dat je nog tijd hebt om te neukenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
Oeh, ik heb de 20.000 posts onopgemerkt voorbij laten gaan...
nu ben ik officieel kansloos.
Neequote:
Denk niet dat ik daar ooit nog in ga trappen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
KAn je echt twee jaar aan het lijntje houden over internet
Kan prince charming zijn
Die klik ken je pas als je iemand ziet
Die inschatting bewaar je tot dan.
Kan leuk en gezellig zijn op msn maar meer ook niet
PLat tijdverdrijf
Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
Oeh, ik heb de 20.000 posts onopgemerkt voorbij laten gaan...
nu ben ik officieel kansloos.
Dat heb ik ook niet.quote:
Je kan ook daten buiten inetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar ooit nog in ga trappen...
Als iemand me na een paar weken nog niet in het echt wil zien houdt t van nu af aan gewoon op.
ZE GEVEN GEEN DIRECT ANTWOORD!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar wat ik dan niet snap...als vrouwen zoveel zekerheid willen, waarom stellen ze dan zelf niet de juiste vragen? Waarom gaan ze dan constant piekeren, een half forum onderspammen of urenlang bellen met hun beste vriendin, terwijl je het ook kan vragen aan die kerel in kwestie zelf.
Hehehehe... je kent me te goed, Micky...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar wat ik dan niet snap...als vrouwen zoveel zekerheid willen, waarom stellen ze dan zelf niet de juiste vragen? Waarom gaan ze dan constant piekeren, een half forum onderspammen of urenlang bellen met hun beste vriendin, terwijl je het ook kan vragen aan die kerel in kwestie zelf.
Owjawel, en als ze dat niet doen is het altijd negatief. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
ZE GEVEN GEEN DIRECT ANTWOORD!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |