Mooie tijd gehad en daar kan je alleen maar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
beetje mosterd na de maaltijd hè? Ik bedoel: je zet bijna al je eigen dromen opzij om die van haar uit te laten komen, en vervolgens maakt ze het juist daarom uit![]()
ja, mooie tijd, echt wel![]()
Jij moest zo nodig slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek van gisteren gemist
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat helemaal niet
maar om t ff kort samen te vatten
ik heb een k*t relatie achter de rug, en een k*t jeugd.
ik dacht dat ik mijn ex kon vertrouwen, waarbij ik hem heel veel wat er gebeurt is verteld heb. en dat vertrouwen heeft hij misbruikt
waardoor ik nog minder vertrouwen heb in anderen.
en ik niet snel vertel wat er allemaal gebeurt is
tuurlijk wil ik dat kwijt kunnen in een relatie
, maar daarvoor moet er eerst een goede vertrouwensband zijn
en de kracht van mezelf dat ik t durf te vertellen
ik wil liefde geven en liefde ontvangen
wat ik bedoel met spanning in een relatie, spontaniteit, en niet altijd maar deze;fde sleur
en ik wil gewoon mijn eigen dingen kunnen blijven doen
zoals sporten, lezen etc
Verboden moet ik altijd om lachenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist
en als je dat verboden word in een relatie
is t tijd om op te stappen en niet om je te laten intimideren
Dat vind ik heel mooi gezegd, kan ik me prima in vinden. Maar als je het terug leest, valt je dan niet iets op? Je zegt namelijk dat je graag op één golflengte wil zitten met iemand. Dat interpreteer ik als: iemand die een beetje hetzelfde denkt als jij. Ergo: iemand die het dus redelijk snel met je eens is (je zit immers op één golflengte). Et voilá: je hebt een relatie met iemand die heel meegaand is. En dat vindt je juist weer saai. Het is zo tegenstrijdig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat valt nog redelijk mee vind ik zelf.
Voorwaarde bij mij is dat hij ten alle tijde gewoon eerlijk en direct is.
Daar hangt vertrouwen aan vast, iets wat je bij mij maar 1x kunt misbruiken.
De rest maakt me niet zoveel uit, die klik moet er zijn, met elkaar kunnen lachen, praten over vanalles, gewoon op eenzelfde golflengte zitten. Het is alleen dat ik misschien iets teveel vrijheid geef, niet snel jaloers ben, dat de ander denkt dat ik ms niet om hem geef. Ik moet af en toe gewoon ff alleen zijn of met vrienden wat doen. Dat verwacht ik ook van hem. Wil niet 24/7 met elkaar samen zitten, want dan is de nieuwigheid er snel vanaf en wordt het snel een sleur.
Wat ik wil is; als ik ergens kom en hij is ook daar, dat ik het gevoel krijg, dat hij denkt :" Damn die is van mij en ik laat dr niet meer gaan". Niet als eigendom, maar dat hij blij is met me, en me liefheeft met al mn rare grillen.
je snapt mquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Liefde geven is bij mij geen probleem, het ontvangen... Daar zit ut um nu juist
Klopt en vanmorgen ook nog verslapen ookquote:
jammer genoeg zijn velen niet meer in staat het mooie van een relatie te zien, maar zijn ze eerder verbitterd ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef Godlike02 het volgende:
Mooie tijd gehad en daar kan je alleen maar blij mee zijn.
En dat je zelf dingen aan de kant hebt gezet is je eigen verantwoordelijkheid. Ik neem aan dat ze dat niet van je heeft gevraagd. En ook al heeft ze dat gedaan dan had je dat niet moeten accepteren. Maar ja heeft niks met die periode te maken. Toen was het prettig en leuk.
Lijkt me een prettig gevoel dat je in staat bent geweets m langere periode een mooie liefdevolle relatie te hebben, dat je wete dat je iemand lief kan hebben met heel je hart
Komt ook mede doordat ik dat nooit echt geleerd heb.quote:
Dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi gezegd, kan ik me prima in vinden. Maar als je het terug leest, valt je dan niet iets op? Je zegt namelijk dat je graag op één golflengte wil zitten met iemand. Dat interpreteer ik als: iemand die een beetje hetzelfde denkt als jij. Ergo: iemand die het dus redelijk snel met je eens is (je zit immers op één golflengte). Et voilá: je hebt een relatie met iemand die heel meegaand is.
Of zie ik het helemaal verkeerd nu?
Ik heb 5 jaar lang in een dergelijke relatie gezeten. En wel aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ikke 4
In het begin was het gewoon lekker, alles liep, nooit ruzie, beide hopeloos verliefd.
Maar later merkte ik gewoon dat als ik iets aankaartte om te gaan doen of wat dan ook, dat het steeds hetzelfde antwoord was: ja, prima, etc... Zelfs van de dingen waarvan ik wist dat hij het verschrikkelijk vond. Het boeide hem gewoon niet. Dat vind ik gewoon vervelend. Je hebt een mening toch niet voor niets?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:42 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar lang in een dergelijke relatie gezeten. En wel aan de verkeerde kant![]()
Tegenwoordig ben ik het toch anders gaan inzien.
Ben vanuit mijn jeugd altijd al te gemakkelijk geweest.
Nu ik veel zekerder van mezelf ben en mijn eigen accepteer is voor mij mijn eigen mening veel belangrijker geworden.
Er is dus nog hoop voor me!
truequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me een prettig gevoel dat je in staat bent geweets m langere periode een mooie liefdevolle relatie te hebben, dat je wete dat je iemand lief kan hebben met heel je hart
weet je,quote:
Golflengte qua denken en doen is niet klakkeloos aanvaarden wat de ander zegtquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi gezegd, kan ik me prima in vinden. Maar als je het terug leest, valt je dan niet iets op? Je zegt namelijk dat je graag op één golflengte wil zitten met iemand. Dat interpreteer ik als: iemand die een beetje hetzelfde denkt als jij. Ergo: iemand die het dus redelijk snel met je eens is (je zit immers op één golflengte). Et voilá: je hebt een relatie met iemand die heel meegaand is.
Of zie ik het helemaal verkeerd nu?
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat helemaal niet
maar om t ff kort samen te vatten
ik heb een k*t relatie achter de rug, en een k*t jeugd.
ik dacht dat ik mijn ex kon vertrouwen, waarbij ik hem heel veel wat er gebeurt is verteld heb. en dat vertrouwen heeft hij misbruikt
waardoor ik nog minder vertrouwen heb in anderen.
en ik niet snel vertel wat er allemaal gebeurt is
tuurlijk wil ik dat kwijt kunnen in een relatie
, maar daarvoor moet er eerst een goede vertrouwensband zijn
en de kracht van mezelf dat ik t durf te vertellen
ik wil liefde geven en liefde ontvangen
wat ik bedoel met spanning in een relatie, spontaniteit, en niet altijd maar deze;fde sleur
en ik wil gewoon mijn eigen dingen kunnen blijven doen
zoals sporten, lezen etc
het is je vergevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
dat tikken van me gaat lekker
Ik heb geen zin om terug te lezen en elke keer die tikfouten er uit te halen
boeiend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Golflengte qua denken en doen is niet klakkeloos aanvaarden wat de ander zegt
Bvb en dit is iets heel eenvoudigs: Mijn relatie met een andere it-er ging meer gemakkelijk dan met een automonteur. Ik wil het soms over mn werk hebben en dan is het fijn als die ander er iets vanaf weet. (werk)
Een SP-er met een VVD-er gaat ook niet echt samen bvb. (Politiek)
Een exacte kopie van mezelf zou ik verschikkelijk vinden. Het zijn de kleine verschillen die me aantrekken in de ander.
Het is duidelijk wat je schrijft hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
verbieden is nogal sterk, maar je mag als partner toch wel een mening hebben omtrent bepaalde zaken. Zo heb ik niet graag dat als ik met hem meerij hij doorpeert tot 180 km/h, zo heb ik niet graag dat hij zich een motor aanschaft, want ik vind dat nu eenmaal gevaarlijk, en ik heb er een familielid aan verloren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
Verboden moet ik altijd om lachen![]()
En dat is het dus idd tijd om weg te gaan, die eerste die mij wat verbied die moet ik nog tegen komen
Dank uquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is duidelijk wat je schrijft hoor![]()
tja een mening hebben en die iemand anders opleggen of uitleggen is toch een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
verbieden is nogal sterk, maar je mag als partner toch wel een mening hebben omtrent bepaalde zaken. Zo heb ik niet graag dat als ik met hem meerij hij doorpeert tot 180 km/h, zo heb ik niet graag dat hij zich een motor aanschaft, want ik vind dat nu eenmaal gevaarlijk, en ik heb er een familielid aan verloren.
zo wil ik ook dat hij een deel van de opvoeding van dit kind op zich neemt, als hij dat niet doet, zal ik het hem zeker zeggen.
'verbieden' doe ik niet, uiteindelijk doet hij met zijn leven wat hij wil, maar ik zeg wel heel duidelijk wat ik NIET graag heb, als sommigen dat als een verbod bestempelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |