Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom stelt ze steeds 3 keer achter elkaar dezelfde vraag? Steeds maar weer een bevestigingsvraag stellen, heel irritant. Ze loopt te hakkelen, onzeker te zijn en ook telkens die grijns naar Derksen als ze zich weer eens verspreekt. Stelt oninteressante vragen, heeft vrij weinig voetbalkennis en komt heel gespannen over. En dat terwijl ze zo leuk Zappsport presenteerde. Echt een ommeslag.
Overigens vind ik dat publiek nog irritanter met hun plotselinge geklap of zelfs geschreeuw.
Ze heeft dus echt wel (redelijk) verstand van het spelletje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:45 schreef trith het volgende:
Ik vind haar niks. Voetbalkennis nul, constant die stomme grijns en het is een vrouw.
Of groeit er bij jou iets?quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef Siemerink het volgende:
oh ja..Barbara is groeiende zal ik maar zeggen..
Z'n oren? En die waren bij Jantje S. toch al zo groot.quote:
Ja daar zal ze nooit aan kunnen tippen.quote:
Dat verbaasd me helemaal niks. Past precies bij je.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
Ik ben fan, maar ja, ik ben dan ook een echte Jood.
Dat deed ze inderdaad erg leuk. Ze kan het beter bij dat soort programma's houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dat terwijl ze zo leuk Zappsport presenteerde.
is ook mij mening !quote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef addictivebeat het volgende:
Dat deed ze inderdaad erg leuk. Ze kan het beter bij dat soort programma's houden.
echte jodin hequote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef TC03 het volgende:
Ze is wel slim zo te zien,
dat zou voor AT5 een verbetering zijn, want haar opvolgster is pas echt irritantquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:25 schreef DeTolk het volgende:
Babs mag een enkeltje AT5,
Mary Carmen Oudendijckquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou voor AT5 een verbetering zijn, want haar opvolgster is pas echt irritant
daar gaat m'n ontbijtquote:
Volgens mij zei BB dat alleen maar om te laten zien dat ze ook van andere clubs van Ajax iets weetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:01 schreef Bjoro het volgende:
gisteren had BB een leuk grapje tegen Rene vd Gijp !
Rene, ik krijg een sms-je voor je, of jij ook vind dat Lodewijks als 3e keeper mee moet naar het WK ?
RvdG:.........
BB: Lodewijks is de keeper van Feyenoord
RvdG:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |