quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Even het volgende:
[..]
Uhm naja tja ik weet niet wie je bent![]()
WAS JE MEE SKIEËN 2JAAR TERUG ?!
hm wtf doe jij trouwens in H4? blijven zitten ?quote:Op maandag 3 april 2006 20:35 schreef Even het volgende:
[..]
Dude.....
Met wie ga je om? (namen wil ik NAMEN !!!!!![]()
)
Mijn klassenquote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef bouncing het volgende:
[..]
hm wtf doe jij trouwens in H4? blijven zitten ?![]()
met wie ik omga.. zoveel mensenKen je Mohammed Elauqida ?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee ken Mo niet... Zeg je je naam nog?
Mn 1111e post by the way
Aantal posts: 1111 (gemiddeld 4 per dag)......Signature-loos......
Meen je niet, was me heel niet opgevallenquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef bouncing het volgende:
ik ken hem ook nietsorry kon niet laten
h3c
m3c
m4a
h4b
damn, dude je hebt 2 jaar verneukt![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Even het volgende:
[..]
Meen je niet, was me heel niet opgevallen![]()
![]()
Daarom doe ik nu "meer"![]()
Kan men naam niet noemen>>> is te vinden op google danquote:Maar ik heb geen id wie je bent en moet nu bio doen zeg ff wie je bent dan![]()
Stuur me anders gewoon ff een mailtje ofzo.. Ik ga nu bioën...quote:Op maandag 3 april 2006 20:48 schreef bouncing het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan men naam niet noemen>>> is te vinden op google dan![]()
ik laat wel subtiele hint vallen op school
k zalk ff doenquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Even het volgende:
[..]
Stuur me anders gewoon ff een mailtje ofzo.. Ik ga nu bioën...![]()
quote:
Ik heb een autoquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Morgen dvd presentatie en ik kan er naartoeals ik vervoer terug zou hebben of nog vind tegen die tijd
![]()
![]()
Als je er vandaag wel naar toe gaat laat je dan wel ff horen hoe 't was?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Morgen dvd presentatie en ik kan er naartoeals ik vervoer terug zou hebben of nog vind tegen die tijd
![]()
![]()
Ik ga niet dus... de dvd koop ik wel sowiesoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:56 schreef Phraze het volgende:
[..]
Als je er vandaag wel naar toe gaat laat je dan wel ff horen hoe 't was?
Ben echt bijzonder benieuwd hoe de DVD van racoon is...
Cool, hoe kwam dat zo?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef PDOA het volgende:
Ik heb enkele studio-opnames bijgewoond!
Op Lowlands kende ik ze niet eens.quote:Op maandag 12 september 2005 19:07 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik vond Racoon altijd wel leuk, maar sinds ik ze op Lowlands heb gezien vind ik ze geweldig. Wat was dat leuk zeg!!
Love you more vind ik toch nog 1 van hun beste nummers..blijft lief.
Dat kunnen meerdere nummers zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef Georges het volgende:
Ik vind er weinig aan. Dat ene nummer wat een hit is geworden was redelijk, voor de rest is het niet bijzonder.
Daar kan je geen torrentje van maken, hooguit een plaatjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb een Go Ahead Eagles shirt met een handtekening van Ugur Yildirim..
quote:Voor de gelegenheid zal de band een selectie songs uit de drie studio-albums herleiden tot de essentie om ze vervolgens terug op te bouwen en te voorzien van een heel bijzonder, intimistisch (?) kleedje. Theatraal? Misschien. Verrassend? Meer dan waarschijnlijk. Een niet te missen ervaring? Ongetwijfeld.
Fuck dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een patjakker.. DVD is trouwens in Paradiso opgenomen.
Dudequote:Op woensdag 19 juli 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. NSB koning.
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je die DVD ook dan?
hmm...ik zou het niet eens weten eigenlijk. Het klinkt gewoon erg goed live, vooral de up-tempo nummers zijn erg goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vind je er zo leuk aan, Morgane?
je bent geen fan meer, de posters zijn van de wand?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is zo erg: ik heb m'n kaartjes voor Racoon aan een vriend en zijn vriendin gegeven.. nee, ik ben er klaar mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |