1 moment zag je dat ze de welbekende vraag stelde (mag ik een trekje) aan chantal op het moment dat ze Lieske aan het afkammen waren.. Alleen de montage schakelde geheel toevallig over naar Menno en Ingridquote:Op maandag 5 september 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch is het niet. Ze moeten wel zo eerlijk durven zijn en de waarheid laten zien. Dit was een enorm genante vertoning.
Dat niet alleen maar ze hebben zelfs 2 momenten kunnen vinden waar ze aan het lachen was en deed alsof ze zelf schrok van een hard woord richting Lieskequote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef Blue Thunder het volgende:
Het viel mij overigens op dat je Tanja geen 1x zag roken in de uitzending
Alleen 4 op zwart bij mij!quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef wickie het volgende:
stream 2 en 4 zijn zwart is dit bij jullie ook zo?
Nee (maar dat is mijn mening)quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Jane het volgende:
Hallo mensen, ik heb vandaag gewerkt, dus niks gezien en kon ook de topics niet volgen. Zijn er vandaag nog superspannende dingen gebeurd die het nalezen van de threads de moeite waard maken of niet? Alleen 'Ja' of 'Nee' is voldoende.
neuquote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Jane het volgende:
Hallo mensen, ik heb vandaag gewerkt, dus niks gezien en kon ook de topics niet volgen. Zijn er vandaag nog superspannende dingen gebeurd die het nalezen van de threads de moeite waard maken of niet? Alleen 'Ja' of 'Nee' is voldoende.
Lijkt me niet zo'n opgavequote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef jalla het volgende:
nu gaan ze een nummer van ramses shaffy verkrachten
Altijd??quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef sannuh het volgende:
Waarom heeft nathalie altijd een hoofddoek op?
Dan kan Tanja wel een burka gebruiken!quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(misschien om haar hersenen bijelkaar te houden?)![]()
Ja... lees maar in de streamverslagen. Staat nog wel een aardig stuk in.quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Jane het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan kan Tanja wel een burka gebruiken!
Haha, de enige juiste gedachte!quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef jalla het volgende:
menno in gedachtte: 400.000 euro 400.000 euro, hou vol
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:51 schreef jalla het volgende:
kan je mensen muten blokken op dit forum?
Ships!! Dacht dat het aan mij lag maar via BBstream2005 is het dus ook zoquote:Op maandag 5 september 2005 20:52 schreef Sabine16 het volgende:
Ligt het aan mij of is het beeld kleiner geworden dan dat ze waren ? van de streams
hmm gelukkig niet de enigste dus :S kut streamsquote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships!! Dacht dat het aan mij lag maar via BBstream2005 is het dus ook zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |