en dan?? Dan krijgen ze de opdracht???quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef HyperViper het volgende:
Ze worden om 9 uur uit bed getrapt!!
Rob is de enige die redelijk adequaat de tijd weet zonder klok, zou hij stiekum ergens een klokkie hebben verstopt?quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Jane het volgende:
Rob: Het is nu tien uur.
Die moet toch wel een klok ergens hebben?
lolquote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel door dat ie gay is. En vrouwen houden immers van homo's! Zeker Dido zie ik er wel voor aan om door te hebben dat Joost wellicht homo is.
Het is zwaar klote ja. s'nachts gebeuren de leukste dingen. Vooral met wat drank in huis.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef KRIBBET het volgende:
Shit, daar gaat mijn nachtelijk vermaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob heeft de sirene vanochtend gehoord en is toen meteen de tijd op het bubbelbad gaan checken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Jane het volgende:
Wat moeten we nu s'nachts doenquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Envelopje. Inhoud:
Bewoners worden vanaf nu om 9 uur gewekt
Dat is KUT nieuws!!! De leukste dingen gebeuren s'nachts.
Hij had vanmiddag natuurlijk de sirenes als leidraadquote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
Rob is de enige die redelijk adequaat de tijd weet zonder klok, zou hij stiekum ergens een klokkie hebben verstopt?![]()
Er is toch niet gezegd dat ze om 01:00 naar bed toe moeten!quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer, 0900uur
Ik vind het ritme 1200-0500 prettiger, anders zit ik `s nachts weer naar een muis te staren![]()
vanmiddag ging het luchtalarm, die gaat altijd om 12 uur en toen is rob snel naar de klok op de jacuzzi gerend om tekijken hoever die voor/achter loopt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Jane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |