Morgen okee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef Tiemie het volgende:
Geen dank. En nu braaf wakker worden.
Je mag af en toe mijn wachtwoord wel lenen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
Nog veel slapeloze nachten gewenst
Kost da?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je mag af en toe mijn wachtwoord wel lenen.
En ben je nog niet een rondje gaan boeken op je schooter met de neon aan om het te vieren???quote:Hallo. Ik word ONZ-mod.
Vosss, je weet dat ik niet die kneus ben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
En ben je nog niet een rondje gaan boeken op je schooter met de neon aan om het te vieren???![]()
Neeh heh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het helemaal nog niet zo'n gek idee idd![]()
whoops....I blame it on the beerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vosss, je weet dat ik niet die kneus ben.![]()
DirkH was een TopTipModquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef sannydude het volgende:
alles is beter dan dirkh
gefeliciteerd
Omkoperijquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:58 schreef djenneke het volgende:
ik stem voor, ben je dan een beetje lief voor me?
is niet, want ik stem al voor! En nou hoop ik....quote:
jah.... beje ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
is niet, want ik stem al voor! En nou hoop ik....
oftewel: ik ben gewoon heel lief![]()
mod worden? okee, lijkt me best aardig... van ONZ? nee, dank je!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef zapsel het volgende:
[..]
jah.... beje ook
word ONZ-mod , een mod met een beetje gevoel is nooit weg![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:09 schreef Tiemie het volgende:
Gecondoleerd.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Edit: Verredulleme, het is een topickick.
Jij bent vet lief.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hallo, guitige guit [afbeelding]
Ik vind deze PI iets engs hebben, ik kan het alleen niet echt plaatsen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben kei-super-wappie-lief. Maar zoiets zei je zonet, dacht ik.
Hee verrek, dat heb ik nu ook met de "quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind deze PI iets engs hebben, ik kan het alleen niet echt plaatsen.
Dat is de glimlach van een psychopatische seriemoordenaar enkele seconden voordat deze een verse 'kill' aan zijn lijstje kan toevoegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind deze PI iets engs hebben, ik kan het alleen niet echt plaatsen.
Waarna ik je verkoop aan de slager, die er een heerlijke soep-met-balletjes van maakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef Chriz2k het volgende:
Hey klein meisje, wil je eventjes met me meekomen naar die bosjes daarginds?
Dan rijt ik je buik open en ga touwtjespringen met je darmen.
PDD.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:18 schreef PDD het volgende:
Het zou zomaar kunnen, ze maken tegenwoordig ook zomaar iedereen mod.
Gezellig dat je even langskomt dus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:16 schreef PDD het volgende:
Sorry NJ, soms heb ik zo van die dagen dat ik mijn oprispingen even kwijt moet.
Hoi!.
Ik open altijd goede topics.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:16 schreef C2C het volgende:
ja maar dan zouden er geen goeie topics worden geopend, dus skizukie word geen mod
Gelijk heb je. Ik studeer gelukkig nog, dus tijd te over.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef PDD het volgende:
Komt doordat ik best hard en veel moet werken, hele dagen op fora rondhangen zit er voor mij dus niet meer in. De schamele tijd die ik overhoud besteed ik aan mijn irl sociaal leven.
Denk dat hij bedoelt dat als jij mod wordt je geen topics meer opent, en er daardoor geen goede topics meer zijn.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat als jij mod wordt je geen topics meer opent, en er daardoor geen goede topics meer zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |