mooi zo..quote:
ga dan posten. als iedereen gaat lurken word het weer ruk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
ik ben aan t lurken![]()
hoewel er niet veel te lurken valt hier![]()
en heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef PaRaR het volgende:
* was eten :/
Goed he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan wel zien dat de scholen zijn begonnen, we doen nu vrij lang over 1 topic
Én je mag van ome Conflict niet meer baggeren, wat de levensduur van een topic ook behoorlijk verlengtquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
en dus..?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
IK GA MAANDAG 1,5 UUR AUTORIJDEN <smiley overload>
conflict zuigtquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Én je mag van ome Conflict niet meer baggeren, wat de levensduur van een topic ook behoorlijk verlengt
Nee man, conflict is wel relaxt meestalquote:
Ownedquote:
Hij is de enige die van bagger houdtquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, conflict is wel relaxt meestalAlleen hij houdt niet zo van bagger (van andere users
)
Ja sinds ie mod is mag ineens niemand meer baggeren terwijl hij het zelf ook altijd deed! Zondequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, conflict is wel relaxt meestalAlleen hij houdt niet zo van bagger (van andere users
)
Dat zeg ik toch al? Van zichzelf vind ie t niet erg, maar van andere users...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij is de enige die van bagger houdt
Jaaaaaaaaahaaaaa en Biancavia ook!quote:
jaja en binnenkort topic 200quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
en jij dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij is de enige die van bagger houdt
Nooh wat een stoute opmerking!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaahaaaaa en Biancavia ook!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is eng want ik kan het helemaal niet
Heb ik nog steeds niet gehad en ben al tijdje 19 inmiddels (moet zelf betalen #$%*(@quote:
quote:
een wijs man zei ooit:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een wijs man zei eens:
'Vrouw achter het stuur: bloed aan de muur'.
ik ga allemaal mensen doodrijdenquote:
als de auto dan tegen een boom aanknaldquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een wijs man zei eens:
'Vrouw achter het stuur: bloed aan de muur'.
Dat is toch bij de beesten afquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ga allemaal mensen doodrijden
ik durf 't helemaal niet
ik wil gewoon een konijn voor me verjaardag of zo
Smartassquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef taart het volgende:
[..]
als de auto dan tegen een boom aanknald
Gewaagde maar ware uitspraak van die wijze manquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een wijs man zei ooit:
Biertje??
GOEI PLAN ZEI IK!
Zeker:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nooh wat een stoute opmerking!
Wow wat zijn wij nu stoer![]()
![]()
![]()
quote:Roy Eva, Ik Heb Je Lief! Benzine duurder, gas duurder, de euro, Balkenende, Jan Smit. Wat een kut land joh! zegt:
Hey hoe stoer vondt je mij? ;P
Roy Eva, Ik Heb Je Lief! Benzine duurder, gas duurder, de euro, Balkenende, Jan Smit. Wat een kut land joh! zegt:
Ik zei dat een mod zuigt![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |