quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezz!
Bluezzekind!
qu63!
En natuurlijk dat lekkere ding die de camera vast houdt dubbel!
Die spelen straks om 19:00 uur weer hier in Haarlem tegen Brazilië, maar hebben tot nu toe 3 wedstrijden gespeeld en alle 3 gewonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:05 schreef popolon het volgende:
Hoe doet Nederland het?
Zat je weer door een snotje heen kindquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Niet live.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal wel niet uitgezonden worden vanavond...
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegdquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie kerel die Qu63!
Als we hem nog zien/als ie wil kan dat nog beter in beeld gebracht worden hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegd![]()
ik zal ff kijken of de auto er ook op kanquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En de polo, keycord en cap zijn zo te zien dus inmiddels op foto vastgelegd![]()
play-by-play is vrij saai, zeker met al drie puntloze Innings.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef okee6 het volgende:
't is zo stil hierNederland nam vlot een voorsprong van 0-3 na twee innings. Nu wat problemen voor Patrick Beljaards in de eerste helft van de zesde inning.
jij zit in Haarlem?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef okee6 het volgende:
't is zo stil hierNederland nam vlot een voorsprong van 0-3 na twee innings. Nu wat problemen voor Patrick Beljaards in de eerste helft van de zesde inning.
Nee, ik zit tussen alle speelsteden in. Lekker vakantie te houden. Alleen jammer dat er niks van live honkbal op tv is.quote:
aha. idd jammer ja.. vanavond wel een uitgebreid verslag op tv..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee, ik zit tussen alle speelsteden in. Lekker vakantie te houden. Alleen jammer dat er niks van live honkbal op tv is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |