Hup hond!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar al het volgende over gepost:
Raad Je Plaatje # 350 voor grieperige Tokay en Schizo TH
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar al het volgende over gepost:
Raad Je Plaatje # 350 voor grieperige Tokay en Schizo TH
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lul
en morgenochtend met je slaperige harses straal voorbij je mijlpaal posten
JAA!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
zou ook wel leuk zijn om straks op 5x9 te parkeren en niet meer terug te komen
Vandaag waren er al 2 vlinders verdwaald hierquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
er zit een vlindertje hier binnen
arm beestje kan het gat van t raam niet vinden
quote:
wegrennen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef dolle_hond het volgende:
nou zit er een wesp binnen, dat is weer minder fijn
die bestaat alquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan als dolle_dingo terug komen!
ik heb overwogen eind vorig jaar te stoppen met d_h en opnieuw te beginnen met dolle_hond2005.quote:
Nee gewoon geruisloos voorbij laten gaan en klakkeloos verder postenquote:
zal t wel worden vrees ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon geruisloos voorbij laten gaan en klakkeloos verder posten
De hypothekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
Thuis van één uurtje lesgeven en paar uurtjes 'vergaderen' De vergadering is dus weer uitgesteld naar morgen![]()
Straks nog paar lesjes voorbereiden en dan misschien een paar banken bezoeken.
Weten jullie of het gedaan wordt om eerst naar banken te gaan en te informeren over een krediet vooraleer je een huis echt op het oog hebt?
Dat zou ik zeker wel doen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef leonieke het volgende:
Weten jullie of het gedaan wordt om eerst naar banken te gaan en te informeren over een krediet vooraleer je een huis echt op het oog hebt?
En eerst even leren koken en wassen en strijkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag
Thuis van één uurtje lesgeven en paar uurtjes 'vergaderen' De vergadering is dus weer uitgesteld naar morgen![]()
Straks nog paar lesjes voorbereiden en dan misschien een paar banken bezoeken.
Kan jij strijken danquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En eerst even leren koken en wassen en strijken
![]()
En Arty's overhemden danquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Eerlijk waar.
Ik snap het nut nooit zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |