat ik die weghaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ah je opmerking verklaard je ondertitel.
Pinball heeft gesprokenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij haar niet dom vind kan best. Misschien leggen anderen de lat hoger. Ik vind het een dom wicht, en ook nog eens een irritant studentenkutje.
Ik ben echt Tanja hater nummer 1 (quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef teun911 het volgende:
voor diegene met sterke maag, Tanja onder de douche
Geen idee, maar het zit niet lekker met je benen omhoog gok ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef TRiXeS het volgende:
Ze mogen toch de sokken uitdoen als ze gaan plassen of nie?
Klopt. Joost en Lieske.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:31 schreef eborn het volgende:
Eigenlijk was het voor Joost wel een uitdaging geweest om de opdracht te moeten doen. Die kerel had het nooit volgehouden dat stilzitten
Al haar hersencellen zijn al afgestorven, ze is toch niet meer te redden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben echt Tanja hater nummer 1 (), maar ze ziet er voor een preggo helemaal niet slecht uit qua lichaam. Dat kan echt veel erger.
Nata's haar is zo '80quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind Naths haar leuk geknipt, alleen zij föhnt het zo bol en naar achter, dat staat tuttig.
Ze moet het lekker wild dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |