Opdracht is al begonnen, en het zal er wel op neerkomen dat ze 2 dagen zo zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
geluid is waardeloos zal wel zo blijven tot opdracht definitief begonnen is, is me beetje onduidelijk wat er nu precies gebeurt
Die is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
geluid is waardeloos zal wel zo blijven tot opdracht definitief begonnen is, is me beetje onduidelijk wat er nu precies gebeurt
luier?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wat heeft ingrid trouwens voor oversized luier aan?
check die screen hierboven. Das toch een luier?quote:
Als jij een rok een luier vind.. dan welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
check die screen hierboven. Das toch een luier?
Als jij nog geluid heb, ook al is het maar zacht dan hoef jij echt niet te rebooten hoor. Hij had helemaal geen geluid meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef jalla het volgende:
is rebooten echt nodig?
edit, ja zie nu ook dat opdracht al begonnen is. zat beetje te suffen, vind stom gedoe (maar had dat al gezegt)
Mja... wilde ff gaan vragen hoe het is enzo maar ja dan ga ik offtopic dus ik wacht wel tot ik je ooit online zie weerquote:
Ik moet zo weer weg, dus kom nog ff niet online, maar t gaat nog nie echt lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Mja... wilde ff gaan vragen hoe het is enzo maar ja dan ga ik offtopic dus ik wacht wel tot ik je ooit online zie weer
mja inderdaad een draak ei van een opdrachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik moet zo weer weg, dus kom nog ff niet online, maar t gaat nog nie echt lekker
Wat een weekopdracht trouwens..![]()
rikkert was dat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb trouwens even gemist waarom roel de DBK in moest. weet iemand dit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |