Zo een setje velgen kon ik kopen voor 50 euro. Met 2 redelijke en 2 slechte banden (qua profiel).quote:Op zondag 25 september 2005 08:35 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien heeft ie wel net op marktplaats 500 EUR betaald voor zo'n setje velgen
gast wat een wansmaak heb jij...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef metallicattim het volgende:
thx, maar die willen mag je hebbenkvind ze niet mooi. Ben ook druk op zoek naar andere.
IJS IN EPEN!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef metallicattim het volgende:
Heb hem gister goed gewassen en dan naar epe ijsje eten en uiteraard eff wat fotos schieten!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende fotoshoot word er 1 onder de kap, dan zit er hopelijk het K&N filter in wat ik besteld heb en dan heb ik alles beetje gepoetst.
Heb fotos gemaakt van hoe het nu uitziet en maak later fotos van hoe het er schoon uitziet![]()
Die komen nog dus
och verrek da's waar ookquote:Op zondag 25 september 2005 19:02 schreef yup het volgende:
Ik ook youp, wel toeval zelfde dag zelfde leeftijd
Da's een Alpina, mag dat wel in een BMW topic?quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Youp het volgende:
dank u
vandaag laserende agentjes lastig gevallen in een X5 4.8 ISstapvoets langs rijden en dan vol gas geven en bij de 50 stoppen
en ze waren me vies aan aan het kijken
machtig gewoon.. en zo'n ding brult
de X5 4.8is is geen Alpina as far as i know..quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Da's een Alpina, mag dat wel in een BMW topic?![]()
Klopt; ik wou mijn opmerking net weghalen ;-)quote:Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
de X5 4.8is is geen Alpina as far as i know..
dat is correct ja.quote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik wou mijn opmerking net weghalen ;-)
Mijn fout; de 4.6 heeft een Alpina blok, de 4.8 een BMW blok
ja.. zelfs een 4.4i is niet veel langzamer dan een 4.8is.quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die dingen gaan trouwens loeihard, stomme huisvrouwen met hun X5 hiero rijden me gewoon helemaal aan gort berg op. Stomme automaten, en ik heb maar 192 PK![]()
Wel enorme benzinerekeningen trouwens, 1 op 5 of slechter als je een beetje doorgast.
ja man... 360pk en een boel koppel... damn dat knalt weg wanneer je m bij een groen stoplicht tot in de kickdown stamptquote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die dingen gaan trouwens loeihard, stomme huisvrouwen met hun X5 hiero rijden me gewoon helemaal aan gort berg op. Stomme automaten, en ik heb maar 192 PK![]()
Wel enorme benzinerekeningen trouwens, 1 op 5 of slechter als je een beetje doorgast.
niet vreemd, duurdere/grotere banden, remmen, 4WD, bijna net zo grote motor.. gewoon een grotere bak.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef yup het volgende:
Ik heb van iemand gehoort dat het verbruik/onderhoudskosten/banden etc. van een X5 4.8iS hoger is dan een M5 (V8 400 pk type)...
Werkelijk bizar...
+ de CW waarde van een kasteel + het overgewichtquote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef M5 het volgende:
[..]
niet vreemd, duurdere/grotere banden, remmen, 4WD, bijna net zo grote motor.. gewoon een grotere bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |