Maar wel gratisquote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Sabine16 het volgende:
[..]
hmm gelukkig niet de enigste dus :S kut streams
Bij mij is ie ook al weer uitquote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
Ik ga EastEnders kijken. Dit hoeft niet zo van mij.
Wees blij je mist niksquote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Sabine16 het volgende:
[..]
hmm gelukkig niet de enigste dus :S kut streams
Ben ook even gestopt en heb Radar maar even opgezetquote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
Ik ga EastEnders kijken. Dit hoeft niet zo van mij.
heb jij even geluk dat het geen live uitzending wasquote:Op maandag 5 september 2005 20:59 schreef Marrije het volgende:
Vanaf half 7 heb ik het niet meer gevolgd....Ik heb dus de live uitzending gemisten nu eindelijk streams kijken (waar niks gebeurt)
![]()
Jij levelt gewoon niet met haarquote:
Het beeld is zo groot als je het zelf maaktquote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Sabine16 het volgende:
ook maar uit gegooid, veel te klein dat beeld zo :S
ik heb nu als ik connect met die streams heel klein beeld, als ik het vergroot word het wazig.. normaal had ik gewoon goed beeld.. dus weet niet wat het is :squote:Op maandag 5 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Het beeld is zo groot als je het zelf maakt
Het kan zijn dat je de mindere kwaliteits links gebruikt. Staat er ergens iets van 96kbit/s of juist 448kbit/s? De laatste is de beste.quote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef Sabine16 het volgende:
[..]
ik heb nu als ik connect met die streams heel klein beeld, als ik het vergroot word het wazig.. normaal had ik gewoon goed beeld.. dus weet niet wat het is :s
ik connecte altijd standaard met de bigbrother site..quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je de mindere kwaliteits links gebruikt. Staat er ergens iets van 96kbit/s of juist 448kbit/s? De laatste is de beste.
Over enkele ogenblikken beginnen jouw streams herhaaldelijk te bufferen en krijg je schokkend beeld met een zeer lage kb/s rate, hierop volgt een groen omgekeerd beeld óf gekleurde balken die het beeld interferen. Ik heb het namelijk ook allemaal gehad, totdat ik op de Garnier streamgate links overstapte.quote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef Sabine16 het volgende:
[..]
ik heb nu als ik connect met die streams heel klein beeld, als ik het vergroot word het wazig.. normaal had ik gewoon goed beeld.. dus weet niet wat het is :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |