In het begin spanning en onzekerheid (vlinders)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Een persoon die je kunt wantrouwen? Dat lijkt me ook niet goed. Hoewel dat wel net de spanning lijkt te brengen die je in de relatie wil?
ikke 4quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Okay, maar dat IS ook saai..
Zou andersom voor mij ook een afknapper zijn.
Al heb ik 4,5 jaar een relatie gehad met zo iemand
Exactlyquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
eensch!
Maar dan blijf ik liever vrijgezellig hier in Singles hangen dan nog eens 8 jaar van mijn leven en dromen weg te pissen aan 1 of ander dom ***wijf en er achter te komen dat je 'te lief' bent...
sorry... zit nu therapeutisch te posten![]()
Heb je 8 mooie jaren gehad of niet (nou ja minimaal 7?)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
eensch!
Maar dan blijf ik liever vrijgezellig hier in Singles hangen dan nog eens 8 jaar van mijn leven en dromen weg te pissen aan 1 of ander dom ***wijf en er achter te komen dat je 'te lief' bent...
sorry... zit nu therapeutisch te posten![]()
Nu nog zo eentje vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In het begin spanning en onzekerheid (vlinders)
Wat steeds meer over gaat in vertrouwen, het gevoel hebben dat je hem of haar als enige zo goed kent. Dat je speciaal bent voor elkaar. Dat je blind op elkaar kan vertrouwen. Het liefste nog dat je 1 van de weinige bent die dat weet, Dat hij jou alleen in vertrouwen neemt. Dat je weet wat hij of zei er mee bedoeld (met dat woordje of knipoog)
Oef, herkenbaar..quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ikke 4
In het begin was het gewoon lekker, alles liep, nooit ruzie, beide hopeloos verliefd.
Maar later merkte ik gewoon dat als ik iets aankaartte om te gaan doen of wat dan ook, dat het steeds hetzelfde antwoord was: ja, prima, etc... Zelfs van de dingen waarvan ik wist dat hij het verschrikkelijk vond. Het boeide hem gewoon niet. Dat vind ik gewoon vervelend. Je hebt een mening toch niet voor niets?
had je het me toen gevraagd, had ik gezegt dat ik gelukkig was. Als ik nu terug kijk heb ik nog nooit zo'n spijt gehad!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je 8 mooie jaren gehad of niet (nou ja minimaal 7?)
Dan is die 8 jaar nooit voor niks geweest.
Ben je veeleisend dan Muuk?quote:
You never know.quote:
Ey gast, zie het als een (erg harde) leerschool.. Het heeft lang geduurd, maar je bent er een stuk sterker en wijzer uitgekomen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
had je het me toen gevraagd, had ik gezegt dat ik gelukkig was. Als ik nu terug kijk heb ik nog nooit zo'n spijt gehad!!
Nee, ik denk altijd: "Damn wat ben ik ook een toffe gozer."quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
precies..
Hebben jullie het ook niet dat als je dan eindelijk weer een relatie hebt, je voor de spiegel staat en denkt: "Wat moet ze in godsnaam met een eikel als ik?" ?
Waarom? Omdat het uiteindelijk niet blijvend was?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
had je het me toen gevraagd, had ik gezegt dat ik gelukkig was. Als ik nu terug kijk heb ik nog nooit zo'n spijt gehad!!
is goed voor je! Plus dat je veel aardiger bent als je serieus bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar nus is het eng, gister diepe gesprekken en nu weer?![]()
![]()
Ik was ook serieusquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik denk altijd: "Damn wat ben ik ook een toffe gozer."
En ja, dat is serieus. I love myself.
Komt omdat sommige users er niet zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
is goed voor je! Plus dat je veel aardiger bent als je serieus bent![]()
nee dat helemaal nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Een persoon die je kunt wantrouwen? Dat lijkt me ook niet goed. Hoewel dat wel net de spanning lijkt te brengen die je in de relatie wil?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ey gast, zie het als een (erg harde) leerschool.. Het heeft lang geduurd, maar je bent er een stuk sterker en wijzer uitgekomen!
Ah dezelfde fout waar door de meeste mensen ongelukkig wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
wat ik bedoel met spanning in een relatie, spontaniteit, en niet altijd maar deze;fde sleur
en ik wil gewoon mijn eigen dingen kunnen blijven doen
zoals sporten, lezen etc
ik ben er hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
Komt omdat sommige users er niet zijn![]()
beetje mosterd na de maaltijd hè? Ik bedoel: je zet bijna al je eigen dromen opzij om die van haar uit te laten komen, en vervolgens maakt ze het juist daarom uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het uiteindelijk niet blijvend was?
Toen toch leuk gehad? Mooi dan heb je een mooie periode gehad.
Dat valt nog redelijk mee vind ik zelf.quote:
juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
En op je eigen benen staan en je eigen ding doen is je eigen verantwoordelijkheid.
Ten eerste bij het uitzoeken van een relatie ten tweede om dat in stand te houden.
Kan toch niet snel het probleem zijn van je partner vanaf het begin duidelijk zijn en gewoon je ding blijven doen
Just my 2 cents
Ik heb het gesprek van gisteren gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
You never know.
Je kan tegen hem aanlopen in de AH vanmiddag.
Je kan hem nooit vinden.
Maar nus is het eng, gister diepe gesprekken en nu weer?![]()
![]()
hier was de sit dus omgedraaidquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
beetje mosterd na de maaltijd hè? Ik bedoel: je zet bijna al je eigen dromen opzij om die van haar uit te laten komen, en vervolgens maakt ze het juist daarom uit![]()
ja, mooie tijd, echt wel![]()
Dat is jammer dat je zo denkt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |