vanaf nuquote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Duoberenis dat een bestaand woord?!
da's dan weer minder geil...quote:
ehm...quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor vaak dat heterosexuele mannen dit samen doen, en dan kijken wie het verste spuit
Samen met de partner is wel geilallen ik kan het nooit laten hem er toch in te steken
Te veel info!quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor vaak dat heterosexuele mannen dit samen doen, en dan kijken wie het verste spuit
Samen met de partner is wel geilallen ik kan het nooit laten hem er toch in te steken
nee heel logisch. Want er ziijn ook tweezijdige dildos op de makrt, zodat twee dames tegelijk met 1 dildo kunnen berenquote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef vigier het volgende:
Bij het lezen van het woord "duoberen" dacht ik aan een onwijs grote dubbele dildo, maar dat kan ook aan mij liggen
ik dacht bij het woord duoberen aan één grote dildo, immers alles is veroorlooft om de orgasmestrijd te winnen. maar als jij een anale dildo fijn vindt, be my guest....quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef vigier het volgende:
Bij het lezen van het woord "duoberen" dacht ik aan een onwijs grote dubbele dildo, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:
...duoberen'...quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Neolith het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik dacht meteen aan 'ik zag twee beren...![]()
Crackers he, crackertrekken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Zeiksnor het volgende:
Doet mij weer denken aan die boterham.........en wie het langzaamst klaarkomt....![]()
Ik was gelukkig niet de enige met die zieke gedachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef P8 het volgende:
toen ik de ts las dacht ik aan samen schijten ofzo![]()
aha een connaisseurquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef SHE het volgende:
Heeeeeeeeeeeerlijk! Vind dat zo geil!
Alleen jammer dat de meesten de job graag intern willen afronden
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef SHE het volgende:
Heeeeeeeeeeeerlijk! Vind dat zo geil!
Niet altijd hoor...quote:Alleen jammer dat de meesten de job graag intern willen afronden
beren... mastuberen, oh het was ...quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Neolith het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik dacht meteen aan 'ik zag twee beren...'![]()
ik wil juist klaarkomen zonder aan elkaar te zitten. anders is het ook niet echt masturberen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:22 schreef razorfish69 het volgende:
Been there, done that.... enorm geil....
We spraken dan af om alleen naar elkaar te mogen kijken als we bezig waren.... En dan ondertussen mag je elkaar niet aanraken, maar je mag ook niet klaarkomen....
Dan na een tijdje als de spanning groot genoeg is, stoppen en dan lekker elkaar verwennen!
ja dat is ook lekker idd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:27 schreef whoops het volgende:
Ja man, echt wel geil...
Ook elkaar op die manier bevredigen, tegelijkertijd, is one of my favourites...
zeker geilquote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het geil om samen te masturberen, of is het niet zo geil..?
ts begint: "ja het is heel erg geil"
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
noem jij je 2 opblaaspoppen zo
necro-pedofilie is zoooo 2001 !quote:
Je mag ook wel een keer hoor..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
necro-pedofilie is zoooo 2001 !
Mijn moeder is nl al 8 jaar dood (of heeft ze dat nooit vertelt toen je er op lag ?)
en mijn zusje wordt volgende maand 13 !
Mooi leven heb jij zeg !
krijg sterk het vermoeden dat ik heel erg teleurgesteld ga worden, dus bij deze, bedankt voor het aanbod maar ik sla over !quote:
Mij bestquote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
krijg sterk het vermoeden dat ik heel erg teleurgesteld ga worden, dus bij deze, bedankt voor het aanbod maar ik sla over !
Ciao, groetjes aan je zusjequote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
heel goed ! en welterusten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Crackers he, crackertrekken.kringtrekken
Ach ja, sommige mensen hebben wat afwijkende hobbies.
dat is NOOIT netjes!quote:Op zondag 11 september 2005 01:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik kom gewoon eerst klaar en dan ga ik neuken.
ehm, jawel heur.quote:
is dat jouw mening of de hare ??quote:
typisch testoteron-talking: het moet weer een wedstrijdje wordenquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
spuit 11quote:Op maandag 12 september 2005 15:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
kzag twee heren duo-beren
oh het was een won-der
twas een wonder boven wonder dat die heren beren konden
hi hi hi ha ha ha
kstond er bij en ik keek er naar
meer spuit 1+1, gezien het topicquote:
ik vind het een pareltje...quote:
haha ja daar dacht ik dus ook aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Molluck het volgende:
duoberen? dus met zijn tweeën zitten schijten?
Het visioen van jou, al duoberend in je driedelige pak,quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 september 2005 16:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het visioen van jou, al duoberend in je driedelige pak,![]()
vind ik eerlijk gezegd niet zo'n geil idee
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |