oi dudequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef PhaE het volgende:
Aaahhhh, vakantie roeleert..
Gisteren rond 2 uur gekapt met fok!ken..
Daarna nog ff filmpje kijken (dacht ik, net gekocht, zit er dikke kras opzo maar ff terug..)
Lekker slapen, en net pas wakker
Heerlijk weer, dus ga zo de stad in
te laat slome...quote:
Eensch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Elcaro het volgende:
Stelling... mmmzzz... waarschijnlijk al gedaan, maar goed:
STELLING: Je kan het pas accepteren dat iemand je accepteert, als je jezelf accepteert
volg je em nog?
Ik vnd het nergens over gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Eensch!
Is eigenlijk ongeveer hetzelfde als je kan pas van iemand houden nadat je hebt geleerd van jezelf te houden
precies..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Eensch!
Is eigenlijk ongeveer hetzelfde als je kan pas van iemand houden nadat je hebt geleerd van jezelf te houden
kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee![]()
Aanvraag doen via je manager
Die kan een change of aanvraag inschieten
En dan zal het automatisch op je pc komen (mits goed gekeurd)![]()
Wel gehad een tijdje ja..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
Hebben jullie het ook niet dat als je dan eindelijk weer een relatie hebt, je voor de spiegel staat en denkt: "Wat moet ze in godsnaam met een eikel als ik?" ?
Juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:01 schreef Elcaro het volgende:
Stelling... mmmzzz... waarschijnlijk al gedaan, maar goed:
STELLING: Je kan het pas accepteren dat iemand je accepteert, als je jezelf accepteert
volg je em nog?
Nou daar zit wel wat in!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
Hebben jullie het ook niet dat als je dan eindelijk weer een relatie hebt, je voor de spiegel staat en denkt: "Wat moet ze in godsnaam met een eikel als ik?" ?
Need more inputquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel gehad een tijdje ja..
Maar hier hebben wij twee al eens een gesprek over gehad
Dan snap je de stelling ook nietquote:
Voor de klant waar je nu zit is dat nog best wel snel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Alleen duurt dat dus 2 weken. Terwijl ze vorige maand al wisten dat ik kwam![]()
Stelletje lampjes hiero....
Je hebt gelijk daar niet van. Alleen ik vind het niet zo'n relaxte stelling.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan snap je de stelling ook niet
Love oneself, before you can love another. (standaard uitspraak)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, wat is mijn werk dan toch simpel..
Om mijn werk te kunnen doen moet ik local administrator op mijn workstation zijn, en van alle servers waar oracle op draait moet ik ook local administrator zijn, of root dan in het geval van linux/unix.
Tenminste, bijna altijd. (voordat ik Elcaro weer over me heen krijg)
Zo niet? Kan ik mijn werk niet doen, regel het maar.
Enige reden waarom je dat zou denken tijdens een relatie, is omdat je te laag denkt over jezelf..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Need more input![]()
Vooral benieuwd hoe de vrouwen hierover denken...
omdat? Leg eens uit, onderbouw waarom je het niet relaxt vindt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef babus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk daar niet van. Alleen ik vind het niet zo'n relaxte stelling.
Dat had ik niet alleen voor de spiegel. Maar dat spookte bij mij te veel door het hoofd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
checked... jij ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef Elcaro het volgende:
Yns, post....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Enige reden waarom je dat zou denken tijdens een relatie, is omdat je te laag denkt over jezelf..
Kan de brief van mijn zussie nog wel es neerpleuren? Want die legt het erg duidelijk uit, en als ik hem zo lees, en jij lijkt best veel op mij in veel dingen, zou die brief net zo goed op jou kunnen slaan.
Wij zijn te lief dude. We moeten leren een klootzak te zijn
good for you mate!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ik denk altijd dat ze blij mogen zijn dat ze me hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |