geen paracetamolquote:Op woensdag 7 september 2005 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar 1 les of nog maar 1 paracetamol?
niet zo confronteren jijquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Past prima bij de leegte van jouw bestaan, op zich
Cru zijn is tofquote:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Past prima bij de leegte van jouw bestaan, op zich
Mietjje.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef Janetje het volgende:
Ik drink voorlopig geen alcoholische dranken meer...
Jij durft mij een mietje te noemen??quote:
Nee, er staat mietjje.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij durft mij een mietje te noemen??
Ohhh.. dan is het goed.. ik dacht ook al...quote:
Goedenmiddagquote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef HuHu het volgende:
hoi
Jij bent hier zeker beland omdat elke sukkel die een poging waagt om mod te worden schreeuwt dat-ie [BeF] op slot gooit?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:09 schreef HuHu het volgende:
hoi
Wat betekent 'mietjje' dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ohhh.. dan is het goed.. ik dacht ook al...
De verveling.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goedenmiddag
Wat brengt u bij ons op dit onheilige tijdstip?
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker beland omdat elke sukkel die een poging waagt om mod te worden schreeuwt dat-ie [BeF] op slot gooit?
Tof, welkom [afbeelding]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gifquote:
U zeit welkomquote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.
Meppels is oké hole holeeee.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gif
Jij bent al aan de eerste letter van deze reeks?quote:
Misschien.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij bent al aan de eerste letter van deze reeks?
Een tikje rustiger, vermoed ik zo. Soms zit er nu zelfs meer dan twee minuten tussen posts!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik heb ook ooit nog hier gepost. Ik dacht... ik kom eens kijken hoe de zaken ervoor staan.
De horror.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een tikje rustiger, vermoed ik zo. Soms zit er nu zelfs meer dan twee minuten tussen posts!
Ah, ja, dat had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is Meppels voor: Groot gelijk, 14.gif
goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef HuHu het volgende:
Het is vreselijk.
Vroegâh plaatste je een post, bleek er alweer een nieuw deel te zijn.
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ja, dat had ik kunnen weten.
Hou ons op de hoogte..quote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef HuHu het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn sociale leven nog leeft.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zes weken zonder de B, dát is pas horror!
Nu werden we laatst voor slowchattende oldbies uitgemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef HuHu het volgende:
Het is vreselijk.
Vroegâh plaatste je een post, bleek er alweer een nieuw deel te zijn.
Tofheid, dat kan ik hier niet luisteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Zo, weer een nieuw nummer af.
Mag ik je tieten voelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Zo, weer een nieuw nummer af.
Sure!quote:
Het is hier echt keigezellig met m'n opa en oma. Al die boeiende verhalen over Luus, Truus, Piet en Jan. Géén idee wie 't zijn, maar 't is wel boeiend.quote:
De reeks heeft inderdaad de snelheid van een overstekende oma naast het zebrapad.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu werden we laatst voor slowchattende oldbies uitgemaakt
Ik vond vooral het gedeelte over oldbies erg vermakelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
De reeks heeft inderdaad de snelheid van een overstekende oma naast het zebrapad.
Inderdaad... maar sinds PUB bestaat, valt het nogal wel mee met de newbie's.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond vooral het gedeelte over oldbies erg vermakelijk
Dit is mijn originele account
Het is zo gezellig op het immer vriendelijke en lieve fok?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Wtf zit ik nou nóg te computeren?.
Er is heul niks te doen..
Mwa, ik was voor het grootste deel aan het scrollen en surfen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is zo gezellig op het immer vriendelijke en lieve fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |