Oh I'm sure it wasn't appropriate. But then, I never did like appropriate.quote:
Als ik een morbide grap maak over Chantal mag het niet. Doet hij het over niet alleen zichzelf, maar over alle met chemoteraphie behandelde patienten, is het wel leuk, en zelfspot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh... beetje gezonde zelfspot mag toch wel?
Is al erg genoeg dat 'ie ziek is, dat ie de humor er soms van in kan zien is toch top?
Opdracht van menno: genoeg beeldmateriaal voor 1 uitzending Tanja verkrijgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef Sealord het volgende:
Tanja verveelt zich stierlijk zegt ze.... nou dat had ik niet opgemaakt uit de streambeelden......
Ochquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als ik een morbide grap maak over Chantal mag het niet. Doet hij het over niet alleen zichzelf, maar over alle met chemoteraphie behandelde patienten, is het wel leuk, en zelfspot.
Apart.
Makkelijk.quote:
Ja nou heb je me hoor. Echt sta met de bek vol tanden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Oh I'm sure it wasn't appropriate. But then, I never did like appropriate.
![]()
Nee logisch en daarbij is het een feit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als ik een morbide grap maak over Chantal mag het niet. Doet hij het over niet alleen zichzelf, maar over alle met chemoteraphie behandelde patienten, is het wel leuk, en zelfspot.
Apart.
Geen vieze praat in de mond nemen. Krijg je boze Tanja en Chantal achter je aan.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Beetje jammer dat Menno Tanja nu een 'podium' geeft
Nouja, Tanja heeft meer gepraat dan in de afgelopen week, ik vind het wel leuk. Even bitch-af.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Beetje jammer dat Menno Tanja nu een 'podium' geeft
Ik loop al jaren in onze eigen wijk en nu het slechter met me gaat was ik echt niet van plan om ermee te stoppen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me. Wat een smerige uitspraak. Ik kan hier genoeg over zeggen maar dat doe ik niet. Deze opmerking is te wanstaltelijk, infantiel en te ach-ter-lijk voor woorden. Ik denk dat JIJ nu een héle mooie reden mag gaan verzinnen. Ik vind het heel vervelend voor je dat je ziek bent maar DAT is écht fout wat je zegt.
De dames hebben het iets te veel over masturberen. Ik denk dat ze zelf s'nachts de handjes niet boven de dekens kunnen houden en nu graag van anderen willen horen dat zij hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef jalla het volgende:
dido was er gisteren ook al van overtuigd dat menno gemastrubeert had.
heb ingrid ergens in begin wel horen zeggen dat ze het niet begreep als een man in een relatie nog mastrubeerde (dat viel me trouwens bijzonder van haar tegen, lieske had er geen moeite mee overigens...)
Dan nog maak je zon opmerking niet. Punt uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee logisch en daarbij is het een feit.
Iemand met kanker (of eruit ziet als iemand met kanker) die zal meer geld ophalen , net als dat kinderen het altijd heel goed doen.
en hij wenst niemand kanker toe zoals jij doet maar maakt een semi-grap hoe je het ook in je voordeel kan gebruiken
oe he bah, hij krabt zijn bovenbeen, wat vies zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
"effe lekker ontspanneh mensuh!"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |