Ik bedoelde die nacht waarin Chantal Lieske ff ging vertellen wat ze wel en niet moest doenquote:Op maandag 5 september 2005 21:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is er weinig gebeurd, denk dat het vanavond leuker zal worden.
Gisteravond gingen de meeste vroeg naar bed omdat ze een weekopdracht hadden verwacht (ik ook trouwens)
OOHH die nachtquote:Op maandag 5 september 2005 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik bedoelde die nacht waarin Chantal Lieske ff ging vertellen wat ze wel en niet moest doen![]()
Die weekopdracht kan vandaag nog komen![]()
Dat was het inderdaadquote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef jalla het volgende:
of was dat gewoon fietsen en verder niks?
Mee eens...met die Josti kan je lachen manquote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef KRIBBET het volgende:
Ben ik de enige??als ik zeg dat Joost er niet zo snel uit hoeft??
![]()
Het circus hoefde niet maar heb toch wel bewondering voor iemand die zich zelf zo voor lul durft te zetten (weet niet of hij dat zo ziet)
Zo af en toe heeft hij toch wel opmerkingen waar ik om kan lachen en dat heb ik met een heleboel andere totaal niet![]()
Idd, van mij mag Joost ook wel blijven, kan wel lachen om zijn rellerige gedrag.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Het circus hoefde niet maar heb toch wel bewondering voor iemand die zich zelf zo voor lul durft te zetten (weet niet of hij dat zo ziet)
Zo af en toe heeft hij toch wel opmerkingen waar ik om kan lachen en dat heb ik met een heleboel andere totaal niet![]()
Neeeeeee! Je bent niet de enige!quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Heb ik ook! Denk ook dat hij als 1 van de weinige zichzelf is (ook zielig hoorquote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mee eens...met die Josti kan je lachen man...alhoewel ik me ook wel erger .
.. maar beter dan een of andere suffe doos..
.
Zeker niet de enige! Ik heb vanaf het begin al gemeld dat ik Joost wel ok vind (was dat niet mijn eerste post?). Het circus hoefde ook niet voor mij, maar ik heb keihard zitten lachenquote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Hij kan er lekker dingen uitflappen en maakt zich niet zo druk over dingen, we gaan nog wel meer lachen om en met die gozertquote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Idd, van mij mag Joost ook wel blijven, kan wel lachen om zijn rellerige gedrag.
Ach, waarom niet? Op dit moment gun ik hem het meer dan de meeste van die gasten.quote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef jalla het volgende:
hoop dus echt dat die NEVER wint
JJJAA dat woord zocht ik (de omschrijving dan) Hij is totaal niet achterbaks en dat mag ik welquote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Neeeeeee! Je bent niet de enige!
Ik mag Joost steeds meer. Hij zet zichzelf bewust voor lul, maar eigenlijk ook weer niet. Tenmiste, zo zie ik het nu wel iig. Het is geen domme jongen, heb ik uit een paar andere gesprekken wel begrepen. Ik vind het wel een lieve goedzak op dit moment.Heb hem nog niet op achterbaksheid kunnen betrappen.
Dido dacht ikquote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef Jane het volgende:
Wie zit er nou zo verveeld tegen die stoel aan te trappen?
Ik begin echt te kotsen op dat wijf :-(quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Jane het volgende:
Chantal: "Alles voor de kijkcijfers"
Het is gewoon een verschrikkelijk wijf.God, wat is die zich bewust van elke seconde dat ze daar zit, zeg, met die camera's.
Als iemand bij het begin al zegt dat ze puur voor het geld gaat, dan gaat er bij mij al een alarmbelletje rinkelen. En later blijkt dan vaak dat dat terecht was. Zo ook dit keer.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Jane het volgende:
Chantal: "Alles voor de kijkcijfers"
Het is gewoon een verschrikkelijk wijf.God, wat is die zich bewust van elke seconde dat ze daar zit, zeg, met die camera's.
Dat oefenen voor de spiegelquote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zeker niet de enige! Ik heb vanaf het begin al gemeld dat ik Joost wel ok vind (was dat niet mijn eerste post?). Het circus hoefde ook niet voor mij, maar ik heb keihard zitten lachen![]()
terwijl Joost en Naat dat circus aan het voorbereiden waren, dat was zoveel grappiger dan het eindresultaat.
Iedereen in dat huis gaat puur voor t geld lijkt mij.quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als iemand bij het begin al zegt dat ze puur voor het geld gaat, dan gaat er bij mij al een alarmbelletje rinkelen. En later blijkt dan vaak dat dat terecht was. Zo ook dit keer.
Idd beetje saai nu... maar dat is BB...de boog kan niet continu gespannen staan bij de bewoners.quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat een dooie boel joh.... ze zitten er bij alsof ze de marathon hebben gelopen
Misschien hebben ze wel door dat ie gay is. En vrouwen houden immers van homo's! Zeker Dido zie ik er wel voor aan om door te hebben dat Joost wellicht homo is.quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat oefenen voor de spiegel![]()
![]()
![]()
![]()
Dat die 2 meiden meededen zegt ook iets over de positie van Joost in het huis, hij valt wel in de smaak omdat hij denk ikgeen bedreiging voor ze is.
Meer het broertje, knuffelbeer, of gewoon de homo![]()
Denk je dat? Okee.quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis gaat puur voor t geld lijkt mij.
Have Fun Dido
Ik ook.quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, waarom niet? Op dit moment gun ik hem het meer dan de meeste van die gasten.
Sommige mannen houden ook van gay''squote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel door dat ie gay is. En vrouwen houden immers van homo's! Zeker Dido zie ik er wel voor aan om door te hebben dat Joost wellicht homo is.
en dan?? Dan krijgen ze de opdracht???quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef HyperViper het volgende:
Ze worden om 9 uur uit bed getrapt!!
Rob is de enige die redelijk adequaat de tijd weet zonder klok, zou hij stiekum ergens een klokkie hebben verstopt?quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Jane het volgende:
Rob: Het is nu tien uur.
Die moet toch wel een klok ergens hebben?
lolquote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel door dat ie gay is. En vrouwen houden immers van homo's! Zeker Dido zie ik er wel voor aan om door te hebben dat Joost wellicht homo is.
Het is zwaar klote ja. s'nachts gebeuren de leukste dingen. Vooral met wat drank in huis.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
Shit, daar gaat mijn nachtelijk vermaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob heeft de sirene vanochtend gehoord en is toen meteen de tijd op het bubbelbad gaan checken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Jane het volgende:
Wat moeten we nu s'nachts doenquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Envelopje. Inhoud:
Bewoners worden vanaf nu om 9 uur gewekt
Dat is KUT nieuws!!! De leukste dingen gebeuren s'nachts.
Hij had vanmiddag natuurlijk de sirenes als leidraadquote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
Rob is de enige die redelijk adequaat de tijd weet zonder klok, zou hij stiekum ergens een klokkie hebben verstopt?![]()
Er is toch niet gezegd dat ze om 01:00 naar bed toe moeten!quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer, 0900uur
Ik vind het ritme 1200-0500 prettiger, anders zit ik `s nachts weer naar een muis te staren![]()
vanmiddag ging het luchtalarm, die gaat altijd om 12 uur en toen is rob snel naar de klok op de jacuzzi gerend om tekijken hoever die voor/achter loopt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Jane het volgende:
Ik hoop dat ze het toch nog wel tot een uur of 2 a 3 gaan volhouden en overdag nog een tukkie gaan doen (doe ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zwaar klote ja. s'nachts gebeuren de leukste dingen. Vooral met wat drank in huis.
Vanaf nu geen nacht taferelen meer dus
Yep, dat leek mij ookquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
eigenlijk zouden ze ze om 7:00u moeten wekken
Rob hoorde vanmiddag om 1200 het luchtalarm (eerste maandag van de maand!) dat heeft ie vergeleken met een klokje wat op het bubbelbad zit (foutieve tijd maar kan het zo bepalen!)quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Rob is de enige die redelijk adequaat de tijd weet zonder klok, zou hij stiekum ergens een klokkie hebben verstopt?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef BBscanner het volgende:
Weekopdracht!!!!!
En dat zullen ze ook nog wel laten zien zodat de mensen denken dat ie echt sneaky bezig is en zelfs de medebewoners om de tuin (tijd) leidtquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef b0ng het volgende:
[..]
vanmiddag ging het luchtalarm, die gaat altijd om 12 uur en toen is rob snel naar de klok op de jacuzzi gerend om tekijken hoever die voor/achter loopt.
hij heeft vandaag al een paar keer de tijd "geschat" zogenaamd d.m.v. de stand van de zon![]()
dat maakt dan weer niet uit, dat mogen ze zelf wetenquote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, dat leek mij ooken om 0:00uur verplicht naar bed ofzo
![]()
Toch wel slim van hem, om daar gelijk aan te denken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob hoorde vanmiddag om 1200 het luchtalarm (eerste maandag van de maand!) dat heeft ie vergeleken met een klokje wat op het bubbelbad zit (foutieve tijd maar kan het zo bepalen!)
Helaas vals alarm...alleen melding dat ze om 09:00 worden gewektquote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zei het al
die weekopdracht kan nog komen
![]()
![]()
Gisteren en ook daarvoor zat ie toch ook een paar keer helemaal goed...quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef b0ng het volgende:
[..]
vanmiddag ging het luchtalarm, die gaat altijd om 12 uur en toen is rob snel naar de klok op de jacuzzi gerend om tekijken hoever die voor/achter loopt.
hij heeft vandaag al een paar keer de tijd "geschat" zogenaamd d.m.v. de stand van de zon![]()
Ik denk dat het later wel duidelijk wordt, ben bang dat hij er zelf nog niet helemaal achter isquote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Jane het volgende:
Nog even over Joost en zijn (vermeende) gay-zijn:
Ook in het huis werd hij dit weekend een keer homo genoemd. Joost vatte het allemaal (zoals gebruikelijk) luchtig op, maar verzekerde ze toch wel dat hij echt hetero was.
Idd, dat moest hij HARD ontkennen ja. Een ander punt wat kan bijdragen aan zijn gay-heid is dat homo's erg genieten van een aandachtspositie of presentatiepositie. Denk maar aan bijvoorbeeld Carlo Boszhard en Paul de Leeuw. Dit gaat ook op voor Joost die dat hele circus Valium presenteerdequote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Jane het volgende:
Nog even over Joost en zijn (vermeende) gay-zijn:
Ook in het huis werd hij dit weekend een keer homo genoemd. Joost vatte het allemaal (zoals gebruikelijk) luchtig op, maar verzekerde ze toch wel dat hij echt hetero was.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Helaas vals alarm...alleen melding dat ze om 09:00 worden gewekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |