rare is altijd al overrated geweest, conker heeft altijd al gezogen.quote:
Zelfs goldeneye was kut.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rare is altijd al overrated geweest, conker heeft altijd al gezogen.
alleen goldeneye was goed.
Killer Instinct.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rare is altijd al overrated geweest, conker heeft altijd al gezogen.
alleen goldeneye was goed.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:55 schreef BMH het volgende:
Perfect Dark 1 is mijn absolute nummer 1 FPS.
PDZero heeft nog niets van de charme van deel 1 laten zien. Maar ik hoop dat het goed komt.quote:
ah niet op klikken dus, thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
The next gen developers tutorial part 1
Een totale afkraking van de nextgen consoles ala BMH
Kerel... waar heb jij last van de laatste tijd?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
Zeg gerust de laatste jaren, misschien ben je hem niet vaak genoeg tegengekomen, maar hij is gewoon strontvervelend.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kerel... waar heb jij last van de laatste tijd?
Ja. Hij werkte mee aan een website samen met mij. We zijn uit de website gestapt toen die begon te zinken. www.gamer.nl.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:16 schreef truSteh het volgende:
BMH.. ken jij Big-Lmo? CS speler. Die had dezelfde avatar als jou.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Sommige mensen blijven me verbazen....tenzij het sarcastisch was bedoeld...
ik ben altijd eerlijk. En dit ziet er echt mooi uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Sommige mensen blijven me verbazen....tenzij het sarcastisch was bedoeld...
Wat een domme column.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |