Dat is ook zoquote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze stonden dan ook tegenover PSV - Schalke '04 ... wat dat betreft hebben ze het goed gedaan lijkt me.
vind dat verschil niet zo groot opzichquote:Op woensdag 14 september 2005 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik, vond de derde aflevering heel leukIn dat kurhaus-scheveningen
![]()
Ze hadden nu 729.000 kijkers...en vorige week 774.000 kijkerstoch iets minder..
In verband met CL-voetbal vind ik dat nog behoorlijk veelquote:Op woensdag 14 september 2005 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik, vond de derde aflevering heel leukIn dat kurhaus-scheveningen
![]()
Ze hadden nu 729.000 kijkers...en vorige week 774.000 kijkerstoch iets minder..
Nee is ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 14:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
vind dat verschil niet zo groot opzich
quote:In verband met CL-voetbal vind ik dat nog behoorlijk veel
Whaha... de dierentuin lag ook wel in de lijn der verwachtingquote:Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
En de Heren zijn dit keer langsgeweest in de ....Dierentuin en het was weer een gejank van Joling dit keer.
Leuke bijkomstigheid: Beiden tussen de haaien....(en dat levert de nodige gekrijs op)
Bedoelje niet volgende week die bejaarden met de Rijnvaartboot?quote:er komen dus wel nog meer aflevering dan nog maar eentje met die bejaarden?![]()
Of www.talpa.tv uitzending gemist.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef SuperMOM het volgende:
Verdorie aflevering in de Vinkenslag gemist!!Omdat ik zonnodig Desperate Housewives wou zien (nieuwe afleveringen! jammie)
Maar oke, zaterdag de herhaling toch?? En tof dat er nog 2 (?) afleveringen achteraan komen!
![]()
quote:Duet single Joling en Gordon maandag in de winkels
Vanaf maandag ligt de duet single van Gerard Joling en Gordon in de winkels. Het is de titelsong van het populaire Talpa programma "Over de vloer" dat elke dinsdag wordt uitgezonden. De titel van de single is "Als je alles hebt gehad" en is een Nederlandse vertaling van het nummer "When the rain begins to fall" van Germaine Jackson en Pia Zadorra uit de jaren '80. Gordon schreef zelf de Nederlandstalige tekst voor de single.
Ja, echt welquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
Met dat ene meisje, dat 'ie tegen de muur zette.. Briljant.
.
Iddquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
Met dat ene meisje, dat 'ie tegen de muur zette.. Briljant.
.
Ja,dat zal niet gek zijn,als er een vervolg komtquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Hopelijk doen ze nog eens een tweede seizoen
Nee hoor, week erna weer eentje, in de dierentuin.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
de laatste, belooft veel goeds met die hitsige bejaarde
Geweldig,quote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef BVO het volgende:
899.000 kijkers gisteren, een record..
Wel al toen ze in die helicopter zatenquote:Op woensdag 21 september 2005 05:25 schreef FuifDuif het volgende:
Prachtig! Ik heb ze volgens mij dit keer geen één keer "ik heb er geen kracht meer voor" horen zeggen
.
Ik kijk weer uit naar volgende week: Noorderdierenpark Emmen!!!!
ik denk daarna nog een afleveringquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef ThomasBerge het volgende:
899.000 kijkers
Hij was weer leuk gister!
"Wat 'n een graftakkenhut"
En volgende week tegen de verwachting in nog een aflevering
Hoe is dat verhaal dan in de wereld gekomen dat het seizoen afgelopen zou zijn?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik denk daarna nog een aflevering![]()
Dat zal wel op de site staan van www.Talpa.tvquote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hoe is dat verhaal dan in de wereld gekomen dat het seizoen afgelopen zou zijn?
Toen ze in de bus zaten bedoel je.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel al toen ze in die helicopter zaten![]()
Nee, mij is dat niet opgevallenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:42 schreef dolfg het volgende:
Gelukkig heeft verder niemand er last van (mijn familie snapt niet waar ik over zeur), maar mij viel het in ieder geval wel op.
Verder een briljante formule.
Ja, en gister bij Thuis vertelde Gordon ook dat hij maandag weer met Gerard op stap ging. Er komen dus meer afleveringen nog? (Ik hoop 't wel, enige leuke NL-programma momenteel..)quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week Joling&Gordon over de vloer in Emmerloord bij de dierenpark.
Maar week later komen ze ook op 'tv' vertelde GordonIk had straks naar ''THUIS'' gekeken op de video en daar vertelde Gordon dat ie 2 dagen opname's heeft gehad.
Ik zeg niet waar,hij heeft het klein beetje verteld
![]()
Inderdaad,maandag en dinsdag weer opname's met zijn stiefzuster zoals Gordon, Gerard moemdequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, en gister bij Thuis vertelde Gordon ook dat hij maandag weer met Gerard op stap ging. Er komen dus meer afleveringen nog? (Ik hoop 't wel, enige leuke NL-programma momenteel..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |