Nope echt ATWT ( damianquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
days of our lives bedoel je?
marlena als sucubus?![]()
Ik hoop dat het gemeent is en dan is het goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan bied ik zo goed en kwaad als dat dat kan mijn oprechte excuses aan en wil ik je medelen dat het geenzins mijn bedoeling was om je op wat voor manier dan ook te kwetsen met de door mij gemaakte uitspraak.
vaak = niet altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik lag al bijna in bed.,. maar hier moet ik gewoon nog ff op reageren.
Je draait het om volgens mij.. Dat mensen die een trauma hebben opgelopen gaan duimen, wil nog niet zeggen dat iedereen die duimt een trauma heeft... da's zelfs voor Freud te kort door de bocht...
[insert duimzuig-smiley]
heeft talpa weer wat om uit te zenden om die zwangere doos erin te houdenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef jalla het volgende:
tanja komt wel goed over nu, in bijzijn menno o.a.
Chantal zakt dan ook meteen in m'n favo bewoners lijstje denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
Gaat me toch een paar stappen te ver![]()
![]()
Je kwetst hier heel veel mensen mee waaronder mijzelf, zodra jezelf om de paar weken langs mag komen om weer een chemo shot te halen, praat ik weer met je verder!
Je weet echt niet wat je lult![]()
Tanja is wel oke.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef jalla het volgende:
tanja komt wel goed over nu, in bijzijn menno o.a.
quote:
En zijn holmaat Joost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch wel heerlijk rustig zo zonder Rob.
Het is oprecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gemeent is en dan is het goed.
Anders zou je vrijdag maar is mee moeten gaan naar het Daniel den Hoedt in Rotterdam, geloof me, je loopt jankend weg![]()
![]()
Ik zou het zelf willen doen maar mag weer een weekje blijven vandaar dat dit erg hard aankomt!
Ik heb vandaag ook bets veel opgehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal zakt dan ook meteen in m'n favo bewoners lijstje denk ik
Vind het ook een erg kromme uitspraak van d'r.
Heb vandaag 4 uur collecte gelopen voor de kanker-bestrijding, dus valt bij mij nu ook niet in goeie aarde.
Maar waarom kan Tanja nooit ooit iets vragen aan een ander?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tanja is wel oke.
Een beetje begeleiding bij het opvoeden van haar kindje, en het komt wel goed![]()
Dan moet ze maar veel met Ralph praten, want voor hem geldt dat ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja doet het wel goed in een kleine, veilige groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |