Kijk op internet, is veeeeel handigerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef NoSigar het volgende:
Is er overigens iets te zeggen over het tijdstip van de herhalingen: nu kwam er net weer één, totaal onaangekondigd. En aangezien ik niet meer op maandagavond kan kijken en die schildpaddenminnaar welk op zijn bek wil zien gaan, gaat dat nogal moeilijk als ze maar wat aankloten bij Talpa.
Dat word echt feestquote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen, hoe-heet-ze-ook-weer gaat doot het lint
Je bent een gabber van Johnny?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef einstein2005 het volgende:
en over johnny : ik vind dat als je een harde stoere jongen bent en dan nog eens voor heel nederland en belgie je emotie laat zien omdat je je kindje mist nou dan vind ik je een topper,grote bek hart van goud!!
Vorige keer niet meteen volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef annoh het volgende:
Komt de aflevering meteen online na de uitzending? Ik mis het namelijk waarschijnlijk nét...
Ik ben benieuwd, tot nu toe vind ik de serie een geslaagde. Ik kan niet wachten op de escapades vanuit de grot en een gillende "weetikveelhoezeheet".quote:Op maandag 12 september 2005 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaa!!!!! Vanavond gaan we weer!
Zaterdag om 18:30 ja.quote:Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef janimie het volgende:
gister of eergister werd het toch herhaald op tv ?
Is dat echt zo, daar kan ik m'n ma blij mee maken wier video stuk is en een toneelavond heeft.quote:
Afgelopen zaterdag wel ja, maar met die programmering van Talpa weet je het nooit.quote:Op maandag 12 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat echt zo, daar kan ik m'n ma blij mee maken wier video stuk is en een toneelavond heeft.
Het werd ook rond middernacht nog ergens herhaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |