Zeker weten, ze maakt zo met haar gedrag zeker geen vrienden..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft het ook helemaal aan zichzelf te wijten door haar gedrag afgelopen week. Maar als het de komende weken beter gaat, zal het schelden ook vanzelf minder worden
Jammer, ik vind dat er onderhand nu wel iemand naar huis kan gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ze heb ook gelijk want de kijkers gaan stemmen, en die kunnen pas stemmen zodra de genomineerde a.s. donderdag bekent zijn. Dus die donderdag erop gaat er pas iemand uit, dus dat duurt nog 1,5 weken... wee niet hoe naat aan 3 weken komt...
Ja ik vind het ook wel tijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat er onderhand nu wel iemand naar huis kan gaan.
Hij gaat in de coffeshop wel kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
Tanja's vriend heeft thuis geen kabeltelevisie meer. Hij is afgesloten
Misschien kan je een Fanja-klup oprichten. Dat soort achterlijk gedrag kan niet genoeg gebagatelliseerd worden.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook wel een beetje vreemd dat de dames er maarzo vanuitgaan dat de Playboy ze in het blad WIL hebben. Ook Tanja zegt dat ze veel geld moeten bieden.
Beetje verwaand is het toch wel te noemen.
Wie is daar mee begonnen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook wel een beetje vreemd dat de dames er maarzo vanuitgaan dat de Playboy ze in het blad WIL hebben. Ook Tanja zegt dat ze veel geld moeten bieden.
Beetje verwaand is het toch wel te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |