duhquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
haha ik las dit topic en ik dacht echt een PP ding en wie post er in het topic ..
[NIEUW] iPod nano
voor 200 euro koop je al een 20gb HDD speler.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:48 schreef Zwansen het volgende:
209 euro? voor 2 gb? toch niet zo heel overdreven duur...
je herinnert je toevallig niet waar het allemaal mee begonnen is met iPods?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet je in hemelsnaam met 20 gig
idd dan mogen ze er wel zo'n oprolbaar scherm in stoppenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef Zwansen het volgende:
deze is wel 12x mooier dan die anderen dingen. En wat moet je in hemelsnaam met 20 gig
waarom staat dat ding invredesnaam op een site met als naam "bargainPDA"?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd dan mogen ze er wel zo'n oprolbaar scherm in stoppen![]()
[afbeelding]
geen idee het is wel cool als dat nog eens doorontwikkelen naar kleur met meer dan 320x280pixelsquote:Op woensdag 7 september 2005 20:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom staat dat ding invredesnaam op een site met als naam "bargainPDA"?!
!
!
verkapte zie mij patsen met mijn YabaDabbadance verzameling...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
7774 mp3's is hier 32,2GB iig.
heb je zo weinig aan zonder backlight en 2 frames per seconde.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen idee het is wel cool als dat nog eens doorontwikkelen naar kleur met meer dan 320x280pixels
heb je soulseek? kan je zelf kijken hoe kut ie eigenlijk is, die verzameling van me!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
verkapte zie mij patsen met mijn YabaDabbadance verzameling...
Schatje, ik ben bijna jarig he?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:48 schreef Zwansen het volgende:
209 euro? voor 2 gb? toch niet zo heel overdreven duur...
kwestie van doorontwikkelen !quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je zo weinig aan zonder backlight en 2 frames per seconde.
een flexibel backlight zou ik wel erg knap vinden, maar das eerder bij-ontwikkelen dan door-ontwikkelen, want het ontbreekt nog in z'n geheel!quote:
Hmf. Ik neem maar 1 jaar genoeg met een bloemetje hoor. Dam weet je dat vast.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
later he, later wordt alles gecompenseerd.
Oh die dag moet ik toch werken dus dan stuur ik em je gelijk op!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hmf. Ik neem maar 1 jaar genoeg met een bloemetje hoor. Dam weet je dat vast.
*Belt Ro terug..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh die dag moet ik toch werken dus dan stuur ik em je gelijk op!
hoe blut is een aap ?quote:
oei is het zo erg zwans ?quote:
ja, en jij bent blijkbaar nummer 65 op 't lijstjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef Nouk het volgende:
Prioriteiten stellen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, en jij bent blijkbaar nummer 65 op 't lijstje!
is er niet zoiets als pubmed voor jullie ?quote:
hmm bij ons hebben ze een heel mooi eenduidig systeem om op een betaalsite terecht te komen ..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef Cynic het volgende:
Er is een niet te doorgronden systeem van allerlei sites en catalogi waar je de hele tijd op nieuwe linkjes moet klinken om uiteindelijk op 1 of andere betaalsite terecht te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |