Je weet dat ik tot het uiterste in staat ben. Ik heb zelfs een Xbox gekocht!quote:
Ja het zijn altijd die paar rotte appels die het verpesten voor de rest.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Glopes het volgende:
God.
En maar afvragen waarom ieder een hekel heeft aan Nintendo faboys xD Ik begin me bijna te schamen dat ik Nintendo ook cool vind.
Ligt het aan mij of zit er een gigantisch verschil in kwaliteit tussen de games die uit gaan komen? Zitten een paar hele interessante tussen, maar ook een paar die nog niet het uiterste van de xbox zouden vergen.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef kepler het volgende:
promo-filmpje Xbox 360: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6317
een heleboel gamesen filmpjes
inderdaad, maar een hoop games zijn nog in ontwikkeling natuurlijk. Ze komen niet allemaal al in december uit en daarbij kan je natuurlijk niet alleen maar toppers hebben... zo komen er nu ook bagger-games uitquote:Op donderdag 15 september 2005 14:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit er een gigantisch verschil in kwaliteit tussen de games die uit gaan komen? Zitten een paar hele interessante tussen, maar ook een paar die nog niet het uiterste van de xbox zouden vergen.
Alle energie van de developers ging zeker in de skyline.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:33 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Tokyo Extreme Racer 360 pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox 0.7![]()
Het is de rest die het verpest voor een paar.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja het zijn altijd die paar rotte appels die het verpesten voor de rest.
Bewaar je commentaar voor ingame PS3DO screens.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:33 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Tokyo Extreme Racer 360 pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox 0.7![]()
Je hebt de hele nacht wakker gelegen in de hoop dat je vandaag deze verbastering kon maken heh?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:40 schreef Notorious het volgende:
PS3DO
Notorious.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:40 schreef Notorious het volgende:
[..]
Bewaar je commentaar voor ingame PS3DO screens.
Nou ik speel wel veel liever Tokyo Extreme racer dan Ridge racer. Das maar een gare Daytona USA rip off.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef Notorious het volgende:
Who cares about a B game als Tokyo Racer als je kwaliteits games als Forza, Project Gotham en Ridge Racer op je console hebt.
ik begin me er ook voor te schamen dat ik een xbox heb en een nintendo.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Glopes het volgende:
God.
En maar afvragen waarom ieder een hekel heeft aan Nintendo faboys xD Ik begin me bijna te schamen dat ik Nintendo ook cool vind.
Amen, alleen old school Sega fans mogen een hekel hebben aan Nintendoquote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
ik begin me er ook voor te schamen dat ik een xbox heb en een nintendo.
bij de nintendo topics zijn xbox fanboys bezig te bashen
en bij de xbox topics zijn nintyfanboys bezig te bashen.
SNAP toch mensen we horen 1 gezamelijke vijand te hebben die lelijke broodtrommel van een ps3
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
SNAP toch mensen we horen 1 gezamelijke vijand te hebben die lelijke broodtrommel van een ps3
Nee die mogen een hekel hebben aan Sega dat ze hun marketing zo verneukt hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Amen, alleen old school Sega fans mogen een hekel hebben aan Nintendo![]()
*Meldt*quote:Op donderdag 15 september 2005 15:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Amen, alleen old school Sega fans mogen een hekel hebben aan Nintendo![]()
Vechten?quote:
Die broodtrommel van een Ps3 zal de concurrentie wel trashen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |