Ik volg het niet maar het verschilt toch gewoon per persoonquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef eborn het volgende:
Het gaat in het bad nu over lang of kort haar. Wat mooier staat bij mannen/vrouwen
Maar niemand in het bad heeft echt kort haar. Allemaal half lang tot lang.
Ik erger me er ook aan ja. Het is een kwestie van tijd voor de BB-bewoners zich ook gaan beginnen te ergeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef jalla het volgende:
geeft nattelie wel eens antwoord met een normale stem, ipv dit barbie gedoe?
edit: vind nattelie vel meer de stem dan linda, met lindas stem vind ik eigelijk weinig mis, gewoon brabants doorrookte wiskey stem)
Ik heb ze er echt nog geen enkele keer over gehoord, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet gaat spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik erger me er ook aan ja. Het is een kwestie van tijd voor de BB-bewoners zich ook gaan beginnen te ergeren.
Werd ook weinig gezegdquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik volg het niet maar het verschilt toch gewoon per persoon![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
BB Tara:
[afbeelding]
http://home.concepts.nl/~thebry/images/other/tara_pb.html
Roel heeft inderdaad geen kort haarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef eborn het volgende:
Het gaat in het bad nu over lang of kort haar. Wat mooier staat bij mannen/vrouwen
Maar niemand in het bad Big Brother heeft echt kort haar. Allemaal half lang tot lang.
* eborn denkt: beginnen de typo's nu alweer *zucht*
Die heeft inderdaad helemaal geen haarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Roel heeft inderdaad geen kort haar![]()
Dat was me een potje gróf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er stond een heel verhaal over Tanja in de PB in de metro geloof ik. Dat was wel lachen
Et voila: Hoe gek is Playboy?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was me een potje gróf.![]()
Ik zal het even proberen te vinden, en het dan in het media-topic plaatsen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef jalla het volgende:
chantal is in werkelijkheid allang uit huis maar mag nog af en toe naar binnen omdrankjes rond te delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |