quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef pc-reactive het volgende:
Kunnen ze niet gaan overgooien met het been van Rob?![]()
Nee dat heb ik allemaal niet gelukkig haha , gewoon echt klein beeld :Squote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Over enkele ogenblikken beginnen jouw streams herhaaldelijk bufferen en krijg je schokkend beeld met een zeer lage kb/s rate, hierop volgt een groen omgekeerd beeld óf gekleurde balken die het beeld interferen. Ik heb het namelijk ook allemaal gehad, totdat ik op de Garnier streamgate links overstapte.
Ik bedoelde ook het echte beenquote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Het liefst met Rob er nog aan vast!
Hahaha, je hebt helemaal gelijk! Maar toch, wel de uitzending gemist waarin Chantal goed is neergezet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
heb jij even geluk dat het geen live uitzending was![]()
![]()
Tanja ook.... Maar niet het soort 'goed' wat wij bedoelen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt helemaal gelijk! Maar toch, wel de uitzending gemist waarin Chantal goed is neergezet.
Ik denk dat die er net zo bij zitten als ik... Verwonderd en met plaatsvervangende schaamde.quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef pc-reactive het volgende:
Die lui van de regie lachen zich drie keer in de rondte
quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ook.... Maar niet het soort 'goed' wat wij bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |