dubbelvervelendquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef babette21 het volgende:
Babette staat er 2x tussen, 1x als Maters en 1x als Couwenberg.... wat nu?
Dit is dan ook de tweede editie in feite.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef mark_03 het volgende:
Is de uitslag niet hetzelfde als het meest irritante personage
Mkayquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is dan ook de tweede editie in feite..
eh, Sven?!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef babette21 het volgende:
Babette staat er 2x tussen, 1x als Maters en 1x als Couwenberg.... wat nu?
Dat staat toch in de OP, dat dit de tweede isquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef mark_03 het volgende:
Is de uitslag niet hetzelfde als het meest irritante personage
Ik was op kamp, madammeke....quote:
ik had al zo'n vermoeden, ben maar gewoon gaan invullenquote:
nee hoor, daar staat:quote:En dan staat het dus ook fout op het archief.
Oh, dat kan ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef babette21 het volgende:
nee hoor, daar staat:
Babette Maters >>> zie Babette Couwenberg
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef babette21 het volgende:
je hebt wel een aantal bijzondere keuzes gemaakt
eh, agent Bart?!? of Richard Kroon waar [zelfs] ik nog nooit van gehoord heb......quote:
Richard Kroon heb ik dan gewoon over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh, agent Bart?!? of Richard Kroon waar [zelfs] ik nog nooit van gehoord heb......
maar ik heb geen commentaar hoor, vul wel braaf in....
ben benieuwd hoe ver deze grote onbekende gaat komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
Richard Kroon heb ik dan gewoon over het hoofd gezien.![]()
ohja??? plaatje??quote:En agent Bart was keitof man!
Niemand kent hem, dus niemand stem op hem, dus ligt hij er zo uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Mvnl het volgende:
Met deze stemmethode komt Richard Kroon heeel ver, niemand vind t nodig om hem te redden als 'niet-vervelend personage'
Ik heb dat al vaker gedaan hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
Sven, sinds wanneer doe jij tournaments?
correctie:quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
Niemand kent hem, dus niemand stem op hem, dus ligt hij er zo uit.
niemand kent hem, niemand stemt: stand wordt 0-0quote:NB: Wanneer je één of beide personage's in een duel NIET kent, stem dan ook NIET!!
Goed, dan gaan uit groep 10 de volgende ronde twee personages + Ricahrd Kroonquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
correctie:
[..]
niemand kent hem, niemand stemt: stand wordt 0-0
er komt een shoot-out maar wederom: niemand mag stemmen...............
klinkt als een pat-stelling
* checkt groep 10....quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
Goed, dan gaan uit groep 10 de volgende ronde twee personages + Ricahrd Kroon!
Nee, want niemand kent 'mquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Mvnl het volgende:
Is inmiddels al uitgelegd wie Richard Kroon nou eigenlijk was??
Judith Couwenberg doet ook meequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef babette21 het volgende:
je hebt wel een aantal bijzondere keuzes gemaakt
grappig, heb nooit beseft dat dat dezelfde wasquote:"Expeditie Robinson" (2000) TV Series .... Herself (2000)
die indruk kreeg ik al ja, met al je kwijl-smileysquote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat het die ex van Frank was!
ga je daarop wachten?? kan lang duren volgens mij...quote:Op zondag 11 september 2005 10:01 schreef Svensational het volgende:
Wup, Markie-Mark, [...] moeten nog stemmen.
quote:
dan moet je MM uit de homoreeks van ONZ halen [dubbelfoutquote:
* Wup meldt zich........quote:Op maandag 12 september 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
dan moet je MM uit de homoreeks van ONZ halen [dubbelfout]
en Wup van de bb-livestreams zien los te weken.....
prettige wedstrijd![]()
Ik heb het ook veranderd lieverdquote:Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Je hebt het niet echt begrepen, J_e_r. Die ronde had je al gehad...
Ik ben wel blij dat jullie (bijna) allemaal precies doen zoals ik het wil hebbenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook veranderd lieverd![]()
Ja ik ben lui.....quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat jullie (bijna) allemaal precies doen zoals ik het wil hebben
Weghalen is meer werk dan op CTRL+B drukken hoorquote:
zelfs moiquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat jullie (bijna) allemaal precies doen zoals ik het wil hebben
Das om mijn favorieten in te delen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weghalen is meer werk dan op CTRL+B drukken hoor
Niet als je in het reageervenstertje zit, dan maakt FOK! het vetquote:Op donderdag 15 september 2005 19:52 schreef soapie het volgende:
[..]
Das om mijn favorieten in te delen.![]()
Maakt niet uit toch, op een gegeven moment gaan zij er toch wel uitquote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
er zit nog steeds een hele lading nietszeggende gastrollen tussen,
die wat mij betreft tegen elkaar weggestreept kunnen worden.....
Achja, dat heb ik geleerd van mamaquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Encorequote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
waar wachten we op?!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef Svensational het volgende:
De volgende ronde begint wanneer Svensational daar tijd voor [en zin in] heeft...
soms is dat na een halve week, soms na een halve maand...
Ik zou natuurlijk de overbodige Gyman er uit kunnen halen. En dan bijvoorbeeld een agent Bart.quote:
Hij was leuk hequote:Op donderdag 15 september 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
...omdat ik agent Bart eruit wil hebben
in vind 't wel een goeie oplossing....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ik zou natuurlijk de overbodige Gyman er uit kunnen halen. En dan bijvoorbeeld een agent Bart.
Maar das niet eerlijk he.
Connecties hequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
LOL @ foto's van Bart... waar haal je die ineens vandaan!?
Louise do Carmoquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:41 schreef babette21 het volgende:
ik zie dat Bram en Iris zich een tweede keer mogen bewijzen
wie heb je er - behalve Gyman - nou nog meer alsnog uitgeflikkert?
hoe flexibelquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan vervangen we José door Louise
Ah oké, die was wel irritan jaquote:
Ik zou willen dat iedereen zou stemmen zoals jijquote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef soapie het volgende:
Maarre Sven, kijk je OP er eens op na....![]()
Ik weet het.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet het.Het is ook niet verboden, het is alleen iets lastiger voor mij, en meer werk voor jou
. Maar goed, ik heb je stemmen verwerkt nu
Daaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
Als je ze niet kent of niet irritant vind, kun je idd beter niet stemmen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Svensational het volgende:
* Ronde 3
Suzy de Ruyg vs. Bettina Wertheimer (Guuske Kotte)
Tara van Walsum 2 (Simone Cobben) vs. Julia Fontaine
Maarten Bolhuys vs. Marnix Klein
Brian de Koning vs. Ruby Moret
Ravi Wertheimer vs. Tara van Walsum 1 (Anouck Klomp)Vladimir Valikov vs. Ron Raven
Gabriël Beentjes vs. Ticho Steiner
Jasper Bronkhorst vs. José Zuiver
Nico Swaab vs. Louise do Carmo
Hetty van der Laan vs. Stijn van Royen
Chris Gomez vs. Koen Ligthart
Pim Reitsema 2 (André Arend van Noord) vs. Frans Kuipers
Adrienne Moerman vs. Kim Blommers
Madelief Tjong Foo vs. Elizabeth de Ridder
Tonny de Vries vs. Lieve Richter
Elif Özal 2 (Evrim Akyigit) vs. Karin de Boei
Sanne Klein vs. Marieke de Jong
Bento do Carmo vs. Frank Reitsema 2 (Frank Rigter)
Kyra Isarin vs. Diederik Bahrends
Charles van Zuidwijck Beemster vs. Jannes Reitsema 1 (Benja Bruijning)
Floor van Zandt vs. Abel Hagen
Lise Basten vs. Sarah Haagens
Evert Starrenburg vs. Carlo Breidenbach
Ilyas Cabar vs. Daan Starrenburg 1 (Niels Megens)
Casper Bergman vs. Gyman Couwenberg
Elvis Blommers vs. Daan Starrenburg 2 (Sander Foppele)
Anton Brouwer vs. Iris Overbeek
Trix Odijk vs. Kees de Boei
Lotus Verburg vs. Erik Krijnen
rechter Erik-Jan van Puffelen vs. Xena [a.k.a. Mariëlle]
Bram de Boei vs. agent Bart
Lex Citroen vs. Arend Hoekstra
Zit ie ineens in GTST.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was leuk he
[afbeelding]
[afbeelding]
niet alles invullen maakt natuurlijk niet uit, maar je loopt een ronde achterquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:29 schreef -Marlii- het volgende:
hele waslijst
Tja, ik kijk nog niet zo langen dan kan ik personages wel weg gaan stemmen die ik niet ken, maar dat schiet ook niet echt op he
Oh, dat had ik nog niet eens door.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet alles invullen maakt natuurlijk niet uit, maar je loopt een ronde achter
Ik zal straks eens kijken.quote:He Svennie, de week is bijna om, wat is de stand van zaken?!
Deze link had ik gekregenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
niet alles invullen maakt natuurlijk niet uit, maar je loopt een ronde achter
Tonny, Karin en Gymanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Shoot-Out:
Tonny de Vries vs. Lieve Richter
Elif Özal 2 (Evrim Akyigit) vs. Karin de Boei
Casper Bergman vs. Gyman Couwenberg
ik snap niet dat mensen op Charles stemmen: hij heeft ons nota bene van Ruby verlost!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet dat je niet op Koen stemt BVO.!!!
Nee, dat snp ik ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen op Charles stemmen: hij heeft ons nota bene van Ruby verlost!!!
twee weken ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat snp ik ook niet.Bovendien zat ie er maar heel kort in toch???
Ik heb wat rondes gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:00 schreef Svensational het volgende:
Ik zal Wup en Iwan eens wakker schoppen.
Nee hoor, ik heb netjes gewacht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb wat rondes gemist geloof ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
wup, jer, en mark moeten nog stemmen.
Ja, het schijnt dat ik dat tegenwoordig benquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
[ je werd 'een mod' genoemd;)]
gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
Ja, het schijnt dat ik dat tegenwoordig ben.
En BB vind je wel leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef Wup het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
ik heb natuurlijk meteen opgezocht waar, helaas niet mijn ding maar helemaal stoer voor je, zijn ze een beetje lief daar?
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:13 schreef LeBeau het volgende:
Kyra in de halve finale? Is dit een "wie is het meest irritante personage?" tournament?
Ruby is die donkere dwerg die niet kon zingen en doelloos in de Engel rondhing,quote:Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef Airelle het volgende:
Ruby Moret vs. Lotus Verburg ken ik die?
Oh, allebei voor mijn tijd vrees ik...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ruby is die donkere dwerg die niet kon zingen en doelloos in de Engel rondhing,
Lotus is dat dat blonde manwijf met die vreselijke stem, die met Renee aan de haal ging
1998-1999quote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef Airelle het volgende:
Oh, allebei voor mijn tijd vrees ik...
Toen keek ik nog niet inderdaad. Had het qua leeftijd wel kunnen zien maargoedquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
ik dacht eerder aan 'n doofpotaffaire![]()
Ja, zo heb ik dus ook gestemdquote:
Juist, dat is de finale.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef DeTolk het volgende:
Suzy en Lotus
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:15 schreef Svensational het volgende:
Suzy de Ruyg vs. Kyra Isarin (4-5)
grappenmakerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
Kyra wint met 5-2. Hopla. Klaar. Slotje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |