Daar gaat ik ook heenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef Massive het volgende:
Zo, ze hebben het druk.
Ik ga naar het concert in Zwolle. Dit naar aanleiding van dat ik ze gezien heb op Lowlands, en dat beviel erg goed.
Da's idd jammer!quote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Vandaar dat de "oude" Till Monkeys Fly voor ¤ 4,95 bij mijn lokale platenzaak lag.![]()
Wat een vuile streek weer. Trage tinussen die na het horen van Love You More denken "goh wat een leuke nieuwe band, hee ze hebben nog meer cd's" worden gewoon beloond. Bah
![]()
Ik vond het echt zware bagger, die hele band.quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het live is..
Donderdag kom ik er achter.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef koenimex het volgende:
1x bij Op Den Toffel (helaas niet hele show gezien)
Geen contact met publiek, keek amper in het publiek (zanger)quote:
laat me raden, als ze met die kwijlplaat niet een hit hadden gescoord had je het gewoon een "minder leuk nummer van het album" gevonden. en had je gwoon gewacht op het nieuwe album waar ze weer een volle kans kregen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vónd ze leuk, tot aan die kwijlplaat
Ik zou eigenlijk zeggen: probeer het nog eens als ze spelen in een andere context. Racoon is echt een van de leukste live bands van Nederland, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef dork22 het volgende:
[..]
Geen contact met publiek, keek amper in het publiek (zanger)
Gitarist maakte flauw grapje, toen vond ik hen eigelijk al heel dom
Chagerijnige koppen, allemaal.
Liet het programma 30 minuten uitlopen.
Snel en slordig spelen zodat ze backstage konden gaan tanken.
Ehm
Irritant publiek, het was een metal/rock n roll festival en dan komen INEENS alle breezahs naar voren om te dansen op de soundcheckze dachten dat de roadie bij de band hoordde.
Eens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk zeggen: probeer het nog eens als ze spelen in een andere context. Racoon is echt een van de leukste live bands van Nederland, naar mijn mening.
Zeker mee eens. Niet alleen een van de leukste, maar ook een van de beste live bands van Nederland.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk zeggen: probeer het nog eens als ze spelen in een andere context. Racoon is echt een van de leukste live bands van Nederland, naar mijn mening.
Dat heeft iets te maken met een andere platenmaatschappij en het feit dat de voorraad van Sony inmiddels op was. Die cd's met bonus liggen in allerlei winkels ook gewoon in de '3 voor 25 euro'-bakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:37 schreef du_ke het volgende:
CD's met bonusmateriaal zijn ze ook snel mee heb de originelen al lang![]()
quote:ANOTHER DAY GOUD !!
26 September 2005
Vanaf vandaag, maandag 26 september is het officieel, RACOON heeft met ANOTHER DAY de goud - status bereikt. Dat betekent 40.000 stuks verkocht in Nederland en wij allemaal een gouden plak aan de muur. Waanzinnig !!!
En dat natuurlijk allemaal dankzij jullie, de fans, die zo massaal voor deze prachtplaat zijn gegaan. Onze dank is enorm !!! Thanks for all you did in the blue days, here come the golden days of RACOON........
Posted by: Racoon
vijf euroquote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Vandaar dat de "oude" Till Monkeys Fly voor ¤ 4,95 bij mijn lokale platenzaak lag.![]()
Wat een vuile streek weer. Trage tinussen die na het horen van Love You More denken "goh wat een leuke nieuwe band, hee ze hebben nog meer cd's" worden gewoon beloond. Bah
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |