Ach, hij zal binnenkort wel te downloaden zijn..(kan ik ook m'n collectie uitbereiden)quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:03 schreef ThunderChild het volgende:
Heb alleen het eerste kwartier gemist . . .![]()
![]()

Mwah, dat vind ik nou juist typerend en geinig aan Dr. Whoquote:Op zondag 16 april 2006 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het verhaal matig, vol plotgaten, te veel grappige oneliners, dialogen die te zoetsappig waren, onuitgelegde verhaalpunten... gelukkig is de de enige echte geschreven door RTD..
de trailer voor de komende weken was

Inderdaad. Lekker cheesy.quote:Op maandag 17 april 2006 11:54 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nou juist typerend en geinig aan Dr. Who

Nee dankje. Ik wil niet eens de preview van komende week zien. Laat staan het hele seizoen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik nogmaals de season 2 preview tippen die ik had gepost? Hij is wel erg spoilergevoelig..

Das best veelquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
8 miljoen kijkers..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is allemaal speculatie, ik mijdt officiele spoilers.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!

Deze zomer op BBC Three.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef Witchfynder het volgende:
Torchwood, whoa!
Gaat die serie trouwens na seizoen 2 uitgezonden worden?

quote:
quote:BROADCAST
The series will broadcast on BBC Three in October, and at the minute, it appears that it will transfere to BBC One the following week.

Wanneer was K9 dan eerder te zien?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
K9![]()
![]()
Was weer leuk om 'm weer te zien . . .

Jaren terug, toen Tom Baker nog de Doctor speelde . . .quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef Quincy5 het volgende:
Wanneer was K9 dan eerder te zien?

Ze maken er wel werk van....quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef Slayage het volgende:
http://www.deffryvaleschool.org.uk/index.shtml

Ik vind David het erg goed doen, vind dat ie een leuke chemie heeft met Billie en hij heeft ook humorquote:

Wel een leuk sitequote:

Humorquote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef Slayage het volgende:
http://www.deffryvaleschool.org.uk/index.shtml

Die heb ik gemist!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Humor
Doet me denken aan de site die ze vorig jaar hadden, met al die Doctor sightings . . .

quote:

Geocomtex was het bedrijf van Von Statton (ep. Dalek)quote:Op maandag 1 mei 2006 19:03 schreef cptmarco het volgende:
grappig al die sites...
wat heeft http://www.geocomtex.net/ eigenlijk met Dr Who te maken??

Het eerste half uur, morgen maar ff plukken . . .quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
Gemist

En die doet het in het echt ook met David Tennant.quote:

Midden Juni beginnen met een seriequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Al meer dan een jaar geleden aangekondigd, maar vanaf 10 juni is het zover. Dan wordt de nieuwe versie van Doctor Who ook in Nederland uitgezonden, door de VARA.

het is al heel wat dat we 'm krijgen, ik heb destijds gemist toen het weer begon op de bbc, dus nu een tweede kansquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:09 schreef Slayage het volgende:
Midden Juni beginnen met een serieHet is echt triest gesteld met de Nederlands TV.

Maar toch. Het is zo'n leuke serie. Het zal nu de WK er ook aankomt praktisch geen kijkers trekken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef boneyard het volgende:
[..]
het is al heel wat dat we 'm krijgen, ik heb destijds gemist toen het weer begon op de bbc, dus nu een tweede kans

Dank je dat je dat ff zegt...quote:Op zondag 14 mei 2006 15:23 schreef bladibladibla het volgende:
Goede aflevering gisteravond!
Ik lig elke keer in een deuk om David Tennant's gezichtsuitdrukkingen. Die man heeft echt een gezicht van plastic![]()
Volgende week komt het om 6:35 PM, dus dat is dan 19:35. Nou maar hopen dat ik dan niet vergeet de video in te stellen...

Het vorige seizoen, vooruit. Maar het seizoen daarvoor is bijna 20 jaar geleden.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je dat je dat ff zegt...![]()
Ik vond het een hele sterke aflevering. Delete... delete... deleteEn inderdaad, de acteur die nu The Doctor speelt doet in mijn ogen niet onder voor die het de de vorige 2 seizoenen speelde.

Ik vind David Tennant leuker om naar te kijken dan Ecclestonequote:Op zondag 14 mei 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
En inderdaad, de acteur die nu The Doctor speelt doet in mijn ogen niet onder voor die het de de vorige 2 seizoenen speelde.

Oeps... je hebt gelijk... dacht dat dit alweer het 3e seizoen wasquote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het vorige seizoen, vooruit. Maar het seizoen daarvoor is bijna 20 jaar geleden.![]()

Ik heb Casanova vandeweek voor 6 euro gehaald. Nou, geweldig! Ik ben echt enorm fan van Tennant geworden. Ik vind Eccleston goed, maar Tennant veeeeel leuker en veel meer dat weirde hebben van de oude Doctor Who, in zover ik dat ken tenminste.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik vind David Tennant leuker om naar te kijken dan Ecclestone
(en dan niet alleen in de oppervlakkige vrouwen manier)
Hij speelt sowieso altijd goed: in Casanova was hij echt geweldig.

Oh, waar heb je Casanova gevonden? Ik heb al zo veel winkels gehad en ik kan hem nergens vinden. Heb al overwogen om hem te importeren, maar dat kost altijd meer dan ¤6...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb Casanova vandeweek voor 6 euro gehaald. Nou, geweldig! Ik ben echt enorm fan van Tennant geworden. Ik vind Eccleston goed, maar Tennant veeeeel leuker en veel meer dat weirde hebben van de oude Doctor Who, in zover ik dat ken tenminste.

ach... dus MIckey duikt dan ook vast wel weer op....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef ThunderChild het volgende:
Tot zover de Cybermen, tot aan de season finale dan . . .![]()
Althans, dat heb ik ergens opgepikt

Bij Media Markt in Rotterdam. Ze hadden er een hoop ook. De andere MMs zouden hem ook wel moeten hebben denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef bladibladibla het volgende:
Witchfynder: ik heb al stad en land gehad, maar ik kan Casanova nergens vinden voor ¤6. Waar heb jij hem gehaald?

Dank je wel! Ik zal deze week eens naar Breda rijden om bij de MM te kijken. Volgens de site van FRS hebben ze hem daar niet, maar dat zegt niet zo veel volgens mijquote:Op maandag 22 mei 2006 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij Media Markt in Rotterdam. Ze hadden er een hoop ook. De andere MMs zouden hem ook wel moeten hebben denk ik.
FRS zou hem ook best kunnen hebben denk ik.

Neuh, mijn ervaring is dat er geen moer op die site staat.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik zal deze week eens naar Breda rijden om bij de MM te kijken. Volgens de site van FRS hebben ze hem daar niet, maar dat zegt niet zo veel volgens mij

Yepquote:Op zondag 28 mei 2006 11:11 schreef Slayage het volgende:
Was er gisteren nou een ep?

Wanneer begint ie dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:38 schreef boneyard het volgende:
de tijd voor de uitzendingen op nederland 3 is nu ook bekend (ik had het nog niet eerder gezien) om 19:00. komt slecht uit voor mij, dan kijk ik stargate op veronica

Slechte tijd ,zit dan voetbal te kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:38 schreef boneyard het volgende:
de tijd voor de uitzendingen op nederland 3 is nu ook bekend (ik had het nog niet eerder gezien) om 19:00. komt slecht uit voor mij, dan kijk ik stargate op veronica

Heb een stukje bekekenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
164.00 kijkers voor Rose en 5.5 miljoen voor The Satan's Pit gister

Beste miniserie dei ik ooit gezien heb. Tennant zag er inderdaad heel goed uit elke keer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
Goed dat je het gevonden hebt!
Wat vond je van de kostuums? Ik vond het erg magisch.
David Tennant heeft altijd goede outfits.

Inderdaad...quote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de laatste 2 eps The Impossible Planet and The Satan;s Pit ècht de 2 beste episodes so far dit seizoen..

Ik snap niet waarom dit wel zo goed kon zijn en de 2e Cybermen zo'n let down was.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Inderdaad...
De "duivel" zag er trouwens werkelijk fantastisch uit.

Ok dan! Ik moet ze beide nog zien dus dat belooft watquote:Op zondag 11 juni 2006 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de laatste 2 eps The Impossible Planet and The Satan;s Pit ècht de 2 beste episodes so far dit seizoen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |