abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 20:25:04 #1
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30298255
Ik volg BB dit jaar, ook de streams en irriteer me mateloos aan Tanja. Het is een enorm kutwijf, da's een persoonlijke voorkeur, verder is het een misselijke klotehoer en een naïeve teringbitch. Die kerel van haar was op TV en da's ook al niet veel soeps. Talpa beschermt dit kutwijf, omdat ze persé in het huis moet blijven. Ik hoop gewoon dat ze een miskraam krijgt. Beter voor de maatschappij ook, want geen enkel kind verdient dit klotewijf als moeder en die kneus met het verstandelijk vermogen van een grindtegel als vader.
Hup, aan het werk!
pi_30298463
He..er zit een knop op je TV..
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_30298489
Niet grof, wel tamelijk kort door de bocht...
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 20:33:01 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30298568
Geweldig betoog, ik heb blauw gelegen van het lachen. Allee is er al een Tanja-topic én een Tanja Haat-topic.
Echt, aan de originaliteit van je post ligt het niet, eigenlijk is het mijns inziens bijna een eigen topic waard.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30298621
Iemand een miskraan toe wensen is niet echt heel aardig natuurlijk
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_30298857
Nee dat van die miskraan vind ik ook iets te ver gaan.. maar verder heb je gelijk
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  maandag 5 september 2005 @ 20:41:21 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30298907
Ik denk dat je je prima thuis voelt in dit topic:

Het immer groter wordende Tanja haat topic!

Deze gaat op slot.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')