Zwartquote:
Je bedoelt natuurlijk kleindochter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
Vorige week ben ik avontuurlijk geweest en heb ik de allerallerallereerste Doctor Who ep gekeken.
En in dat seizoen heeft de Doctor een dochter. Het is ook terug te lezen op de site van de BBC.
Is ze wel een timelord dan? het kan ook nog zijn dat de moeder geen timelord was maar bijv. mens.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk kleindochter.En het is vooralsnog niet 100% bevestigd dat ze ook daadwerkelijk familie zijn (al hebben de acteurs het wel altijd zo gespeeld), laat staan of Susan van moeders of vaders zijde zijn kleindochter is. Rijst meteen de vraag: leeft ze nog als alle Timeords dood zijn...
Ik voel me meteen een enorme nerd, nu![]()
![]()
Sterker nog, als we de TV-film uit 1996 mogen geloven (en dat willen de meeste fans op dit punt nietquote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef SiGNe het volgende:
Is ze wel een timelord dan? het kan ook nog zijn dat de moeder geen timelord was maar bijv. mens.
De Daleks en de Cybermen kunnen elkaar wss. niet uitstaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef Quincy5 het volgende:
Ben benieuwd hoe een invasie van Daleks en Cybermen tegelijkertijd bestreden gaat worden..
Kan bijna niet wachten.
GEEK!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk kleindochter.En het is vooralsnog niet 100% bevestigd dat ze ook daadwerkelijk familie zijn (al hebben de acteurs het wel altijd zo gespeeld), laat staan of Susan van moeders of vaders zijde zijn kleindochter is. Rijst meteen de vraag: leeft ze nog als alle Timeords dood zijn...
Ik voel me meteen een enorme nerd, nu![]()
![]()
Ik heb teveel DVD's in m'n kast staanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:51 schreef Witchfynder het volgende:
GEEK!
Je hebt gelijk natuurlijk. Toen ep 1 keek dacht ik het al, maar als ze niet echt zijn kleindochter is, wie is ze dan wel?
Voor degenen die het nog niet gezien hebben (en wel willen zienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand de teasers van zondag en maandag al gezien?een Alliance ?
Torchwood is een anagram van Doctor Who.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
Confidential liet zaterdag de eerste beelden etc zien van Torchwood!
Zag er tof uit..
Dat was vorig jaar al bekend gemaakt in Confidentialquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Torchwood is een anagram van Doctor Who.![]()
Ik weet het nog niet. Ik vond wat ze lieten zien nog niet echt uitnodigend. Maar ze laten het beste materiaal natuurlijk niet nu al zien. Dus we wachten af. Ben benieuwd wat we van de Torchwooders van deze twee Doctor Who afleveringen terug gaan zien...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
Confidential liet zaterdag de eerste beelden etc zien van Torchwood!
Zag er tof uit..
Ik kijk pas sinds dit seizoen ook Confidential.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat was vorig jaar al bekend gemaakt in Confidential
Ach, ik kijk Doctor Who ook niet vanaf het begin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kijk pas sinds dit seizoen ook Confidential.Beter laat dan nooit.
http://www.bbc.co.uk/pres(...)ly/05/agyeman2.shtmlquote:Freema Agyeman confirmed as new companion to Doctor Who
Newcomer Freema Agyeman is confirmed to play Martha Jones, the new companion to Doctor Who, it was announced today by Jane Tranter, BBC Controller of Drama Commissioning.
Doctor Who fans have already met Agyeman as Adeola in episode 12 of the current series of Doctor Who but, as viewers will have seen last Saturday evening, this character suffered a terrible fate at the hands of the Cybermen.
Freema will be playing a brand new character in series three.
Executive producer/writer Russell T Davies says: "The search for a new companion had been underway for some time when I first saw Freema Agyeman, she had come in to audition for the part of Adeola in series two.
"Watching her during filming confirmed what an exciting new talent she was, so under cover of darkness we called her back in to audition with David for the role of the new companion.
"It was an immediate and sensational combination, and her range, presence and charm blew us all away.
"David and Freema are terrific together, and we're delighted to have chosen her to join the Doctor for more adventures in time and space.
"The first scripts have been written, and Martha's a brilliant addition to the Tardis crew, the perfect foil for the Doctor.
"Martha won't be featured in this year's Christmas special; we've got another surprise in store for that."
Freema Agyeman says: "I've been keeping this secret from my friends for months - it's been driving me mad!
"Auditioning with David in secret down in Cardiff was unbelievable, but I never in my wildest dreams thought I'd actually become the new companion.
"Billie rightfully built up an amazing fan base and she will be missed, but I hope the fans are willing to go on new adventures with me.
"It still hasn't quite sunk in, I'm sure it will slam home first day on set when I'm stood gazing at David Tennant!"
David Tennant adds: "Freema was a joy to work with in episode 12 of the current series. She is not only very talented and very beautiful, she's great fun and I'm delighted she's coming on board the TARDIS full time.
"I can't wait to welcome her into the Who family."
Freema Agyeman is 27 years old and was born and brought up in London.
A new 13-part adventure and Christmas special begins filming in Cardiff in the summer for transmission on BBC ONE.
Tikkie spoilerig, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
http://www.bbc.co.uk/pres(...)ly/05/agyeman2.shtml
Spoilerig?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tikkie spoilerig, natuurlijk.![]()
Ben wel benieuwd hoe ze dat verhaaltechnisch gaan aanpakken. Zal toch een heel andere relatie-dynamiek worden...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoilerig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is daar per se van op de hoogte, geloof ik...Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef NathaN het volgende:
[..]De ep begon al met This is my last story/this is how I diedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is daar per se van op de hoogte, geloof ik...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
En wie weet eindigt de volgende met This is how I was reborn? 't Blijft SciFi, he... En bovendien, hoe kan ze het anders navertellen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De ep begon al met This is my last story/this is how I died
Wel grappig dat de tabloids t tot nu toe steeds bij het rechte eind hebben:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
En wie weet eindigt de volgende met This is how I was reborn? 't Blijft SciFi, he... En bovendien, hoe kan ze het anders navertellen?
Dat was maar voor één aflevering, noem ik niet echt een "terugkeer" . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sarah Jayne en K9 terug..
Naja, het was 1 keer terug. En wie weet ooit nog een keer. Of in Torchwood...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
Dat was maar voor één aflevering, noem ik niet echt een "terugkeer" . . .![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Staat wel tegenover dat ze voortreffelijk kunnen keepenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:14 schreef nog.een.keer het volgende:
Die Daleks kunnen niet voetballen, die schieten meteen de bal verrot.. "Exterrrminate!
En geen hands maken!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef ThunderChild het volgende:
Staat wel tegenover dat ze voortreffelijk kunnen keepen![]()
wij zij dan diegene die op kantoor zat bij Torchwood en als eerste door de cybermens te pakken werd genomen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.bbc.co.uk/pres(...)ly/05/agyeman2.shtml
Zelfde actrice, ander personage. Is al vaker gebeurd met belangrijke rollen. Lalla Ward had een gastrol en nam vervolgens de rol van Romana over van Mary Tamm. Colin Baker speelde een vrij willekeurige bewaker op Gallifrey en kreeg daarna de rol van The Doctor. Ze is in redelijk goed gezelschap, dus...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:23 schreef cptmarco het volgende:
wij zij dan diegene die op kantoor zat bij Torchwood en als eerste door de cybermens te pakken werd genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:11 schreef NathaN het volgende:
De volgende quote van de BBC-site komt daar gevaarlijk dicht in de buurt. Het begin van je theorie, dan.Dat was inderdaad de quote die me daar aan deed denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd of het echt zo zal aflopen...Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
Er is wel meer verloren gegaan dat alleen het eerste jaar. Tis helaas niet anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:07 schreef der_Otto het volgende:
Ben pas bij de negende doctor ingevallen maar word toch hoe langer hoe meer gefascineerd door de hele doctor geschiedenis. Op Amazon hebben ze ondertussen een fraaie collectie van BBC dvd's van de vorige doctors en... aangezien het seizoen nu op haar einde loopt wacht ik op mijn eerste bestelling!
Heb een beetje lukraak gekozen voor "Genesis Of The Daleks". Ben benieuwd! Wel jammer dat er blijkbaar veel afleveringen van de eerste jaren gewoon verloren zijn gegaan in de archieven.
[afbeelding]
![]()
Echt een van de sterkste verhalen, dus zeker een goede keuze. Ook een van de minst campy avonturen. Zeker met latere Doctors zitten er namelijk wat mindere tussen. Met de Beginnings box die Stigchel noemde kun je idd ook prima beginnen, maar dan moet je wel rekening houden met het feit dat in de jaren 60 tv nog enorm in de kinderschoenen stond.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:07 schreef der_Otto het volgende:
Ben pas bij de negende doctor ingevallen maar word toch hoe langer hoe meer gefascineerd door de hele doctor geschiedenis. Op Amazon hebben ze ondertussen een fraaie collectie van BBC dvd's van de vorige doctors en... aangezien het seizoen nu op haar einde loopt wacht ik op mijn eerste bestelling!
Heb een beetje lukraak gekozen voor "Genesis Of The Daleks". Ben benieuwd! Wel jammer dat er blijkbaar veel afleveringen van de eerste jaren gewoon verloren zijn gegaan in de archieven.
[afbeelding]
![]()
Regio 2 is alleen The Beginning een seizoensbox te noemen (wat de oude serie betreft). Regio 1 is ook The Key to Time-box verkrijgbaar, met Tom Baker. Dat was één seizoen met verschillende verhalen die een overkoepelende zoektocht vertelden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:30 schreef stigchel het volgende:
En vanaf daar kun je per doctor bij kopen. Er zit niet echt meer een traceerbare volgorde in met alle verschillend uitvoeringen. Titels lopen ook door elkaar heen. Soms staan er 5 episodes op, maar dan horen er drie bij elkaar dus heb je er eigenlijk twee. Dan is het slimmer niet op seizoen maar op doctor te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zal zijn aandeel in het geheel dan zijn??
http://thecolin1.livejournal.com/484524.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |