Gijs ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
slurfer & cho nog een pc voor jullie zelf gehouden?
Ja ik heb dat ook,.... Skies is echt FANTASTISCH momenteel en ik moet PoP 2, Manhunt, X-men Legends, Jak 3 en het gigantisch grote Morrowind nog spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net psychonauts op eBay gekocht....mijn backlog![]()
![]()
XBox 360 in 2005
Maar heb jij een omgebouwde Xbox dan Gijs? Of haal je hem voor de PS2quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net psychonauts op eBay gekocht....mijn backlog![]()
![]()
XBox 360 in 2005
PS2quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Maar heb jij een omgebouwde Xbox dan Gijs? Of haal je hem voor de PS2
Beste game die ik tot nu toe dit jaar heb gespeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef Chocobo het volgende:
Skies is echt FANTASTISCH
die lijkt me erg coolquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag Shadow of the Colossus bij www.dvdboxoffice.com trouwens op 22-9 staan.
Ik ga nu richting de gele mooncrystal.... door het net vanuit die jungle wereld naar Valua... echt zooo cool he....quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beste game die ik tot nu toe dit jaar heb gespeeld.
Opvolger van ICO...naja, het speelt zich in dezelfde wereld af.quote:
Nee niet voor mezelf... heb er 1 voor de neger meegenomen... die heeft vast nog wel een neefje ofzo die hem kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Magneet het volgende:
slurfer & cho nog een pc voor jullie zelf gehouden?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb al verteld dat hij dan ook ICO moet gamen maar die kent hij niet
zal best, ken ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Opvolger van ICO...naja, het speelt zich in dezelfde wereld af.
Nog zo'n onwetende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |