ik kan het me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:26 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee... en de pc waar ik gisteren op kon werken is vandaag weer bezet![]()
en natuurlijk heb ik het straks weer gedaan![]()
ik ben de IT echt zo verschrikkelijk zat![]()
nee, iedereen heeft in principe een vaste werkplek. Alleen is er ruimte gebrek. Dus hebben ze een stapel pc's in een oude serverruimte neergefl***d, zo van: veel plezier! Alleen hebben ze die dingen helemaal dichtgespijkerd, ik mag nog niet eens de systeemtijd wijzigen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan het me goed voorstellen.
tis iig geen prettige manier om je werk te moeten doen.
kan iedereen daar gewoon een pc uitzoeken?
das wel lastig wanneer je die spullen dan geinstalleerd hebt
oef gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft in principe een vaste werkplek. Alleen is er ruimte gebrek. Dus hebben ze een stapel pc's in een oude serverruimte neergefl***d, zo van: veel plezier! Alleen hebben ze die dingen helemaal dichtgespijkerd, ik mag nog niet eens de systeemtijd wijzigen....
ja... je wil niet weten wat voor een herrie die airco's makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef gezellig
en ik denken dat t hier soms een irri ruimte is om te werken
Dat doen ze niet zonder redenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, iedereen heeft in principe een vaste werkplek. Alleen is er ruimte gebrek. Dus hebben ze een stapel pc's in een oude serverruimte neergefl***d, zo van: veel plezier! Alleen hebben ze die dingen helemaal dichtgespijkerd, ik mag nog niet eens de systeemtijd wijzigen....
dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja... je wil niet weten wat voor een herrie die airco's maken![]()
ja maar als je wat moet installeren voor je werk te kunnen doen. is t wel handig als je dat dan ook kunt , is t niet?quote:
Voor achterlijke gebruikers is dat prima jah... Maar ik heb toch ff iets meer nodigquote:
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar als je wat moet installeren voor je werk te kunnen doen. is t wel handig als je dat dan ook kunt , is t niet?
heerlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat geloof ik graag.
hier geen airco aanwezig.
vandaag laptop maar meegesleept.
en lekker verhuisd
zit nu in de vergaderzaal (welliswaar zonder ramen, maar met rust)
xp sucksquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Voor achterlijke gebruikers is dat prima jah... Maar ik heb toch ff iets meer nodig![]()
En als ik wil krijg ik hem wel open hoor, ze hebben hier XP, dus het administrator wachtwoord heb ik er binnen een uur uit. Maar dat kan je niet maken bij een klant vind ik dan weer![]()
dat zou je idd heel wat schelen, en je hebt de rust en de ruimtequote:Op dinsdag 6 september 2005 10:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heerlijk!
Ik zou wel thuis willen werken, scheelt me ook nog eens 3 uur reistijd per dag
hier gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee![]()
Aanvraag doen via je manager
Die kan een change of aanvraag inschieten
En dan zal het automatisch op je pc komen (mits goed gekeurd)![]()
Alleen duurt dat dus 2 weken. Terwijl ze vorige maand al wisten dat ik kwamquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee![]()
Aanvraag doen via je manager
Die kan een change of aanvraag inschieten
En dan zal het automatisch op je pc komen (mits goed gekeurd)![]()
Nog best snel voor de meeste bedrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:48 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Alleen duurt dat dus 2 weken. Terwijl ze vorige maand al wisten dat ik kwam![]()
Stelletje lampjes hiero....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog best snel voor de meeste bedrijven![]()
... is t nog niet gedaanquote:
Nee daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee jij laat je neuken in je aars door dat grietje wat blijft slapen
oftewelquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
Applicaties mogen niet uitgerold bij ons voordat er een package van is.
getest is
Applicatie groepen er zijn
Pilot is geweest
etc etc
En terechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
oftewel
een schriftelijk verzoek indienen
4 maanden voor dato
in 3 voud
Verzin is watquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:59 schreef babus het volgende:
Komt er iemand is met een leuke stelling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |