Wat is dat nou voor vraag man?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kijken jullie geen voetbal?
Wat is dat nou voor antwoord man?quote:
Ik zap er net langs. Kennelijk staat het 2-0 voor Nederland tegen het altijd lastige Andorra. Ik ga maar eens een boek lezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kijken jullie geen voetbal?
Maar dan iets betaalbaarder, of net zo onbereikbaar?quote:
Ik heb sinds Taiz - Aden geen wedstrijd meer gezien.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor antwoord man?
Prijzen zijn mijns inziens nog niet bekend, het is een concept car.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar dan iets betaalbaarder, of net zo onbereikbaar?
Vergeten! Wie zend dat dan ook op woensdagavond om half 10 uit terwijl mn broer met mn digitale tv ontvanger aan het installeren is?!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Zitten jullie al klaar voor Yorin RTL Travel?
Chris ging naar Chicago en nieuweling Daphne Bunskoek naar Noorwegen, naar het fjordengebied tussen Bergen, Loen en nog wat.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het niet gezien. Helemaal niet aan gedacht. Welke onderwerpen kwamen aan bod?
Het klinkt op Chicago na niet erg boeiend moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Chris ging naar Chicago en nieuweling Daphne Bunskoek naar Noorwegen, naar het fjordengebied tussen Bergen, Loen en nog wat.
Noorwegen is best mooi hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het klinkt op Chicago na niet erg boeiend moet ik zeggen.
Dat hoor ik van meer mensen, maar mij trekt het totaal niet.quote:
Het schijnt er ook nogal erg duur te zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen, maar mij trekt het totaal niet.
Het hangt inderdaad af van wat je precies zoekt tijdens een reis. Voor indrukwekkende natuur is Noorwegen zeker een aanrader, als je van de drukte van steden houdt dan is er in Noorwegen minder keuze. Hoewel Oslo misschien best wel een verrassing zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen, maar mij trekt het totaal niet.
Ook dat wordt door sommigen enigzins overdreven. Sommige dingen zijn duur, andere dingen juist niet. En er is, zoals bij de meeste landen die dicht bij de arctische gebieden liggen, duidelijk een verschil tussen het zuiden en het noorden. Hoe hoger je komt hoe duurder het is.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het schijnt er ook nogal erg duur te zijn.
Ik ben er nooit geweest moet ik bekennen, maar Scandinavische landen hebben de naam duur te zijn inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het schijnt er ook nogal erg duur te zijn.
Wat voor dingen zijn dan duurder? Waar moet ik dan aan denken? Alcohol e.d?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ook dat wordt door sommigen enigzins overdreven. Sommige dingen zijn duur, andere dingen juist niet. En er is, zoals bij de meeste landen die dicht bij de arctische gebieden liggen, duidelijk een verschil tussen het zuiden en het noorden. Hoe hoger je komt hoe duurder het is.
Ik houd wel van natuur, maar ben toch meer een stedenman. Hoe drukker en groter de stad, hoe beter. Hoe ongeorganiseerder, hoe beter. Ik vind de puinhoop van Lima of Caracas ook veel indrukwekkender dan een georganiseerde stad als Brussel of Londen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het hangt inderdaad af van wat je precies zoekt tijdens een reis. Voor indrukwekkende natuur is Noorwegen zeker een aanrader, als je van de drukte van steden houdt dan is er in Noorwegen minder keuze. Hoewel Oslo misschien best wel een verrassing zou kunnen zijn.
Alles wat van ver moet komen is duur; dus verse groenten en fruit kan soms heel duur zijn, soms heel goedkoop.. Verder alle andere producten die je niet ergens lokaal kan maken zijn duur.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Wat voor dingen zijn dan duurder? Waar moet ik dan aan denken? Alcohol e.d?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |