Van jou weet ik zeker dat je man bent toevaligquote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
afgezien van het haar lijkt het me een mannelijk persoon
het blijft elke keer weer een spannende vraag, vrouwtjequote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou wil ik wel weer zeggen dan Alexxxxxxxxxxxxxx een man is, maar schieten we daar iets mee op?
mannetjequote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het blijft elke keer weer een spannende vraag, vrouwtje
vrouwquote:
Vrouwquote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Man.
manquote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Verdacht_persoon het volgende:
man
nou meneer rikkert, omdat er voor de TS niemadn heeft gepost misschien?quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Rikkert het volgende:
manwijf![]()
waarom kan TS zelf niet beginnen?
hihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef juiced het volgende:
[..]
M'n foto uit m'n fotoboek! Wdoeje!![]()
manquote:
Fout, jochiequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Lionne het volgende:
Intrepidity is een man
ook ff offtopic: het is hypothetisch: ik heb (nog) geen ban in PUBquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef Imberr het volgende:
ff offtopic: "zo'n ban in PUB hè, moet je daar nou van balen of eigenlijk gewoon heel bij mee zijn?"
jij moet er van balen en wij zijn er blij mee![]()
nofi hoor
![]()
manquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef the_legend_killer het volgende:
man
quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef NJ het volgende:
Leuk, een topic waarin iedereen enkel 'man' of 'vrouw' roept.
ik dacht van wel.. heb ik je zeker verward met iemandquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook ff offtopic: het is hypothetisch: ik heb (nog) geen ban in PUB
Vrouw, gezien die avatarquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef tonks het volgende:
man.
vrouw!quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
m
Hij meent dat ie een jongen is, maar mijn vrouwelijke intuïtie zegt mij dat hij tot de onzijdigen behoortquote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef addie84 het volgende:
zo is er dus geen aardigheid aan
man dus
aardigquote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Hij meent dat ie een jongen is, maar mijn vrouwelijke intuïtie zegt mij dat hij tot de onzijdigen behoort![]()
![]()
Fout.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:48 schreef whoops het volgende:
Onzijdig...
Vast ook al tien keer gezegd...![]()
Nope,quote:
Vrouw.. en wat voor eenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:47 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Ik breng weer heel wat mensen in verwarring
snorquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:41 schreef jack4ya het volgende:
snelle jelle is een man... (met foute snor)
Sorry, ik vond je avatar en naam nogal verwijfd, vandaar...quote:
Bijna... doe nog een gokje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vrouw
dankjequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Sorry, ik vond je avatar en naam nogal verwijfd, vandaar...![]()
Maar om t goed te maken:
MAN! DEFINATELY!!
![]()
Man...quote:
Mann...quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef tonks het volgende:
ratelslangetje hoe is het met je dochter
Vrouwquote:
Manquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:34 schreef Glinzdorff het volgende:
Mensch
Helaas, je gaat niet door voor de magnetron hamburger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:14 schreef devzero het volgende:
Iemand de zich voordoet als reclame 'bekendheid', kan alleen maar een man zijn.
Foei!quote:
Manwijf...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Cora het volgende:
[..]
Helaas, je gaat niet door voor de magnetron hamburger.
Jouw geheugen is iets te goedquote:
Alles ok beste Brennie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jouw geheugen is iets te goed![]()
Hai
Ok, maar je hebt ook een piemeltje toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Foei!
De laatste keerd at ik checkte was ik nog een vrouwtje![]()
Dat zou best makkleijk wezen, maar nee alleen een doos!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt ook een piemeltje toch?![]()
Prima hier, en hoe is het met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |