Er is een enveloppe geweest voor Roel waar in stond dat het puur een weekopdracht was voor eten of geen eten en heeft niets met geld te makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef BBscanner het volgende:
FF Vraagje gaat deze opdracht nu ook weer voor 50.000 in prijzen pot voor de winnaar of is het slechts voor normaal rantsoen of noodrantsoen!
Jij verveelt je echt zo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Beetje saai, dus maar leuk tekstje bedacht voor BB op TV:
Als ze opdracht halen hebben ze luxe rantsoen, indien niet lukt; noodrantsoenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:49 schreef BBscanner het volgende:
FF Vraagje gaat deze opdracht nu ook weer voor 50.000 in prijzen pot voor de winnaar of is het slechts voor normaal rantsoen of noodrantsoen!
Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is een enveloppe geweest voor Roel waar in stond dat het puur een weekopdracht was voor eten of geen eten en heeft niets met geld te maken![]()
Ze zat net anders stevig te klagen dat ze het nu al niet meer vol houdt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:58 schreef jalla het volgende:
tanja is echt schattig, nu als ze denkt aan de bevalling die komt,
Mijn gezicht is ook niet zo mooi met mn mond wijd open hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef jalla het volgende:
zomaar: dido is mooier met haar mond half open of dicht, dan dat als die wijd open staat
dan krijgt haar gezicht iets vreemds
Dat schijnt ook afhankelijk te zijn van de hoek waaronder mannen dat zien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn gezicht is ook niet zo mooi met mn mond wijd open hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef jalla het volgende:
nu over de ex van tanja, dido lijkt hem gezien te hebben?!?!
zegt: ik had meer een jongen verwacht maar het is echt een man
OMGquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat schijnt ook afhankelijk te zijn van de hoek waaronder mannen dat zien.![]()
ok ik heb iets gemistquote:
Hij is op TV geweest tijdens de live afgelopen donderdag!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef jalla het volgende:
Sorry, dubbelquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef jalla het volgende:
zegt: ik had meer een jongen verwacht maar het is echt een man
VWO in een keer doorlopen en gaat misschien na BB een vervolgopleiding doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:09 schreef sannuh het volgende:
wat doet lieske voor opleiding?
Middelbare Josti School of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:09 schreef sannuh het volgende:
wat doet lieske voor opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |