Ik krijg geen eens een complimentje over mijn kunstwerkquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn.Geen wonder dat jij Miss ShowChat 2004 bent.
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
Klaar![]()
http://www.sperwer.be/img/visuals/klei-14.jpg
wanneer komen de herkansingen daarvan trouwens?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
Damn.Geen wonder dat jij Miss ShowChat 2004 bent.
Nou...prachtig, hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik krijg geen eens een complimentje over mijn kunstwerk![]()
Hoezo? Houd je van rellen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
wanneer komen de herkansingen daarvan trouwens?!
in ieder geval origineler, dat ben ik met je eensquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Hier krijg je een stickertje van mij op je hand geplakt.
Ik had er toch echt een van deze opgeplaktquote:
Ah, nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn internet doet weer stom tegen mij.
Ik verdien dat niet.
Hij herkent alleen Gmail, Fok! en Google.![]()
Dat zijn wel de meest essentiële sites natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn internet doet weer stom tegen mij.
Ik verdien dat niet.
Dit:quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er met haar borsten gebeurd?
What else do you need?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Nu heeft ze erwtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Nou had ze al niet veel tiet volgens mij hoor, maar wel een aardig breed figuur waardoor dat niet opviel... nu zitten die rare rondjes daar maar op zo'n stok-achtig iets
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zijn wel de meest essentiële sites natuurlijk
Da's ook weer waar.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Nou had ze al niet veel tiet volgens mij hoor, maar wel een aardig breed figuur waardoor dat niet opviel...
Ach ik snap het ook wel van der.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik vond dat juist het leuke aan Hilary Duff. Dat ze er wat "molliger", gezonder uitzag dan al die andere (tiener)idolen, zoals de Olsen Twins, Linsday Lohan, Paris Hilton en Nicole Richie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |