Leuk gedaan weer!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
BB kung fu fighting.
Ik was hier al lang geleden mee begonnen, maar ik zat te wachten op nog wat vechtbeelden en ondertussen hadden ze mijn idee gejat
Maar mijn versie is toch beter
Click here to watch BB-kung-fu-fighting
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat is een heel ingewikkelde kung fu move![]()
Misschien wel handig dat putfile, maar daar kan ik maar 25 mb op kwijt, doe ik dus alleen met korte filmpjes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 04:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Leuk gedaan weer!Ook wel handig zo via putfile!
Ik had het liever in de context gezien en dus een samenvatting van het hele feestje, maar helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Klasse!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
Wel wat haperingen in de eerste 30 seconden, en aan het eind het geluid wat out-of-sync.
Maar beter dan niets zal ik maar zeggen
De internetlive uitzending van 3 nov.
http://rapidshare.de/files/7155175/Internet_live_3_nov.wmv.html
Hij is mooiquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
Hij is eg eg egggg uber!!quote:
Tuurlijk, ik denk dat er meerdere mensen het wel willen zien.quote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
Gaaf stukje montage, knap gedaan..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zet erop !quote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |