Gijs ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
slurfer & cho nog een pc voor jullie zelf gehouden?
Ja ik heb dat ook,.... Skies is echt FANTASTISCH momenteel en ik moet PoP 2, Manhunt, X-men Legends, Jak 3 en het gigantisch grote Morrowind nog spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net psychonauts op eBay gekocht....mijn backlog![]()
![]()
XBox 360 in 2005
Maar heb jij een omgebouwde Xbox dan Gijs? Of haal je hem voor de PS2quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net psychonauts op eBay gekocht....mijn backlog![]()
![]()
XBox 360 in 2005
PS2quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar heb jij een omgebouwde Xbox dan Gijs? Of haal je hem voor de PS2
Beste game die ik tot nu toe dit jaar heb gespeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chocobo het volgende:
Skies is echt FANTASTISCH
die lijkt me erg coolquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag Shadow of the Colossus bij www.dvdboxoffice.com trouwens op 22-9 staan.
Ik ga nu richting de gele mooncrystal.... door het net vanuit die jungle wereld naar Valua... echt zooo cool he....quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beste game die ik tot nu toe dit jaar heb gespeeld.
Opvolger van ICO...naja, het speelt zich in dezelfde wereld af.quote:
Nee niet voor mezelf... heb er 1 voor de neger meegenomen... die heeft vast nog wel een neefje ofzo die hem kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
slurfer & cho nog een pc voor jullie zelf gehouden?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb al verteld dat hij dan ook ICO moet gamen maar die kent hij niet
zal best, ken ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Opvolger van ICO...naja, het speelt zich in dezelfde wereld af.
Nog zo'n onwetende.quote:
Het ging slecht de laatste maand met hem ja,... maar gelukkig is hij nu MGS2 aan het oppakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamed hij uberhaupt nog wel? Ik hoor hem er nooit meer over.
Jazeker wel gijsquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamed hij uberhaupt nog wel? Ik hoor hem er nooit meer over.
Slecht ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ging slecht de laatste maand met hem ja,... maar gelukkig is hij nu MGS2 aan het oppakken
Mwaquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slecht ook![]()
.... heb GoW uitgespeeld vorige maand
Ik vind Kingdom under fire wel wat voor jou, maar hoor je er niet over?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ging slecht de laatste maand met hem ja,... maar gelukkig is hij nu MGS2 aan het oppakken
Twee grote posts gedaan in het Xbox topic afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind Kingdom under fire wel wat voor jou, maar hoor je er niet over?
http://xbox.ign.com/objects/728/728434.html
Oh gemist danquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Twee grote posts gedaan in het Xbox topic afgelopen 2 weken
Lijkt me cool maar ik trek de grens hier even. Mijn backlog wegwerken..... ! Manhunt en Morrowind,... heb ik zin in !
Je hebt idd gelijk..... ik had hem in de gaten en misschien ook iets voor de backlog.... je kent mijn soort gamenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh gemist danGames die me niet zo boeien kijk ik niet eens aan
Maar toen ik zo de dingen zat te lezen, ik denk godver, ik moet het Cho vertellen voordat ie er niet eens van af zou weten!
Dan lijkt Spartan: Total Warrior me leuker.quote:
DIe viel me ook opquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan lijkt Spartan: Total Warrior me leuker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat niet iets dat IGN heeft toegevoegd?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.. ik down net wat movies van Spartan... er zit house muziek bij tijdens het gamen Gijs.... house muziek
Van het pad hoor !!
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat niet iets dat IGN heeft toegevoegd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |