Het vlees?quote:
en waren die seks-types liefquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb tot nog toe alleen nog maar mannen ontmoet die ofwel het "beste vrienden" type waren, ofwel het "aantrekkingskracht en seks" type... een combinatie heb ik slechts één keer ontmoet... alleen die negeert mij momenteel.
Huh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:11 schreef PPWB84 het volgende:
is mokster de nieuwste aanwinst?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Zou nooit meer iets willen met haar
En zei niet met mij, dat is duidelijk onze kracht is onze vriendschap voor altijd.
Niet dat we op elkaar liggen
Dit gaat zovel dieper
Nou... meer een kwestie van verstand op nul... eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het vlees?
De geest dus.
Kan er niet bij sorry, snap ik niks van
Maar ik zal wel een controll freak zijn ofzo
Je was me nog niet opgevallen, maar ik kom hier ook niet elk uur van de dag meer sinds ik weer een leven krijg. Dus msischien zit je er al een tijd. Hoe dan ook, hoiquote:
Jezelf dom houden is ook een optiequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... meer een kwestie van verstand op nul... eigenlijk...
Had jij niet die verrassing zaterdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Je was me nog niet opgevallen, maar ik kom hier ook niet elk uur van de dag meer sinds ik weer een leven krijg. Dus msischien zit je er al een tijd. Hoe dan ook, hoi
Als je deze nou is als usericon zet dan ben je beter te herkennenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... meer een kwestie van verstand op nul... eigenlijk...
ja! Ik mocht nieuwe kleren uitzoekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Had jij niet die verrassing zaterdag
Jajaja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jezelf dom houden is ook een optie![]()
Of je er veel gelukkiger van zal worden is nog maar de vraag.
Niet spelen met de gevoelsn van de personen om wie je zoveel geeftJe kan overal een kerel scoren om te neuken. Mensen houden gevoelens en hoop na een relatie en je geeft ze precies dat.
Herhaling kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jajaja...
Wrijf t r nog ff lekker in...
Learned my lesson!!
haha, cool!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja! Ik mocht nieuwe kleren uitzoeken3 broeken, 3 truien en schoenen.
Hahaha...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je deze nou is als usericon zet dan ben je beter te herkennen![]()
Alleen newbies hebben geen plaatje
[afbeelding]
Trustequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:21 schreef PPWB84 het volgende:
ik meot echt slapen. morgen lange dag..10 tot 9 introductiedag 2...truste!!
Ik zag voor de edit ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar... omdat jij het bent...
Ooooh je woont bij mij in de buurt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:25 schreef Mokster het volgende:
Nou... dan ga ik ook maar slapen...
Misschien wel handig, gezien het feit dat ik morgen op tijd naar (G)Rijswijk moet...
Nee... helaas niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooooh je woont bij mij in de buurt...
Ik werk in Rijswijk.. .maar morgen een dagje vrij.
Ook IND ja. Niet The Crown maar Churchillhof... ligt ernaast.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... helaas niet...
Maar daar is mn nieuwe werk wel...
jij toch ook IND? ook The Crown?
Goed te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef Godlike02 het volgende:
Wonen: Haarlem
Werk: Amsterdam
Rijtijd: 15 min![]()
Dat is het langste stukquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij de snelweg zeker?
Ik was laatst nog in aalsmeerquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef Mokster het volgende:
Nu:
Wonen: Aalsmeer
Werken: Schiphol
= 15 minuten
Volgende week:
Werken: Rijswijk
= 40 minuten + file
Ach ja... moet toch wat voor je carriere overhebben....![]()
Je begint maandag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:30 schreef Mokster het volgende:
Nu:
Werken: Schiphol
= 15 minuten
Volgende week:
Werken: Rijswijk
= 40 minuten + file
Ach ja... moet toch wat voor je carriere overhebben....![]()
Wat moet je daar dan? Als je in Haarlem woont (waar je alles hebt wat je in Aalsmeer niet hebt.... behalve het water dan)...quote:
En bloemenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan? Als je in Haarlem woont (waar je alles hebt wat je in Aalsmeer niet hebt.... behalve het water dan)...
Yep... nieuwe functie. Doodeng.quote:
Waterleidingduinenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan? Als je in Haarlem woont (waar je alles hebt wat je in Aalsmeer niet hebt.... behalve het water dan)...
Boy toys?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waterleidingduinen![]()
Ik had met Marty26 afgesproken
Boy toys![]()
Op welke unit kom je eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep... nieuwe functie. Doodeng.
En morgenochtend eerst een exit-gesprek met mn unitmanager (die wel in Rijswijk zit), en een overleg... Ook in The Crown...
Ik werk al heel lang bij de IND. Heb het er al jaren prima naar mn zin.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Op welke unit kom je eigenlijk?
En eng is het niet, ik vind het super bij de IND. Jammer dat ze een vacaturestop hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |