Gijs ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
slurfer & cho nog een pc voor jullie zelf gehouden?
Ja ik heb dat ook,.... Skies is echt FANTASTISCH momenteel en ik moet PoP 2, Manhunt, X-men Legends, Jak 3 en het gigantisch grote Morrowind nog spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net psychonauts op eBay gekocht....mijn backlog![]()
![]()
XBox 360 in 2005
Maar heb jij een omgebouwde Xbox dan Gijs? Of haal je hem voor de PS2quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net psychonauts op eBay gekocht....mijn backlog![]()
![]()
XBox 360 in 2005
PS2quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar heb jij een omgebouwde Xbox dan Gijs? Of haal je hem voor de PS2
Beste game die ik tot nu toe dit jaar heb gespeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chocobo het volgende:
Skies is echt FANTASTISCH
die lijkt me erg coolquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag Shadow of the Colossus bij www.dvdboxoffice.com trouwens op 22-9 staan.
Ik ga nu richting de gele mooncrystal.... door het net vanuit die jungle wereld naar Valua... echt zooo cool he....quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beste game die ik tot nu toe dit jaar heb gespeeld.
Opvolger van ICO...naja, het speelt zich in dezelfde wereld af.quote:
Nee niet voor mezelf... heb er 1 voor de neger meegenomen... die heeft vast nog wel een neefje ofzo die hem kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
slurfer & cho nog een pc voor jullie zelf gehouden?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb al verteld dat hij dan ook ICO moet gamen maar die kent hij niet
zal best, ken ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Opvolger van ICO...naja, het speelt zich in dezelfde wereld af.
Nog zo'n onwetende.quote:
Het ging slecht de laatste maand met hem ja,... maar gelukkig is hij nu MGS2 aan het oppakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamed hij uberhaupt nog wel? Ik hoor hem er nooit meer over.
Jazeker wel gijsquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamed hij uberhaupt nog wel? Ik hoor hem er nooit meer over.
Slecht ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ging slecht de laatste maand met hem ja,... maar gelukkig is hij nu MGS2 aan het oppakken
Mwaquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slecht ook![]()
.... heb GoW uitgespeeld vorige maand
Ik vind Kingdom under fire wel wat voor jou, maar hoor je er niet over?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ging slecht de laatste maand met hem ja,... maar gelukkig is hij nu MGS2 aan het oppakken
Twee grote posts gedaan in het Xbox topic afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind Kingdom under fire wel wat voor jou, maar hoor je er niet over?
http://xbox.ign.com/objects/728/728434.html
Oh gemist danquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Twee grote posts gedaan in het Xbox topic afgelopen 2 weken
Lijkt me cool maar ik trek de grens hier even. Mijn backlog wegwerken..... ! Manhunt en Morrowind,... heb ik zin in !
Je hebt idd gelijk..... ik had hem in de gaten en misschien ook iets voor de backlog.... je kent mijn soort gamenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gemist danGames die me niet zo boeien kijk ik niet eens aan
Maar toen ik zo de dingen zat te lezen, ik denk godver, ik moet het Cho vertellen voordat ie er niet eens van af zou weten!
Dan lijkt Spartan: Total Warrior me leuker.quote:
DIe viel me ook opquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan lijkt Spartan: Total Warrior me leuker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat niet iets dat IGN heeft toegevoegd?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.. ik down net wat movies van Spartan... er zit house muziek bij tijdens het gamen Gijs.... house muziek
Van het pad hoor !!
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat niet iets dat IGN heeft toegevoegd?![]()
Jaaa,... ik check hem ook nuquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
Zo dat nieuwe programma met Gordon Remsay...ik vind die man zo cool!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
Tering...
[afbeelding]
[afbeelding]
wel een coole site overigs.
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics/
Dat gezever strekt zich al vanaf de release van Forzaquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Gijs.... dat Xbox topic.... briljant hoor waar ze zich druk om maken. Heb je ook zoiets van: 'Waar heb je het over?' Met drie emo's in je gezicht ?
Ow ik dacht Gordon met Gerard, programma zit ik nu te kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef Chocobo het volgende:
GOOOORDOOOON
Wat is die fucking haaaard![]()
![]()
Wat een baan heb jij heyquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Chocobo het volgende:
Teeeeeeering wat hardIk MOET dit programma volgen.... fantastisch
![]()
GORDON
Dat harde tegen die blonde bimbo'squote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Chocobo het volgende:
![]()
GORDON
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Chocobo het volgende:
![]()
GORDON
Squenix maakt ook GSM games, gigantische markt in Japan. Wat is daar nou gek aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. en dat Mario nieuws is weer van het padziek hoor Nintendo !
Ja,...maar ze maken ook goede gamesquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Squenix maakt ook GSM games, gigantische markt in Japan. Wat is daar nou gek aan![]()
Geen Zelda voor Chocoboquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,...maar ze maken ook goede games
Zouden we nu trouwens ook een realistische Tingle krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag deze tv gekocht.
32-inch Natural Flat 100 Hz Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
• 20 W totaal RMS uitgangsvermogen
• TOP/FLOF 252-pagina's Teletext (level 1.5)
• 3 SCARTs
• S-IN, AV IN
• Natural Flat
• 100 Hz Scanning
• Natural Scan
Zonder meubel dan.
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat voor dagquote:
Huiliequote:Op woensdag 7 september 2005 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat voor dagCollege van 830 t/m 1730
Verschil is dat jij kan fokken op je werk, koffiepauzes kan nemen wanneer je wilt en er geld voor krijgt. Ik moet er voor betalenquote:Op woensdag 7 september 2005 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
HuilieIk moet, zoals elke dag, werken van 7:25 tot 17:05.
Ow ja, dat is waar.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verschil is dat jij kan fokken op je werk, koffiepauzes kan nemen wanneer je wilt en er geld voor krijgt. Ik moet er voor betalen
Gijs... Ik zit op een Technische Universiteit... Lucht en Ruimtevaart... Er zijn GEEN lekkere studentesquote:Op woensdag 7 september 2005 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is waar.
Voordeel bij jou is dat je lekkere studentes hebt om naar te kijken.
quote:Op woensdag 7 september 2005 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs... Ik zit op een Technische Universiteit... Lucht en Ruimtevaart... Er zijn GEEN lekkere studentes
ik zit in EIndhoven zo goed als midden in de stadquote:Op woensdag 7 september 2005 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Ik zit op een Technische Universiteit... Lucht en Ruimtevaart... Er zijn GEEN lekkere studentes
quote:Op woensdag 7 september 2005 07:32 schreef Magneet het volgende:mogguh, vandaag eerste werkdag bij nieuwe klant en ik zeg lekker niet welke
![]()
![]()
Zit je bij het UWV?quote:Op woensdag 7 september 2005 07:33 schreef Magneet het volgende:
ik zit in EIndhoven zo goed als midden in de stad
tis al gelukt zeker??quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft ook interesse in SofC Gijsjes....Ik heb al verteld dat hij dan ook ICO moet gamen maar die kent hij niet
Het is overhaal tijd
![]()
niks aan gehad zeker??quote:Op woensdag 7 september 2005 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat tijdens mijn studie in hetzelfde gebouw als PABO en SPA....hoelala
quote:
Ja dat weet ik niet, ik weet niet hoe ze elkaar hebben leren kennen.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]maar die heeft vast niet bij hem op school gezeten
nee..... kleuterschoolquote:Op woensdag 7 september 2005 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, ik weet niet hoe ze elkaar hebben leren kennen.
Jij hebt je chick ook vast niet leren kennen op de sportschool wa?
lekker gijsquote:Op woensdag 7 september 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, ik heb Nuon gebeld gisteren, ff checken hoe het staat met energieverbruik, of ik misschien meer moet gaan betalen maandelijks om in Feb. geen hoge rekening te krijgen.
Maar na een aantal berekeningen blijkt dat ik wederom zuiniger ben met energieverbruik, en waarschijnlijk geld terug krijg, wederom maandelijks minder ga betalen dan dat ik nu doe.
Ik ging vorig jaar van 120 naar 70 euro.. en dat gaat waarschijnlijk 63 euro worden
Ik hou even scherp het nieuws in de gaten, als ze de olieprijs gaan doorbereken aan de cosument, waar ze nu over denken, zou ik volstaan om 80 euro te betalen als maandbedrag om de nota op te vangen.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker gijs![]()
hopen dat je achteraf toch geen verassing krijgt
ken haar al 26 jaarquote:
vorig jaar moesten wij iets van 300 euro bijbetalen....quote:Op woensdag 7 september 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hou even scherp het nieuws in de gaten, als ze de olieprijs gaan doorbereken aan de cosument, waar ze nu over denken, zou ik volstaan om 80 euro te betalen als maandbedrag om de nota op te vangen.
Voor ons woonde een groot gezin in het huis, dus ik we zijn een stuk zuinigerquote:Op woensdag 7 september 2005 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vorig jaar moesten wij iets van 300 euro bijbetalen....![]()
we waren te laag ingeschaald...
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh das erg apart Gijs
Heb je nooit andere meiden gehad dan???
Toen ik met dat container samenwoonde zijn we overgestapt naar shell groene stroomquote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor ons woonde een groot gezin in het huis, dus ik we zijn een stuk zuiniger
Maar dat valt vies tegen hoor.. ik heb een keer gehad dat ik was geschat.. ook bijbetalen dan hoor
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
LastEerste college blok is uitgevallen... Die dude die het geeft is niet te bereiken
Had dus 2 uur langer kunnen slapen
Ja, nou. Ik moest lachen.quote:
Das mooi inderdaad, dat je uiteindelijk toch voor elkaar kiest dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
dat wel
maar zij is altijd mijn beste vriendin geweest
en toen we 11/12 waren hebben we een tijdje een knipperlicht relatie gehad
daarna hebben we allebei nog wat relaties gehad, maar sinds 5 jaar zijn we het weer aan het proberen
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik moest lachen.Maar ik blijf sjaggo van dat uitgevallen college
het was wel een gok dat we namen, want voor hetzelfde geld werkt het nietquote:Op woensdag 7 september 2005 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das mooi inderdaad, dat je uiteindelijk toch voor elkaar kiest dan.
Ik ben ook blij dat ik genoeg vergelijkingsmateriaal heb opgedaan hoor!
En als het niet loopt moet je maar beter je best gaan doenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het was wel een gok dat we namen, want voor hetzelfde geld werkt het nieten dan ben je wel ook meteen je vriendschap kwijt enzo.... maar ach.... tot nu toe
loopt het aardig
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En als het niet loopt moet je maar beter je best gaan doenO-Ren is het waard
I know...
Wanneer word jij nou es ontmaagd?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En als het niet loopt moet je maar beter je best gaan doenO-Ren is het waard
I know...
had ik gisteren ookquote:Op woensdag 7 september 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik moest lachen.Maar ik blijf sjaggo van dat uitgevallen college
6 en een half jaar geleden alweerquote:Op woensdag 7 september 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer word jij nou es ontmaagd?
Je piemel in de SNES steken als Princess Peach in beeld is telt niet hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
6 en een half jaar geleden alweerWat gaat de tijd snel... *emo*
en dat was meteen de eerste en de laatste keerquote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog op LR? Zo ja, neem het boek mee, ik ben er tot half 6quote:
kheb pas om 1530 college, maar moet ook werkenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog op LR? Zo ja, neem het boek mee, ik ben er tot half 6
Loop meteen even langs een brievenbus.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit van 1345 t/m 1730 in de computerzaal 007 vanwege een Space practicum. Ik kom wel ff naar buiten om half 5 dan
Gijs, die disc is maandag al op de post gegaanquote:Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Loop meteen even langs een brievenbus.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, die disc is maandag al op de post gegaan
Als de spacecake weer een beetje is uitgewerkt..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit van 1345 t/m 1730 in de computerzaal 007 vanwege een Space practicum. Ik kom wel ff naar buiten om half 5 dan
Volgende keer niet meer 6 keer mailen en 10 keer posten bij de Gijsjes. Gewoon geduld hebben voor iets dat gratis is okay?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAARGHquote:Ik zie je sowieso zaterdag Gijs.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als de spacecake weer een beetje is uitgewerkt..
WHOEHEHAHAHHAHAHA
Ja.. wat nou.. ik vond m wel grappig.
Gijs, als je iets aanbiedt moet je het ook doorzetten. Ik hou er niet van om na te moeten vragen. En het was geen 10xquote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgende keer niet meer 6 keer mailen en 10 keer posten bij de Gijsjes. Gewoon geduld hebben voor iets dat gratis is okay?
Jawel.quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAARGH
Ik ben er zaterdag niet![]()
Gijs, ik zei toch dat ik ermee bezig was, ik ga niet voor je vliegen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als je iets aanbiedt moet je het ook doorzetten. Ik hou er niet van om na te moeten vragen. En het was geen 10x
Neequote:Jawel.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als de spacecake weer een beetje is uitgewerkt..
WHOEHEHAHAHHAHAHA
Ja.. wat nou.. ik vond m wel grappig.
lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik zei toch dat ik ermee bezig was, ik ga niet voor je vliegen hoor
blablabla ongeduldquote:Op woensdag 7 september 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als je iets aanbiedt moet je het ook doorzetten. Ik hou er niet van om na te moeten vragen. En het was geen 10x
stoken heerstquote:Op woensdag 7 september 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stink BrownLekker stoken he! Ik hou wel van die bolle Limburger hoor
Hij is alleen wat ongeduldig
B zei trouwens dattie negers haatquote:
Dat werkt niet, iedereen weet ik dat ik zelf een wannabe neger benquote:Op woensdag 7 september 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
B zei trouwens dattie negers haat
Zou ik wel voor jou doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik zei toch dat ik ermee bezig was, ik ga niet voor je vliegen hoor
Weet je hoe erg je Toadette gaat teleurstellen?quote:Nee
Wie niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dus...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat werkt niet, iedereen weet ik dat ik zelf een wannabe neger ben
quote:
Helaas, ik moet op het huis van mn ouders passen. Anders loopt het weg.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je hoe erg je Toadette gaat teleurstellen?
Pas jij in een tent?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef Dope_Nexium het volgende:
morgen ****end rijden naar midden Frankrijk, dan kamperen (laatste 10jaar zeker niet meer gedaan) met vriendin.. kijken wat er gebeurt,offf...
,
, enz...
het is een flinke tent, dus zou net moeten gaan..quote:
Mzzl he!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat was idd leuk. Nu weer college
hahahahahaquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer voor niets naar de TU gefietstDas al de tweede keer vandaag
Wahahahahahahaha...dat levenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer voor niets naar de TU gefietstDas al de tweede keer vandaag
1500quote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahaha...dat leven
Hoeveel collegegeld betaal je eigenlijk per jaar voor al die colleges die niet doorgaan?
Ga fietsenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben meer kwijt per jaar aan brandstof om naar mn werk te komen
Dan krijg je vast reiskostenvergoeding?quote:
Oh ja? Ik tel dat gewoon bij mn salaris op eigenlijk, anders verdien ik helemaal zo weinigquote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijg je vast reiskostenvergoeding?
Misschien moeten ze een keer gaan werken daarquote:DEN HAAG - De herkeuringsoperatie van WAO'ers moet volgens minister De Geus van Sociale Zaken uiterlijk 1 juli 2007 zijn afgerond. Dat stelde de bewindsman woensdag in een debat met de Tweede Kamer. Zowel regeringsfracties CDA en VVD als oppostiepartijen PvdA, GroenLinks en SP vroegen opheldering over het feit dat uitkeringsinstantie UWV de operatie niet, zoals gepland, halverwege volgend jaar weet af te ronden.
De Geus zei nog in overleg te zijn met het UWV dat vorige maand aan de bel trok over mogelijke extra middelen voor de herkeuringen. De Geus benadrukte dat bij de herbeoordelingen de zorgvuldigheid voorop moet staan en dat daardoor de operatie wellicht wat langer duurt.
Strengere herkeuring
Onder meer door een tekort aan keuringsartsen heeft het UWV er nu moeite mee om de operatie te behappen. Sinds oktober 2004 is het instituut bezig met de strengere herkeuring van circa 325.000 arbeidsongeschikten, omdat het kabinet volgend jaar een aangescherpt WAO-stelsel wil invoeren.
Verder is de Kamer ontvreden over het aantal mensen dat weer aan de slag weet te komen, nadat ze hun WAO-uitkering (deels) hebben verloren. "We missen het perspectief die mensen geboden moet worden", stelde CDA-Kamerlid Verburg.
Asociaal
Haar collega Bussemaker van de PvdA: "Slechts 4,7 procent weet een vaste baan te bemachtigen. Op het moment dat mensen zo'n geringe kans hebben op arbeidsparticipatie, is deze maatregel asociaal."
Het UWV maakte vorige maand bekend dat van oktober 2004 tot juli 2005 circa 55.000 WAO'ers, jonggehandicapten (Wajong'ers) en zelfstandigen met arbeidsongeschiktheidsuitkering (WAZ) zijn herkeurd. Bij 35 procent werd de uitkering verlaagd of beeindigd.
Reïntegratietraject
De Geus stelde ook niet tevreden te zijn met 4,7 procent, maar benadrukte dat het een zeer voorlopig percentage is. Volgens hem moeten vele herkeurden nog een reïntegratietraject doorlopen.
Euh.. niks zeggen niks zeggen..quote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
hoevaker je het post.....
hoe minder het eruit ziet
Als je het niet zorgvuldig doet raak je verwikkeld in allerlei beroepsprocedures en dan duurt het allemaal nog langer.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moeten ze een keer gaan werken daar
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh.. niks zeggen niks zeggen..
euh...
een banaan!!!
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
was bedoeld op die post van Strol
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef mr_Brown het volgende:
was bedoeld op die post van Strol
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee?
Heb maar ff geblogd... Gaat over een handheld gamequote:
Die ga ik lezen Gijsquote:Op woensdag 7 september 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb maar ff geblogd... Gaat over een handheld game
Ben al gestopt.....quote:
Als je vervoer bestaat uit treinreizen dan snap ik het wel.quote:
Klaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Ben al gestopt.....Dat honden gebeuren... van het pad hoor... ik besefte vanmiddag weer hoe erg ik handhelds haat... ik vind het altijd wat kinds hebben
Schaam me als ze me er mee zien
Wipeout gechecked.... zag er leuk uit, maar gedateerd en klein uiteraard....
Ja je kan muziek en films kijkenDoe me een lol !
Ik gebruik hem voor games die ik niet op de consoles kan spelen. Oude SNES games en strategische 2D titels.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
Maar wat moet je in godsnaam met een handheld als je een console hebt staan thuis?
Dan ben je toch gek als je gaat zitten turen naar een klein rot schermpje?
En film kijke.. please Gijs, waar is het surround geluid dan?![]()
Nee precies, ik moet dan ook nog steeds 4 uur per week in de trein zitten. Bovendien speel ik met de DS in bed, die kan ik namelijk uitzetten zonder mn bed uit te moeten, wat bij consoles wel moetquote:Op woensdag 7 september 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je vervoer bestaat uit treinreizen dan snap ik het wel.
Maar wat moet je in godsnaam met een handheld als je een console hebt staan thuis?
Dan ben je toch gek als je gaat zitten turen naar een klein rot schermpje?
En film kijke.. please Gijs, waar is het surround geluid dan?![]()
En daar vind ik echt geen ruk aan.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem voor games die ik niet op de consoles kan spelen. Oude SNES games en strategische 2D titels.
Stylus? Is dat een nieuwe joystick ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens is de DS een compleet nieuwe ervaring, gamen met de stylus is bizar cool. Het tweede scherm is niet altijd even nuttig, maar de stylus is ideaal voor sommige games.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stylus? Is dat een nieuwe joystick ofzo?
Soort van smsjes die je stuurt naar dat ding dus..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Hij is wireless, en er hoeven GEEN batterijen in!
Ik speel het ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:
t..TT...T ttt.och gelezen N.. nn.. nn/.. Noot.
... Gijs... Een stylus... Een pennetje die je gebruikt om dingen op het touchscherm van de DS te besturen. Net als een PDAquote:Op woensdag 7 september 2005 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soort van smsjes die je stuurt naar dat ding dus..
Maar zeg es Gijs.. wat is het nut van een joystick bij een handheld?
Het word steeds gekker!!!
Je weet dat je belachelijk bezig bent he?quote:
Ja...dat werd me duidelijk toen Chantal niet meer bijkwam van het lachen...10 minuten lang.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef Bastard het volgende:
Je weet dat je belachelijk bezig bent he?![]()
Zooo terecht Gijsquote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...dat werd me duidelijk toen Chantal niet meer bijkwam van het lachen...10 minuten lang.![]()
Aaien, voeren, competities, heerlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik speel het ook.Heerlijk op de bank tegen je handheld praten.
Gijs...Gijs...Gijs...kom hier Gijs...
Braaf...nu zit...zit...ZITTEN K*TBEEST...ZIT
Dat is een braaaaaaaaaaaaave hond!!!
En nu liggen...LIG...goed zo!
Zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aaien, voeren, competities, heerlijk
Natuurlijk poept ze alquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet.Poept ze bij jou al?
Damn Gijs...wat een pechquote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
GeblogtEn niet over handhelds
Althans..... eigenlijk wel want die hou je ook in je hand !
Lievquote:Op woensdag 7 september 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk poept ze alIk ga ook altijd meteen na het eten met de hond naar buiten
Ze wil overigens steeds verder lopen, tis echt een flinke meid aan het worden
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn Gijs...wat een pechEn jij ging volgende maand een Xbox360 halen?
Sssssssssssssst !!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:58 schreef Magneet het volgende:
thuis isheerlijke relaxte dag, typisch ambtenaren, doen vaker niets dan wel iets
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zal hem zaterdag wel meenemen! Kan je ook met Gijs spelen.
Istie waterproof ?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zal hem zaterdag wel meenemen! Kan je ook met Gijs spelen.
Ik moest toevallig ook gisteren aan Ker denkenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:54 schreef Bastard het volgende:
Al een tijdje niks meer gehoord van Ker trouwens.. leeft ie eigenlijk nog wel
Ook weer es lekker O-ren, avondje vrij ::)
Helemaal lekker als je neger ook niet thuis is.. echt een avondje alleen hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik moest toevallig ook gisteren aan Ker denken
Idd al een tijd niks meer van gehoord.![]()
Heerlijk hoor zo'n avond geen gehuppel![]()
Zou hem haast vergeten hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ker inderdaad...hoe zou het gaan met die kikker?
Het boeit me niet !quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou hem haast vergeten he
Maar vlgs mij is ie al een maand niet geweest ofzo
Maar Nadine intresseert me ook wel erg weinig moet ik zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht vorige week precies hetzelfde namelijk. Postte iets in zijn fotoboek, maar hij reageert niet meerGeen idee..... Zelfde met Nadine....
Ik word er een beetje moe van dat pogingen tot contact altijd van 1 kant moeten komen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef Bastard het volgende:
Kan niemand ff een smsje sturen dan? Dat we weten dat ie nog bestaat?
iddquote:Op woensdag 7 september 2005 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van dat pogingen tot contact altijd van 1 kant moeten komen.
ow ok..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van dat pogingen tot contact altijd van 1 kant moeten komen.
Jij bent knuffelig.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef Bastard het volgende:
Ja bij mij is het meestal andersom, ik zoek weinig contact met andere mensen. Terwijl ze dan wel bij mij aan de bel trekken.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
iddmee eens......
gebeurt niet vaak dat ik met je eens ben maar nu wel![]()
Dat theatralequote:
Je screenshot van je Apple of MAc of whatever zag er erg goed uit Gijsquote:
quote:[b]Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef Chocobo het volgende:[/b
Je screenshot van je Apple of MAc of whatever zag er erg goed uit GijsLekker overzichtelijk enzo !
Nee?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je Plasma TV Gijs.
?quote:
Jammer van de kartelige wielen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij zal er met kerst ook nog wel niet zijn vrees ik![]()
[afbeelding]
Tering dat spel wordt ook mooi hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij zal er met kerst ook nog wel niet zijn vrees ik![]()
[afbeelding]
Nee echt bijna klaar.... op zolder nog een muurtje verven en hier en daar nog een lamp ophangen... zo goed als klaarquote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben je nu al helemaal klaar Sjo, of moet je nog klussen thuis ?
Moet een lekker gevoel zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee echt bijna klaar.... op zolder nog een muurtje verven en hier en daar nog een lamp ophangen... zo goed als klaar
Ja klaar,... klaar... echt klaar ben je idd nooit in je huis. Zo wil ik al mijn kozijnen en deuren nog eens gaan verven, maar dat heeft nu geen prioriteit.... eerst even ons leven op orde krijgen voordat de baby komtquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet een lekker gevoel zijn. Ik ben na drie jaar nog steeds niet klaar
Hoe bedoel je ik overtrek het vliegtuigquote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Chocobo het volgende:
AAAAAUW ??
http://www.yourdailymedia.com/media/1125865387
Maar ik had een terraskachelvraagquote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had MSN uitgezet omdat ik het geblieb er van irritant vond Gijs
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar ik had een terraskachelvraag
Gijs... als je niet wilt luisteren over het feit dat ik niet kom het weekend.. dan luister ik niet naar jouquote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar ik had een terraskachelvraag
dat eigenwijze van die jongenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... als je niet wilt luisteren over het feit dat ik niet kom het weekend.. dan luister ik niet naar jou![]()
simpel: vrouwquote:Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfffff, nieuwe huisgenoot gekozen. Wat een last altijd
PLORK?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De vrouwen zagen er dit keer uit als Ma Tokkie, als Viola Holt en als Laura van GTST
kan toch dat je alleen het gezicht bedoeldequote:Op donderdag 8 september 2005 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als jij vindt dat één van die vrouwen een plork is dan ben je goed ziek in je hoofd
Hoelaat kom je dan ? uurtje of 15.00 ? Dan komt Strol ookquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... als je niet wilt luisteren over het feit dat ik niet kom het weekend.. dan luister ik niet naar jou![]()
WAT?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Bastard het volgende:
Vers opgestarte pc.. open FOK, klik link, crashed IEquote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef Chocobo het volgende:
Weg achterhoofd![]()
![]()
Ja dan moet je maar normaal doen hoor.
http://www.yourdailymedia.com/media/1124634969
Wat Gijs? Hemel ? Gijs ik zie alleen de lamelles van het kantoor
Foto's van jou onder de douche, genietend van de nieuwe massage douchekop zit er zeker niet in?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:45 schreef QueenR het volgende:
Moggeh gijsjes![]()
pfft wat een week, had besloten dat ik een andere badkamer wilde en dat dat in anderhalve week gebeurd moest zijn. Dus vorige week zaterdag bad en hele rotzooi eruit gesloopt, en klussen maar. Hier uit de naad gewerkt met zijn tweeen, en sinds gisteren kunnen we weer douchendus niet meer bij ouders etc. gelukkig
. Het is nog niet klaar, maar gok dat ik het binnen een week wel af heb, zal ik wel wat fotootjes plaatsen. Hij is echt super mooi
![]()
Wel overal pijn nu
vingers open aan de tegels enzo. Maar goed, nog ff doorbijten en dan kan ik lekker genieten!!
Rabobank hoerquote:Op donderdag 8 september 2005 08:47 schreef Echo99 het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Ik was effe benieuwd of surfer al wakker was.
Of ben ik dan 3 uur te vroeg met posten?![]()
Ik ga zo nu en dan langsquote:Op donderdag 8 september 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
Kwist trouwens niet dat je een vriendje had QueenR
heb ik ook niet. Ben ermee getrouwdquote:Op donderdag 8 september 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
Kwist trouwens niet dat je een vriendje had QueenR
achternaam@hotmail.comquote:Op donderdag 8 september 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Foto's van jou onder de douche, genietend van de nieuwe massage douchekop zit er zeker niet in?
He jammerquote:Op donderdag 8 september 2005 09:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb ik ook niet. Ben ermee getrouwd![]()
We zijn een jaar uit elkaar geweest, maar proberen het nu toch nog een keertje vandaar![]()
en die kans van fotoos dat ik douche....nihil.....![]()
dank jequote:Op donderdag 8 september 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
He jammer![]()
Maar he, wat leuk voor jullie
Hij is verbaal groter geschapenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
die tentharing weleens hier? dan is het nog erger dan dat ik had verwacht, niets gezien, niets gevoeld![]()
Nee Gijs..... een uitgebreide line-check (lees: pingquote:
als hij geschapen zou zijn zoals hij verbaal is zou ik nu nog in de auto stappenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is verbaal groter geschapen
Je bent ruimer dan een kliko dus pleeeease !quote:Op donderdag 8 september 2005 09:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je![]()
die tentharing weleens hier? dan is het nog erger dan dat ik had verwacht, niets gezien, niets gevoeld![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent ruimer dan een kliko dus pleeeease !
Wat zei je.. ik doe NU een ping naar jullie, doe ik geen 10 dagen over?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs..... een uitgebreide line-check (lees: ping) Duurt 5 tot 10 werkdagen
Whahhahaha, minimannetje ook!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Jij weet daar niets vanaf jochie.... bekkenbodenspieren trainen enzo..
minimannetje....
Dat is 2e lijns werk daar Gijsquote:Op donderdag 8 september 2005 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat zei je.. ik doe NU een ping naar jullie, doe ik geen 10 dagen over?
Jezus.. wat langzaam.. dat is dus een echte 1e lijns die je aan de lijn krijgt... echt geen idee hebben maar telefoon skills bezitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |