ULAD regulier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar schrijven ze het beleid... (aan de hand van de aanwijzingen van de Minister uiteraard).
Op basis daarvan nemen de medewerkers de beslissingen.
Welke unit zit jij?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat achter de pc vandaan
Trusten allemaal, eindelijk weer een leuk gesprek in dit topic!
Van regulier heb ik niet zoveel verstand.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:40 schreef PhaE het volgende:
eindelijk weer een leuk gesprek in dit topic!
Oooh, daar weet ik dan weer heel weinig van. Alleen dat het vaak hele dikke dossiers zijn... en wij krijgen bij regulier dan weer een hele hoop aanvragen van uitgeprocedeerde asielzoekers die élk dingetje dan weer aangrijpen om toch mogelijk te kunnen blijven...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Van regulier heb ik niet zoveel verstand.
Ik kom bij het cluster Asiel, Toegang, Toezicht en Terugkeer.
En krijg voorlopig alleen asiel-dossiers onder me.
Tis ook heel moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Oooh, daar weet ik dan weer heel weinig van. Alleen dat het vaak hele dikke dossiers zijn... en wij krijgen bij regulier dan weer een hele hoop aanvragen van uitgeprocedeerde asielzoekers die élk dingetje dan weer aangrijpen om toch mogelijk te kunnen blijven...
Altijd leuk, die medische dossiers erbij...echt zo'n opsomming:
- meneer heeft last van een ingegroeide teennagel welke drie weken in verband moet blijven
- meneer hoest de laatste tijd wat vaker dan gewoonlijk
- bij het lopen heeft meneer soms last van een pijnlijke knie, waarvoor behandeling bij de fysiotherapeut is aangevraagd
- meneer slaapt soms slecht en slikt hiervoor medicijnen
Maar soms zitten er ook wel hele schrijnende gevallen tussen hoor... mensen die het echt verdienen om hier te blijven... of de verhalen van asielzoekers die in de dossiers zitten... en daar zitten dan weer hele "beoordelingsstukken" bij, waar de beslissers soms best harde dingen in schrijven...
Klopt... de eerste week vond ik het echt moeilijk ook... maar intussen lees ik ook gewoon niet alles meer, en probeer ik het wat afstandelijker te benaderen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tis ook heel moeilijk hoor.
Zie heel veel van die "schrijnende gevallen" langskomen.
Word je niet altijd even vrolijk van...
Ik vind het trouwens best knap dat je überhaupt nog meldt dat je bij de IND werkt. Ik dacht dat de vorige reacties je wel zouden hebben afgeschrikt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:45 schreef Christine het volgende:
over de IND?
Niet dus. Ik heb het prima naar m'n zin bij de IND.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best knap dat je überhaupt nog meldt dat je bij de IND werkt. Ik dacht dat de vorige reacties je wel zouden hebben afgeschrikt.
Da's beter (om slapeloze nachten te voorkomen)...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt... de eerste week vond ik het echt moeilijk ook... maar intussen lees ik ook gewoon niet alles meer, en probeer ik het wat afstandelijker te benaderen.
Dan is het ook prima, hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:49 schreef Christine het volgende:
Niet dus. Ik heb het prima naar m'n zin bij de IND.
Oh, ik kan me er niet meer veel van herinneren. Heeft niet veel indruk gemaakt, zegmaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is het ook prima, hoor.
Ik schrok alleen van de ongenuanceerde reacties die je kreeg. Als ik ze had gekregen, had ik het onderwerp verder niet meer aan de orde laten komen, geloof ik.
Dan is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:53 schreef Christine het volgende:
Oh, ik kan me er niet meer veel van herinneren. Heeft niet veel indruk gemaakt, zegmaar
Was je altijd al, dus maakt dit ook niks uit . . .quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
Oeh, ik heb de 20.000 posts onopgemerkt voorbij laten gaan...
nu ben ik officieel kansloos.![]()
Mokster is oké, olé oléquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mokster is oké, olé olé![]()
Geen zin in vandaag, college, werk, college, werk en om half 9 pas terug vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |